Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Dying Light købe hvor?

Hvad gør man nu når Dying light er blevet udsat helt sikkert til den 27 feb i Europa og man kun vil have den fysiske version?
Købe den igennem USA eller er der andet at gøre. Med mindre det overhovdet er muligt at spille en amarikansk version på sin Europæiske PS4 kan nemlig kun se minusser ved at købe digital versionen, har aldrig gjort det da jeg godt ville kunne sælge det videre bagefter og føler bare ikke rigtigt det er mit når jeg køber det digitalt, plus det vel bliver forældet i Storen på et tidspunkt og så har man det jo ikke mere til at hente ned.
  • 0
PS4 er regionsfri, lige så er xbox one, så du importerer bare løs tilgengæld vil eventuelle pre-order koder være ubrugelige.
Jeg har også glædet mig til Dying Light, men har set nogle anmeldere ytre sig privat på forummer om at spillet er ekstremt buggy, og en fyr meldte endda ud, at han mente spillet vil blive slagtet af anmelderne næste uge...
  • 0
Citerer MathiasBS:
S4 er regionsfri, lige så er xbox one, så du importerer bare løs tilgengæld vil eventuelle pre-order koder være ubrugelige.

Xbox One konto system er regionsfrit, så du kan frit bruge alle de koder du vil.

Hvad er grunden til du ikke køber det digitalt? selv er jeg gået 100% digitalt.
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Citerer MathiasBS 4 er regionsfri, lige så er xbox one, så du importerer bare løs tilgengæld vil eventuelle pre-order koder være ubrugelige.

Xbox One konto system er regionsfrit, så du kan frit bruge alle de koder du vil.

Hvad er grunden til du ikke køber det digitalt? selv er jeg gået 100% digitalt.

Fordi så jeg ikke kan bruge det til noget når jeg er færdigt med det, gider ikke brænde inde med det, kan ikke sælge det videre og føles heller ikke helt rigtigt som det er mit når der er en tredjepart ind over, plus det jo kan ske det bliver forældet i PS4 storen og så kan jeg ikke bruge det mere, ved godt der skal gå lang tid, men alligevel... føles bare slet ikke som om jeg har købt noget, og så har jeg bare læst at fysiske versioner skulle køre mere stabilt på ps4eren, om der er noget i det ved jeg ikke.

Citerer MathiasBS:
PS4 er regionsfri, lige så er xbox one, så du importerer bare løs tilgengæld vil eventuelle pre-order koder være ubrugelige.
Jeg har også glædet mig til Dying Light, men har set nogle anmeldere ytre sig privat på forummer om at spillet er ekstremt buggy, og en fyr meldte endda ud, at han mente spillet vil blive slagtet af anmelderne næste uge...

okay tak hvad så med DLC ville jeg kunne bruge dem fra den Europæiske store? fordi jeg kan jo ikke hente dem fra US storen med mindre jeg gør alt muligt besværligt.

men helt ærligt synes i ikke det er ret mystisk det er blevet udsat, hvad mon den egentlige grund er, jeg mener hvis der skal gå en hel månede så må det jo ligefrem være på grund af de har glemt at få Europa osv med da der skulle trykkes spil, og det lyder sgu da meget mystisk at glemme det.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.