SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Oleg Rasputin Molotov 2015-12-29 19:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Engang imellem falder jeg over nogle geniale quotes/citater i spil. Det kan være et enkelt ord eller en hel sætning der sidder lige i skabet. Kan du huske nogle, så flash løs Selv har jeg et par her: Bayonetta: "Come now, Cheshire. Look at me. Do I look like I have any interest in children? Now making them... Well, that's another story." Vice City - Umberto: "Can you drive, amigo?" Tommy: "Yeah... like a woman." Lara Croft: "I know about sacrifices." Conrad Roth: "No, you know about loss. Sacrifice is a choice you make. Loss is a choice made for you." Uncharted - Nathan: "You look like hell!" Sully: "You should see the other guy!" Bayonetta - Rodin: "Hey, check this out: "Whadda ya buyin'?" Hehehe, heard that in a game once."Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0GOW_VINTHER 2015-12-29 20:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mass Effect 3: "Stand in the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honor matters. The silence is your answer." - Javik Star Wars: Knights of The Old Republic (Spoilers i den her) " I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing." - Malak Diablo: Stay awhile and listen - Deckard Cain Shit happens... Like Comment Share 2Jake the Snake 2015-12-29 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En nylig favorit må være fra fra the Witcher 3: "Summon the bitches" På trods af at the Duke stjal den fra en film så er denne også god: "It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum" Soldater i Red Alert: "Ready and waiting!" Orker i Warcraft: "Work work. Jobs done. Be happy to." Unreal tournament/dota announcer: Godlike, m-m-m-m-m-monster kill osv. Alt hvad Glados siger i Portal. Like Comment Share 1 Oleg Rasputin Molotov 2015-12-30 01:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, der var nogle gode Elsker stort set alle citater fra Vice City, især denne: Mr. Diaz: "You do a good job - you work for me now" Tommy: I work for money Og naturligvis Trevor Phillips: "It ain't big but it gets the job done." Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2015-12-30 05:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jeg kan huske best er nok fra uncharted 2 Ham der fyren i den lillae kjole ting sol er ved at dø når byen bliver invaderet Han siger"you was right Nathan" about what" Han siger" everything you touch become shit"? Like Comment Share 1CimTrifius 2016-01-01 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I virkeligheden er en del spil jo fyldt med god dialog. Et par gode eksempler er "The Last of Us" og "Bioshock: Infinite". Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil, så i stedet vil jeg nævne et af mine yndlings citater fra Final Fantasy X: Auron: "This is it. This is your story." Den scene er bare så fed! ~ "No cloud, no squall shall hinder us." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
GOW_VINTHER 2015-12-29 20:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mass Effect 3: "Stand in the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honor matters. The silence is your answer." - Javik Star Wars: Knights of The Old Republic (Spoilers i den her) " I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing." - Malak Diablo: Stay awhile and listen - Deckard Cain Shit happens... Like Comment Share 2Jake the Snake 2015-12-29 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En nylig favorit må være fra fra the Witcher 3: "Summon the bitches" På trods af at the Duke stjal den fra en film så er denne også god: "It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum" Soldater i Red Alert: "Ready and waiting!" Orker i Warcraft: "Work work. Jobs done. Be happy to." Unreal tournament/dota announcer: Godlike, m-m-m-m-m-monster kill osv. Alt hvad Glados siger i Portal. Like Comment Share 1 Oleg Rasputin Molotov 2015-12-30 01:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, der var nogle gode Elsker stort set alle citater fra Vice City, især denne: Mr. Diaz: "You do a good job - you work for me now" Tommy: I work for money Og naturligvis Trevor Phillips: "It ain't big but it gets the job done." Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2015-12-30 05:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jeg kan huske best er nok fra uncharted 2 Ham der fyren i den lillae kjole ting sol er ved at dø når byen bliver invaderet Han siger"you was right Nathan" about what" Han siger" everything you touch become shit"? Like Comment Share 1CimTrifius 2016-01-01 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I virkeligheden er en del spil jo fyldt med god dialog. Et par gode eksempler er "The Last of Us" og "Bioshock: Infinite". Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil, så i stedet vil jeg nævne et af mine yndlings citater fra Final Fantasy X: Auron: "This is it. This is your story." Den scene er bare så fed! ~ "No cloud, no squall shall hinder us." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Jake the Snake 2015-12-29 21:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En nylig favorit må være fra fra the Witcher 3: "Summon the bitches" På trods af at the Duke stjal den fra en film så er denne også god: "It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum" Soldater i Red Alert: "Ready and waiting!" Orker i Warcraft: "Work work. Jobs done. Be happy to." Unreal tournament/dota announcer: Godlike, m-m-m-m-m-monster kill osv. Alt hvad Glados siger i Portal. Like Comment Share 1 Oleg Rasputin Molotov 2015-12-30 01:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, der var nogle gode Elsker stort set alle citater fra Vice City, især denne: Mr. Diaz: "You do a good job - you work for me now" Tommy: I work for money Og naturligvis Trevor Phillips: "It ain't big but it gets the job done." Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2015-12-30 05:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jeg kan huske best er nok fra uncharted 2 Ham der fyren i den lillae kjole ting sol er ved at dø når byen bliver invaderet Han siger"you was right Nathan" about what" Han siger" everything you touch become shit"? Like Comment Share 1CimTrifius 2016-01-01 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I virkeligheden er en del spil jo fyldt med god dialog. Et par gode eksempler er "The Last of Us" og "Bioshock: Infinite". Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil, så i stedet vil jeg nævne et af mine yndlings citater fra Final Fantasy X: Auron: "This is it. This is your story." Den scene er bare så fed! ~ "No cloud, no squall shall hinder us." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2015-12-30 01:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, der var nogle gode Elsker stort set alle citater fra Vice City, især denne: Mr. Diaz: "You do a good job - you work for me now" Tommy: I work for money Og naturligvis Trevor Phillips: "It ain't big but it gets the job done." Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2015-12-30 05:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jeg kan huske best er nok fra uncharted 2 Ham der fyren i den lillae kjole ting sol er ved at dø når byen bliver invaderet Han siger"you was right Nathan" about what" Han siger" everything you touch become shit"? Like Comment Share 1CimTrifius 2016-01-01 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I virkeligheden er en del spil jo fyldt med god dialog. Et par gode eksempler er "The Last of Us" og "Bioshock: Infinite". Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil, så i stedet vil jeg nævne et af mine yndlings citater fra Final Fantasy X: Auron: "This is it. This is your story." Den scene er bare så fed! ~ "No cloud, no squall shall hinder us." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Shantier 2015-12-30 05:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jeg kan huske best er nok fra uncharted 2 Ham der fyren i den lillae kjole ting sol er ved at dø når byen bliver invaderet Han siger"you was right Nathan" about what" Han siger" everything you touch become shit"? Like Comment Share 1CimTrifius 2016-01-01 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I virkeligheden er en del spil jo fyldt med god dialog. Et par gode eksempler er "The Last of Us" og "Bioshock: Infinite". Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil, så i stedet vil jeg nævne et af mine yndlings citater fra Final Fantasy X: Auron: "This is it. This is your story." Den scene er bare så fed! ~ "No cloud, no squall shall hinder us." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
CimTrifius 2016-01-01 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I virkeligheden er en del spil jo fyldt med god dialog. Et par gode eksempler er "The Last of Us" og "Bioshock: Infinite". Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil, så i stedet vil jeg nævne et af mine yndlings citater fra Final Fantasy X: Auron: "This is it. This is your story." Den scene er bare så fed! ~ "No cloud, no squall shall hinder us." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2016-01-01 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer CimTrifius:Desværre er jeg ret dårlig til at huske nogle deciderede eksempler fra de spil Tror der er mange der ikke kan huske deres favorit citater og netop derfor sådan en tråd ikke rigtig bliver til noget særligt Men GR kunne godt trænge til noget aktivitet, så hva' faen stiller man op Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Shantier 2016-01-02 15:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 fra metal gear solid "Kept you waiting huh" med david hayters stemme har ikke noget imod kiefer sutherland han klarer det godt men det kan ikke slå david hayter Også i MGS 5 TPP Når Kaz lige er blevet reddet og taget til motherbase og han taler om hævn og at bygge motherbase. Også siger snake "im already a demon"? Like Comment Share 0Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Ak-master 2016-01-02 23:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mener, at jeg før har nævnt følgende i en lignende tråd.. "I'm gonna kill Praxis" Jaks første ord. En klassisk scene (for mig)!This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 1MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
