Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Bloodborne hjælp til vicar amelia

Denne tråd indholder forhåbentlig spoiler's

Jeg synes egentlig det gik meget godt. Lige indtil jeg mødte denne bos. Jeg har ikke en chance mod Vicar. Kan man forsætte uden at slå den ihjel? Hvordan kom i forbi? Gode råd søges, er bange for jeg ellers må ligge spillet på hylden. Jeg kan overhovedet ikke klare Vicar.

Stats
Niveau 36
Bruger Kirkhammer +3 med en skade på 135 + 42
Indsigt 21
Vitalitet 22
Udholdenhed 18
Styrke 18
Evne 11
Blodskær 9
Mystik 8
Har pt ikke spillet sammen med nogen, men hvis man kan det, er der så nogen der er friske
.
  • 0
Måske level din figur og våben lidt mere op. Du skal nok ikke proppe flere point i udholdenhed. Brugte selv ludwigs holy sword.
Nu den healer så løb hen og smask, så der ikke bliver regeneret for meget
* A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
  • 0
Ja må jo nok bare rundt. Det bare pokker dyrt 8000 for en op.
Hvor fandt du Ludwigsen holy sword henne? Jeg har det ikke og kan ikke købe det?
  • 0
Numbing Mist kan også bruges til at få hende til at stoppe med at heale

Ludwig Holy Blade får du ved at finde Radiant Sword Hunter Badge i Healing Church Workshop, som du får adgang til når du har nakket Blood Starving Beast.
  • 0
Citerer TRIC:
Numbing Mist kan også bruges til at få hende til at stoppe med at heale

Ludwig Holy Blade får du ved at finde Radiant Sword Hunter Badge i Healing Church Workshop, som du får adgang til når du har nakket Blood Starving Beast.

Mange tak - det må jeg hjem og finde
Jeg fandt lige ud af, man kan løbe til venstre liger inden man møder vicar og derved komme til et helt nyt område. Det havde jeg overset men så kan jeg da forsætte lidt.
  • 0
Citerer hell_killer:
Det havde jeg overset men så kan jeg da forsætte lidt.

Kender det... Jeg klaskede faktisk Amelia i første forsøg.. I kid you not! Men startede så forfra fordi jeg holdt en pause... nu kan jeg bare ikke klaske hende ha ha ha.. Men det med at overse ting... Da jeg startede forfra opdagede jeg hele tiden nye ting og områder jeg ikke havde spottet før... og sikkert løbet lige forbi (gadedrengeløb)..
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Citerer hell_killer et havde jeg overset men så kan jeg da forsætte lidt.

Kender det... Jeg klaskede faktisk Amelia i første forsøg.. I kid you not! Men startede så forfra fordi jeg holdt en pause... nu kan jeg bare ikke klaske hende ha ha ha.. Men det med at overse ting... Da jeg startede forfra opdagede jeg hele tiden nye ting og områder jeg ikke havde spottet før... og sikkert løbet lige forbi (gadedrengeløb)..

Jeg sidder i fuldstændig samme situation nu Nakkede hende i første forsøg, ved første gennemspilning, og nu... 5 forsøg og hun er stadig ikke nede.
  • 0
Med bosses som Amalia kan det nogle gange være nemmere at løbe mod bossen i stedet for væk fra. Jeg mener lige med Amalia skal man løbe højre om, da hendes slag har lang rækkevidde til venstre.

Og så tager hun en del skade fra ild.
Take a chill pill.
  • 0
Jeg fik hende pænt ned med molotovs... men så healede den bitch!!! Havde ikke luret den med numbing mist... men spiller det kun i weekenden... så imorgen skal hun få lussinger!!! og buksevand... og skipperbryst... og franske manchetter.. og sheriff stjerner
"let røven og gør noget"
  • 0
Numbing Mist, Oil Urns, Molotovs... Virker hver gang

Ellers som Suduki skriver - nogle gange virker det rigtig godt at dodge "mod" bossen. Så du på sin vis springer igennem angrebet. Det kan virke lidt som en glitch, da det ofte ser ud som om, at bossen slår igennem dig, men det virker sommetider.
I'll catch you on the flip side
  • 0
Havde ingen problemer med hende.. Fire Paper på min Kirkhammer og så eller bare dodge "mod" hende. Havde ingen problemer med at hun regenererede, men tror at det var fordi jeg fik slået på hende så snart hun begyndte på det.
Men udover den første boss på broen, så var det hende jeg havde nemmest ved.. Og The Witch of Eastwick.. Det var jo ikke engang en kamp. ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
fik hende uden hun rørte mig... tæt på.. dodge rundt om hende.. brugte fire paper på min saw cleaver.. R2.... gad ikke engang bruge numbing mist ho ho
"let røven og gør noget"
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!