Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

God of War - Hvor starter jeg?


Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg vil give mig i kast med God of War serien. Jeg er bare i tvivl om hvor jeg skal starte. Snyder jeg mig selv ved at springe I og II over, og bare lægge ud med III der alligevel kommer om et par måneder til PS4? Jeg er fuldt ud indforstået med, at de første to spil er gode for sin tid, men levere de stadig varen? Og- eller ville det være fuldstændig latterligt at springe dem over rent historiemæssigt?
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Jeg spillede først 1 og 2 da de kom i HD på Ps3. Synes det var gode spil der stadig holder. Synes du skal spille dem i rækkefølge 1-2-3. Det var i hvertfald sådan jeg gjorde.
  • 0
^^ Så er den ged jo barberet Kiggede også lige på coolshop, man får dem jo smidt hårdt i nakken!! Tak for responsen!
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Helt enig med at de to første bør spilles først. Tror simpelthen ikke at man holde Kratos ud som protagonisten i det tredje spil, hvis ikke du har et forhold til ham fra de første spil.
  • 0
Citerer Jake the Snake:
Helt enig med at de to første bør spilles først. Tror simpelthen ikke at man holde Kratos ud som protagonisten i det tredje spil, hvis ikke du har et forhold til ham fra de første spil.


Nej, det er jo en rigtig god pointe

Tillagt 2015-04-01 16:57:
Men er folk ret tilbageholden med 4'eren? Synes ikke det er nævnt i denne forbindelse?
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Citerer Jake the Snake:Helt enig med at de to første bør spilles først. Tror simpelthen ikke at man holde Kratos ud som protagonisten i det tredje spil, hvis ikke du har et forhold til ham fra de første spil.

Nej, det er jo en rigtig god pointe

Tillagt 2015-04-01 16:57:
Men er folk ret tilbageholden med 4'eren? Synes ikke det er nævnt i denne forbindelse?


Jeg har ikke selv interresseret mig for fireren. God of war var i mine øjne afsluttet efter det tredje spil. Skal dog ikke kunne sige om fireren faktisk var noget værd. Jeg er primært PC gamer og bevæger mig kun over på konsollerne når der er en exclusive som jeg mener at jeg ikke kan undvære.
  • 0
Jeg melder mig også i koret af folk der stemmer for den indlysende rækkefølge.
Jeg købte selv en PS3 mere eller mindre for at kunne spille GoW3 og har så efterfølgende spillet de foregående i HD-udgaven (eller hvad de nu kalder dem). Jeg synes bestemt stadig at de holder, men tidens tand har naturligt nok sat sine spor og hvis du starter med 3'eren kan de nok føles en smule undervældende. Det er efter min mening federe at have det flotteste og mest episke spil til sidst

Jeg har også spillet Ascension, men det fangede aldrig på samme måde og jeg fik det vist faktisk ikke gennemført. Det skulle vist være en prequel, men Kratos er lige så "god-like" i det som i de andre (jeg har dog sikkert misset noget af historien), og jeg synes ikke det føles så episk som GoW3. Det er stadig et solidt hack'n'slash-spil, men der mangler bare det der "et eller andet" der lige løfter det en tand højere i min bog.

Go' fornøjelse
  • 0
Ascension er et fint spil. Hvis du spiller igennem de tre første og er sulten efter mere, så er 4'ern det oplagte valg. Men der er måske en god chance for, at det ikke er tilfældet.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Jake the Snake:
Jeg har ikke selv interresseret mig for fireren. God of war var i mine øjne afsluttet efter det tredje spil. Skal dog ikke kunne sige om fireren faktisk var noget værd. Jeg er primært PC gamer og bevæger mig kun over på konsollerne når der er en exclusive som jeg mener at jeg ikke kan undvære.


Okay Så må jeg jo selv se efter om jeg mener, det skal prøves når/hvis jeg kommer så langt

Fynner:

Jeg tilknytter mig 100%, at man tager det pæneste til sidst. Alt andet kan godt gå hen og blive farligt Jeg mente heller ikke, at jeg ville gå 3, 2, 1, men mere alá 3, 4 og så lade det være ved det. Men nu har jeg købt I og II i HD collectionen til, hold nu fast: 109,- inkl. mormor og fragt. Er de noget værd, så er det jo bare konge, ellers så pyt

Citerer Ak-master:
Ascension er et fint spil. Hvis du spiller igennem de tre første og er sulten efter mere, så er 4'ern det oplagte valg. Men der er måske en god chance for, at det ikke er tilfældet.


Hvis alle tre spil skulle gå hen og fange mig, så vil jeg da helt sikkert også give mig i kast med det fjerde spil Nu må vi se. Jeg har sat mig for, at jeg ikke skal være så kræsen som jeg førhen har været med spil.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
jeg synes hvis du er sikker på du vil have det kronologisk osv så flet lige de 2 psp udgivelser ind i rækken også. Det gjorde jeg

Tillagt 2015-04-01 22:57:
1. God Of War: Ascension (PS3)

2. God Of War: Chains Of Olympus (PSP, PS3 Remastered)

3. God Of War (PS2, PS3 Remastered)

4. God Of War: Ghost Of Sparta (PSP, PS3 Remastered)

5. God Of War: Betrayal (Mobile side scroller)

6. God Of War II (PS2, PS3 Remastered)

7. God Of War III (PS3

evt. ignorer ascension og Betrayal PSP spillene er fede nok og findes jo også som HD remake på PS3
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Det er hermed skrevet bag øret, The_Dude
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!