SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er der stemning for en spoilertråd på Until Dawn, hvor vi kan sludre om spillet? Jeg kender ingen som har spillet det, og jeg kan mærke at jeg virkelig godt kunne bruge et sted at få det drøftet igennem. Hvad siger I, jer der har spillet det? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-08-30 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Udmærket idé Jeg er igang med at spille det for 2. gang - Det er monster fedt. Synes ikke det er såååhh uhyggeligt igen, men jumpscares har de været gode til at lave (og jeg elsker dem) Da valget kom om man ville redde Ashley eller Josh, skreg min kæreste :"RED JOSH, RED JOSH" Og jeg sad lidt og tænkte over den... Synes han på nogen punkter var en anelse skummel, så jeg valgte naturligvis at saven skulle dreje i hans retning. At jeg så senere fik ret i, at det var det rigtige valg gjorde det jo bare federe Men det hele ændrede sig enormt drastisk til sidst, så jeg kom kun ud med Sam og Chris til sidst. Jessica døde desværre meget hurtigt, da min kæreste var sikker på, at hvis man bare gik de "sikre" veje fremfor de "hurtige" så skulle det hele nok blive godt Yeah right. Nu stiler jeg efter at få hele banden i mål.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 00:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt sjovt. Jeg fandt ud af, at hvis Mike lidt er en jerk overfor Jess, så beholder hun tøjet på inde i gæstehytten Utrolig fed detajle alligevel, at hun ikke er i stemning til *host* bare fordi han ikke danser efter hendes pibe Og nu går det iøvrigt rigtig godt. Er et stykke over halvvejs, og har stadig alle med mig Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 Shaitbuster 2015-08-31 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Færdiggjorde min første gennemspilning i går, og er nu nået halvvejs gennem anden omgang. Det her spil er virkelig godt, jeg havde fire overlevende: Sam, Matt, Emily og Jessica Det er godt nok ikke fuldkommen uhyggeligt med atmosfæren altid, men det skræmmer mig nu alligevel. Både fordi det har nogle gode jumpscares og lækkert skræmmende lydspor, men også fordi tanken om at en hver fejl kunne føre til mine yndlings karakterers død fik hjertet til at sidde lige i halsen i gennem størstedelen af spillets varighed. Det her spil kan klart anbefales P.S. Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 18:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-02 11:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende. Det var et eller andet over Chris der fangede mig, han mindede mig måske bare om mig selv. Ellers måske Mike, et eller andet om ham var Nathan Drake-agtigt, hvilket gjorde ham virkelig elskværdig. Så ja, må være mellem de to når man ikke må vælge Sam. Faktisk lidt sjovt at de er mine yndlingskarakterer og de så alligevel døde Ashley dræbte Chris, da hun ikke ville åbne døren, og Mike døde da der var sådan 2 minutter til hjælpen kom. Dumme mig løb efter lys kontatken som Sam. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-08-30 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Udmærket idé Jeg er igang med at spille det for 2. gang - Det er monster fedt. Synes ikke det er såååhh uhyggeligt igen, men jumpscares har de været gode til at lave (og jeg elsker dem) Da valget kom om man ville redde Ashley eller Josh, skreg min kæreste :"RED JOSH, RED JOSH" Og jeg sad lidt og tænkte over den... Synes han på nogen punkter var en anelse skummel, så jeg valgte naturligvis at saven skulle dreje i hans retning. At jeg så senere fik ret i, at det var det rigtige valg gjorde det jo bare federe Men det hele ændrede sig enormt drastisk til sidst, så jeg kom kun ud med Sam og Chris til sidst. Jessica døde desværre meget hurtigt, da min kæreste var sikker på, at hvis man bare gik de "sikre" veje fremfor de "hurtige" så skulle det hele nok blive godt Yeah right. Nu stiler jeg efter at få hele banden i mål.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 00:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt sjovt. Jeg fandt ud af, at hvis Mike lidt er en jerk overfor Jess, så beholder hun tøjet på inde i gæstehytten Utrolig fed detajle alligevel, at hun ikke er i stemning til *host* bare fordi han ikke danser efter hendes pibe Og nu går det iøvrigt rigtig godt. Er et stykke over halvvejs, og har stadig alle med mig Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 Shaitbuster 2015-08-31 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Færdiggjorde min første gennemspilning i går, og er nu nået halvvejs gennem anden omgang. Det her spil er virkelig godt, jeg havde fire overlevende: Sam, Matt, Emily og Jessica Det er godt nok ikke fuldkommen uhyggeligt med atmosfæren altid, men det skræmmer mig nu alligevel. Både fordi det har nogle gode jumpscares og lækkert skræmmende lydspor, men også fordi tanken om at en hver fejl kunne føre til mine yndlings karakterers død fik hjertet til at sidde lige i halsen i gennem størstedelen af spillets varighed. Det her spil kan klart anbefales P.S. Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 18:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-02 11:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende. Det var et eller andet over Chris der fangede mig, han mindede mig måske bare om mig selv. Ellers måske Mike, et eller andet om ham var Nathan Drake-agtigt, hvilket gjorde ham virkelig elskværdig. Så ja, må være mellem de to når man ikke må vælge Sam. Faktisk lidt sjovt at de er mine yndlingskarakterer og de så alligevel døde Ashley dræbte Chris, da hun ikke ville åbne døren, og Mike døde da der var sådan 2 minutter til hjælpen kom. Dumme mig løb efter lys kontatken som Sam. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 00:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt sjovt. Jeg fandt ud af, at hvis Mike lidt er en jerk overfor Jess, så beholder hun tøjet på inde i gæstehytten Utrolig fed detajle alligevel, at hun ikke er i stemning til *host* bare fordi han ikke danser efter hendes pibe Og nu går det iøvrigt rigtig godt. Er et stykke over halvvejs, og har stadig alle med mig Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 Shaitbuster 2015-08-31 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Færdiggjorde min første gennemspilning i går, og er nu nået halvvejs gennem anden omgang. Det her spil er virkelig godt, jeg havde fire overlevende: Sam, Matt, Emily og Jessica Det er godt nok ikke fuldkommen uhyggeligt med atmosfæren altid, men det skræmmer mig nu alligevel. Både fordi det har nogle gode jumpscares og lækkert skræmmende lydspor, men også fordi tanken om at en hver fejl kunne føre til mine yndlings karakterers død fik hjertet til at sidde lige i halsen i gennem størstedelen af spillets varighed. Det her spil kan klart anbefales P.S. Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 18:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-02 11:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende. Det var et eller andet over Chris der fangede mig, han mindede mig måske bare om mig selv. Ellers måske Mike, et eller andet om ham var Nathan Drake-agtigt, hvilket gjorde ham virkelig elskværdig. Så ja, må være mellem de to når man ikke må vælge Sam. Faktisk lidt sjovt at de er mine yndlingskarakterer og de så alligevel døde Ashley dræbte Chris, da hun ikke ville åbne døren, og Mike døde da der var sådan 2 minutter til hjælpen kom. Dumme mig løb efter lys kontatken som Sam. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Shaitbuster 2015-08-31 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Færdiggjorde min første gennemspilning i går, og er nu nået halvvejs gennem anden omgang. Det her spil er virkelig godt, jeg havde fire overlevende: Sam, Matt, Emily og Jessica Det er godt nok ikke fuldkommen uhyggeligt med atmosfæren altid, men det skræmmer mig nu alligevel. Både fordi det har nogle gode jumpscares og lækkert skræmmende lydspor, men også fordi tanken om at en hver fejl kunne føre til mine yndlings karakterers død fik hjertet til at sidde lige i halsen i gennem størstedelen af spillets varighed. Det her spil kan klart anbefales P.S. Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 18:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-02 11:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende. Det var et eller andet over Chris der fangede mig, han mindede mig måske bare om mig selv. Ellers måske Mike, et eller andet om ham var Nathan Drake-agtigt, hvilket gjorde ham virkelig elskværdig. Så ja, må være mellem de to når man ikke må vælge Sam. Faktisk lidt sjovt at de er mine yndlingskarakterer og de så alligevel døde Ashley dræbte Chris, da hun ikke ville åbne døren, og Mike døde da der var sådan 2 minutter til hjælpen kom. Dumme mig løb efter lys kontatken som Sam. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-08-31 18:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-02 11:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende. Det var et eller andet over Chris der fangede mig, han mindede mig måske bare om mig selv. Ellers måske Mike, et eller andet om ham var Nathan Drake-agtigt, hvilket gjorde ham virkelig elskværdig. Så ja, må være mellem de to når man ikke må vælge Sam. Faktisk lidt sjovt at de er mine yndlingskarakterer og de så alligevel døde Ashley dræbte Chris, da hun ikke ville åbne døren, og Mike døde da der var sådan 2 minutter til hjælpen kom. Dumme mig løb efter lys kontatken som Sam. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Shaitbuster 2015-09-02 11:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Håber faktisk det sælger så godt at der kommer massere af DLC og måske en 2'er. Simpelthen så fedt et spil Hørt! Og hvem var så din yndlings karakter? Hvis vi lige ser bort fra, at Sam, som måske ville være den oplagte at vælge Min er på nogle punkter Jessica. Elsker at hade hende. Klassisk blondie, men alligevel for karakteristisk til ikke at holde af hende. Det var et eller andet over Chris der fangede mig, han mindede mig måske bare om mig selv. Ellers måske Mike, et eller andet om ham var Nathan Drake-agtigt, hvilket gjorde ham virkelig elskværdig. Så ja, må være mellem de to når man ikke må vælge Sam. Faktisk lidt sjovt at de er mine yndlingskarakterer og de så alligevel døde Ashley dræbte Chris, da hun ikke ville åbne døren, og Mike døde da der var sådan 2 minutter til hjælpen kom. Dumme mig løb efter lys kontatken som Sam. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Shaitbuster 2015-09-02 19:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Redigeret: Altså henførende til det jeg omtalte ovenfor Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, nu kan jeg være der i min egen tråd. I mit spil var det Sam, Emily og Matt der overlevede. Jeg er SÅ TRÆT af at jeg ikke fik Mike med ud, men jeg blev utålmodig i huset og løb altså hen til kontakten før Mike var sluppet ud. Han blev stegt som en slatten pommes frites. Jeg er voldsomt pjattet med det store twist der er i spillet. Jeg havde slet ikke set den komme. Det er simpelthen så fedt, for en horrornørd som jeg. Jeg kunne næsten ikke få armene ned. Dog gættede jeg på at urolighederne havde noget med Hannah at gøre, og det fik jeg jo så ret i (der var min kæreste imponeret, han havde slet ikke regnet det ud). Beths tomme grav afslørede hvad der var sket. Spillet har fået kritik på nettet for at gøre kraftigt brug af jumpscares. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så forargede over det, da spillet jo netop skal læne sig kraftigt op ad de mange 90'er gysere, hvor jumpscares netop blev brugt ofte. Og hvis man sørger for at spille i mørke, med en god lydstyrke, så virker de. Det var for mig super fedt, da jeg aldrig hopper i gyserfilm. Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-09-03 18:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 1Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Shaitbuster 2015-09-06 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer Shaitbuster:Tror i egentlig at man ville redde Mike, hvis man løb for at redde ham, eller ville begge bare dø? Det du skal gøre for at få alle med ud af huset >>Save Mike>>Hide>>Hide>>Hide>>Hide Jeg fik gennemført spillet med alle mine i behold her anden gang. Det var lidt mere tilfredsstillende Og jeg skal lige love for, at man skal holde controlleren stille i lang tid med Sam til sidst. Jeg fandt hurtigt ud af, at jeg kunne cheate lidt ved at lægge controlleren på bordet Jeg har læst et sted, at hvis man vil redde Josh bliver man nødt til at finde alle 'The Twins* Collectibles er det rigtigt? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-09-06 17:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej, ikke rigtigt Når Mike og Sam hopper i vandet nede i grotten, nær slutningen, så kan man enten gå ligeud og dermed videre, eller hoppe op et sted, hvor der ligger en dagbog. Det bl.a samme sted, hvor Hanna's grav er. Det er det eneste de skal finde Så klare spillet resten mht. Josh.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Shaitbuster 2015-09-07 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dejligt Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Magnus Andersen GR® 2015-09-07 14:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blev færdig i lørdags, og måtte desværre slå mig til tåls med en lidt blandet skare af overlevende. Mike var en fantastisk karakter, der endte med at blive min absolutte favorit. Jeg fik ham ud. Jubel. Derudover var det Emily, Ashley og Matt. Ja, en blandet skare, og det gjorde ondt at Sam ikke var blandt dem. Fantastisk spiloplevelse. Jeg tvivler dog på at jeg vil gå tilbage og genspille gamle sektioner. Det er ligesom Heavy Rain. Spillet har ligesom givet mig "min slutning", og det er det. Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Like Comment Share 0Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Stant 2015-09-09 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan fornemme at jeg er den eneste der ikke bryder mig synderligt meget om Sam. Synes hun var jævnt irriterende og alt for happy-go-lucky-we'll-survive-this. Udover det synes jeg det var pisse fedt. Havde desværre regnet twistet med Josh ud på forhånd da der var flere ting jeg ikke rigtig synes "addede up". Og så var det både en karakter og en skuespiller jeg ikke kunne tro på de ville skrive ud så kort inde i spillet. Men havde slet ikke overvejet at Hannah ville være Wendigo lige op til øjeblikket hvor jeg så tattoveringen, og så var det ligesom lidt for sent. Game of Thrones spoiler! Spoiler:Fik flashbacks til kampen mellem The Viper og The Mountain. Kom ud med Jess, Chris og Sam. Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Og så irriterede det mig grænseløst at jeg løb hen til kontakten med det samme som Sam til allersidst.. Det var fandeme fjollet. Til sidst et spørgsmål: Da Ashley læser "Flamethrower Guys" bog nede i kælderen, kan man læse sig frem til, at ved at slå en Wendigo ihjel, frigører du dens sjæl, hvilket vistnok er farligt, og at man derfor kun bør nakke dem i yderste nødstilfælde. Dette ignorerede jeg selvfølgelig, og slagtede samtlige Wendigos jeg kunne komme til efterfølgende. Dette resulterede i intet andet end et par brændende sure "sjæle-hoveder" der kom fisende hastigt afsted. På intet tidspunkt lod det til at det havde nogen betydning for spillet, selvom det virkede ildevarslende at læse om det. Enten har det en betydning jeg har overset, eller også er det lige et ekstra lag dybde de ikke har fået indkorporeret betydningsfuldt i spillet. TL;DR Spillet var awesome, Sam var jævnt belastende, men overlevede sammen med Chris og Jess grundet tåbelige valg fra min side af. P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Groth-Andersen:Har i andre det også sådan? Fedt initiativ Camilla! Ikke helt. Heavy Rain spillede jeg igen, fordi jeg var SÅ træt af min slutning. Ved mig døde alle på nær morderen. Det var noget skidt, som jeg jo ikke kunne leve med. Så i min anden indspilning overlevede alle på nær morderen. Beyond: Two Souls spillede jeg også igennem igen. Og det sker nok igen igen. Jeg spiller Until Dawn igennem igen i næste uge. Jeg er NØDT til at få alle til at overleve. Og tak. Vi bør gøre noget mere i spoilertråde, til de spil hvor det passer til. Citerer Stant:Hadede først og fremmest mig selv for at åbne lemmen nede i minerne med Ashley, det var da nok noget af det dummeste. Sad virkelig og tog mig til hovedet og undrede mig over at jeg kunne være så åndssvag. Jeg følte mig SÅ DUM. Kontinuerlig banken i samme rytme, det er næppe et menneske. Et menneske i panik vil hamre panisk på sådan en lem, tænker jeg. Men jeg lod nysgerrigheden tage over. Det er det dummeste jeg gjorde i hele spillet. Citerer Stant:P.S. Jeg ELSKER "Flamethrower-Guy". De få minutter jeg havde med ham var nogle af de fedeste i spillet. Han mindede mig om Bill fra TLOU, bare lidt mere bad-ass... Med en flammekaster! Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 16:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Carmillah:Jeg var også ret pjattet med ham. Ærgerligt at det er uundgåeligt at han dør. Det er jeg trods alt glad for at læse, for han døde i begge mine gennemspilninger allerede første gang ham og Chris møder bæsterne Jeg var bare ikke parat til at holde controlleren stille i det moment.Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Shaitbuster 2015-09-12 22:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes ærligt talt selv at det var ret kedeligt at Flamethrower fyren døde på samme måde, ligemeget om man holdt controlleren stille eller ej, det var præcis samme cutscene Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Oleg Rasputin Molotov 2015-09-12 23:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ^^ Fail alligevel Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Mr Alfa 2017-07-28 23:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet har været på PS+ i juli, 2017, så jeg har først gennemført det nu. Havde jeg vist hvor godt det er havde jeg købt det for to år siden! (note: jeg er den største bangebuks jeg kender og har altid haft en pude med når vennerne ville se gyserfilm - selvom andre kalder Until Dawn for en u-uhyggelig gyser med billige jump-scares virkede det altså på mig). Jeg kom ud med alle pånær Matt og Jessica. Det pissede mig virkelig af, da jeg sympatiserede med begge karakterer: Matt var under tøflen i hans forhold til Emily, og Ashley er bare en nørd der tror på hvad hun kan sanse. Sidstnævnte endte desværre også med at blive hendes død - at tænke sig at hører grædende pigestemmer nede i de mørke miner, mens dem man fulgtes med er for langt væk til at kunne hjælpe var det mest uhyggelige for mig. Jeg var for dum til overhovedet at overveje, at det ikke var Jessica det var spærret inde, så jeg åbnede lemmen. Stakkels Jessica Jeg har været inde på youtube for at se alle "døds-cutscenes" og må sige, at Matts død er den voldsommeste og mest ufortjente: du prøver at hjælpe din bitchende kæreste fra at falde, du vågner i bunden af minen og tror hun er død, for derefter at blive trukket gennem gangene og hængt op på en krog. Helt alene. Av. Min yndlingskarakter: Wolfie. Min undren jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvem er den person man (som Mike) ser i minerne, efter Jessica "dør"? Samme person som man ser fodre hundene henne på sanatoriet. Det er ikke Josh, da han ikke har noget at gøre med Mike og Jessica. Er det så Flamethrower-guy? Det er i så fald det eneste sted i spillet hvor man ser ham uden hans flammekaster på ryggen. Hmmm... Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Alfa- Fedt du hiver min gamle tråd frem! Ja, Ashleys død var den der ærgrede mig mest i mit spil. Især fordi den (i hvert fald i den 'scene') er så let at undgå. Øv med øv på. Jeg ved faktisk ikke hvem der fodrer hundene. Internettet ved det åbenbart heller ikke. Der kommer i hvert fald intet frem omkring det, hvis jeg Googler. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!