Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Star Wars Battlefront (PC)

Missing Avatar
k_kronborg
Hey,

Star Wars Battlefront kommer på torsdag og jeg har forudbestilt det til PC. I den forbindelse kunne det være hyggeligt, hvis der var nogle som var friske på at game sammen. Jeg har TeamSpeak server.

Skriv hvis du er frisk på noget casual multiplayer og co-op.

-- K

Missing Avatar
k_kronborg
Der er slet ikke nogen som spiller Star Wars Battlefront til PC? Det var da en skam.

Er der så nogle som kender til nogle danske communities, hvor de gør?

-- K

oliman22
oliman22
Det er tomt for indhold. Derfor ingen spiller det.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
Der er da en del af mine "bekendte" der spiller det. Men det slutter forhåbenligt snart så vi kan komme videre med noget BF4.

Jeg fik så rigeligt med Star Wars Battlefront i løbet af BETAen, andre mindre livsduelige personer skal åbenbart have et par uger mere før det går op for dem, hvor patetisk og ynkeligt det spil er, men bare man hygger sig så er det jo det vigtigste.

Der er vel også folk der elsker at se deres tånegle gro. Så hvorfor ikke

Missing Avatar
k_kronborg
Hey, tak for det gode input! Ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Vildt nok "community" Gamereactor har sig her. Jeg håber da ikke at I to er fællesnævner for flertallet herinde, for så bliver det da en kort fornøjelse for mit vedkommende. Det her skal forestiller at være et gaming community, korrekt?

-- K

oliman22
oliman22
Haha der er vidst en som er lidt butthurt over at have brugt 500 kr på et dødt spil hva?

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Thor86
Thor86
Ro på.

Oli, har du intet at bidrage med efterfølgende, så lad vær.

Jeg spiller selv på Xbox fremfor PC, da jeg ikke har en PC som kan trække det.
Personligt har jeg ingen idé om, hvor mange der på PC spiller det.

@Kronborg
Prøv, at holde øje med nyhederne omkring spillet.
Fx denne http://www.gamereactor.dk/nyheder/327233/Ny+Star+Wars+Battl
efront-opdatering+optimerer+spillet/#comments

Til tider er der mere aktivitet i de pågældende nyheder, hvor du muligvis kan finde en.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Missing Avatar
k_kronborg
Tak Thor86, men jeg tror ikke at Gamereactor er et sted for mig med det publikum I holder Jer herinde.

Det blev desværre en kort fornøjelse.

-- K

Thor86
Thor86
@Kronborg

Fuldt forståeligt. Den tone Olliman22 bruger er heller ikke velset herinde, og det gør jeg ham også opmærksom på.

Du er selvfølgelig mere end velkommen til, at give sitet en chance til.

Tjek nogen af de øvrige tråde ud herinde. Det er ikke alle brugere man lige går i klik med, det er vel lidt som i den virkelige verden.

Eventuelt tjek de andre tråde ud vi har herinde, samt nyhederne. Tonen KAN være lidt grov til tider, men vi prøver at holde øje med det, så det ikke eskalere. Og ellers kan du altid sende en PM.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
The_Dude
The_Dude
Det var da en underlig opførsel overfor trådstarter.

Desværre er der ikke mange som spiller på pc.
Der er rigtig mange på ps4.
Og nej der er ikke lavt på indhold

Y can't metroid crawl ?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg bakker Thor op her. Kronborg, du er mere end velkommen herinde og jeg håber at du vil give GR en chance til. Her er faktisk ret hyggeligt

- En dude i forklædning..
Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
Citerer k_kronborg:
Hey, tak for det gode input! Ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Vildt nok "community" Gamereactor har sig her. Jeg håber da ikke at I to er fællesnævner for flertallet herinde, for så bliver det da en kort fornøjelse for mit vedkommende. Det her skal forestiller at være et gaming community, korrekt?

Hej igen kronborg

Beklager at jeg ikke fik fulgt op, men PC communitiet herinde er ikke voldsomt stort og indlæg som dit plejer at dø ret hurtigt uden at der kommer noget ud af det.

Jeg troede at Olis kommentar var henvendt til mig og det gad jeg ikke svare på, eftersom jeg synes at det fremgår ret tydeligt at jeg ikke har brugt 500 kroner på spillet, men kun deltaget i BETAen.

Jeg og Oli repræsenterer på ingen måde noget som helst flertal herinde og vi skriver naturligvis derfor kun på egne vegne. Jeg selv er om ikke "butthurt", så i hvert fald meget skuffet over at dem jeg plejer at spille BF4 med, hellere vil spille Battlefront.

Jeg skrev også som det første at jeg kender en del som spiller Battlefront på PC. Det var som et svar på dit andet indlæg. Resten er min personlige vurdering af situationen set fra min lille ø.

Gamereactor er et meget stort community og endda et gaming community, hvilket så også betyder at vi ikke allesammen har præcis samme smag i spil, men derfor gamer vi alligevel.

Det ser jeg som en god ting og du begår en stor fejl, hvis du skodder forummet fordi du tilfældigvis render ind i et par gutter der, i dette tilfælde, er skuffede over Star Wars Battlefront.

Som Carmillah skriver, er GR et hyggeligt sted at være. Vi er bare ikke enige om alting, så vi udveksler og deler vores mening om diverse spil(Og andre ting).

Du kan jo prøve at kigge på GRs anmeldelse af Star Wars Battlefront. Der er masser af medlemmer derinde, som giver udtryk for at de synes spillet er fantastisk. Om så de spiller på PC ved jeg ikke, men du kan jo spørge dem. Der er stadig liv i den tråd, så det er da et forsøg værd.

Citerer k_kronborg:
Tak Thor86, men jeg tror ikke at Gamereactor er et sted for mig med det publikum I holder Jer herinde.

Det blev desværre en kort fornøjelse.

Op på hesten igen buddy, men prøv på om ikke du kan omtale brugerne lidt pænere end det der. Det er i bedste fald voldsomt provokerende og i værste fald mega træls.

Du kan give mig dit Origin brugernavn og så skal jeg gerne spørge dem på min liste om de vil spille Star Wars Battlefront sammen med dig og så håber jeg at du vil fortsætte med at bruge GR. For det ER et godt sted for os gamere også selvom vi ikke er 100% enige om alting i hele verden.

Godt så!

Missing Avatar
Shantier
Prøv natråden der inde skriver vi stortset om alt.
Det er også en skide hyggelig tråd.

?
Missing Avatar
Nephunited
Hej kronborg!

Jeg er lige blevet medlem af Gamereactor, og mangler faktisk også nogen som jeg kan spille mine PC spil med.

Spiller du stadig battlefront??

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.