Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Køb af Wii U

Missing Avatar
SocomGrisen
Hej GR

Var i går hjemme hos en kammerat, hvor jeg for første gang prøvede Super Smash Bros på Wii. Spillet var super fedt, og da jeg ikke rigtig har spillet på en Nintendo konsol siden 64eren (som jeg iøvrigt elskede), var det fedt at vende tilbage til Nintendo universet.
Det har så fået mig til at overveje at købe en Wii U, primært for de Nintendo eksklusive titler. Det skal dog være de titler som kan spilles i multiplayer på samme skærm.
Mit spørgsmål er så, kan i anbefale mig at købe en Wii U, og i så fald, hvilke titler kan i anbefale?

kaboka
kaboka
Der er virkelig mange gode local multiplayer spil til Wii U. Kan anbefale:

Mario Kart 8
Super Mario 3D World
Rayman Legends (har noget ekstra indhold som bruger touchskærmen som ingen af de andre hjemmekonsoller har)
Nintendo Land
New Super Mario Bros U (hvis du er til 2D mario)
Donkey kong Tropical freeze (Det her sammen med Rayman er de bedste 2D platformere på maskinen imo).

Andre spil jeg også kan anbefale du kigger på er Pikmin 3 og The Wonderful 101, begge har local multiplayer men det er specille coop specifikken missioner eller i pikmins tilfælde hvor man spiller mod hinanden.Begge spil har dog en virkelig god single player kampange også

Kommende titler med local multiplayer
Super smash bros wii u
Bayonetta 2

Samtidig kan Wii U'en jo også afvikle Wii spil så her er også et kæmpe bibliotek af spil som man kan tage fat i hvis du ikke har eget en wii selv.

Wii would like to play - Nintendo
Broch83
Broch83
Derudover kommer der vel sikkert en Smash Bros bundle, når det nye Smash kommer til WiiU om et par måneder. Så du kan jo overveje at vente og købe den. Alternativt er der en Mario Kart Bundle, hvis det er et spil, du er interesseret i.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!