MSThychosen 2016-01-03 01:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible et af mine favoritter kommer fra Transformers 2 - citatet i sig selv er ikke vildt eller filosofisk eller noget.. det mere hele situationen der gør det til et der har hængt ved for mig det er i en situation hvor Optimus Prime flygter fra 4 Decepticons, samtidig med at han skal beskytte Sam - de når så til en skov, hvor Optimus ikke er hurtig nok længere, og det hedder pludselig 4v1 - ikke fair! men for hvem? Optimus tosser lidt rundt og for nogle på sit metal hoved, for han skal da sørge for Sam.. men selv den rareste sjæl kan få nok, og det er nøjagtig hvad der sker! Megatron provokerer Optimus, og siger han bare skal give ham drengen, så er menneskeheden reddet, og Optimus fortæller at han jo godt ved at han ikke nøjedes med én.. og så får han en ordentlig en på lampen, hvor han samtidig får at vide han er svag.. Optimus spytter så noget værk ud af munden, og nu kommer mit citat - på knæ, udbryder han " I'm gonna take you all on! " og derfra minder han os alle om, hvorfor han er en prime, og hvorfor han er Autobotternes leder, ved at vender en 4v1 kamp om til en gang prygl, hvori han blandt andet flår Blackouts ansigt fra hinanden - total badass!Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2016-01-03 03:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal ikke være nogen hemmelighed, at Bayonetta har nogle at de sejeste quotes på gaming-fronten hvis man spørger mig "I feel like a fucking celebrity in this town." "If there's two things I hate in this world, it's cockroaches and crying babies! Well, a crying baby cockroach would be truly terrible... So don't you dare cry." "Yours is a face only a mother could love, and one I could never forget. If only I could remember where from..." "Don't fuck with a witch!" "I should be a pole dancer!"Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Mythos 2016-01-17 11:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også dårlig til at huske citater, men et spil der er proppet med små perler, er, Company Of heroes 1+2. Når man klikker på sine units, så siger de al' muligt spas... Company of heroes: "U click me one more time, and I will fucking smoke u" "I think I can hear your mom calling for ya" "Sir, are u fucking drunk" "They didn't say anything about idiots running the show"There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2016-01-17 14:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly spillene er for mig danske, så citere på dansk Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
MSThychosen 2016-01-18 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible @Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. jeg er også personligt helt vild med Son Gokus lille kommentar, inden han transformere sig til super sayian 3 foran Majin Buu "and this.. is to go even further beyond!" efterfulgt af 3 minutters intens råben, og til tider skrigen! simply epicMine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af! Like Comment Share 1Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2016-01-18 15:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Trollmeister97:@Oleg det var så en af dem jeg ikke fangede da jeg var dreng.. Heller ikke jeg Men den er også lige på kanten vil jeg sige Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Joeyvind 2016-01-19 01:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Duke Nukem når man bruger flammekaster på grisene "Making Bacon" 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Montross 2016-01-19 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fra mit yndlingsspil knights of the old republic. Der er så mange gode citater fra det spil. Her er en enkel udveksling mellem det gode og onde. Darth Malak: Im... impossible. I... I cannot be beaten. I am the Dark Lord of the Sith. Revan: This is the way of the Dark Side, Malak - all things end in death. Darth Malak: Still... still spouting the wisdom of the Jedi, I see. Maybe there is more truth in their code than I ever believed. I... I cannot help but wonder, Revan. What would have happened had our positions been reversed? What if fate had decreed I would be captured by the Jedi? Could I have returned to the Light, as you did? If you had not led me down the dark path in the first place, what destiny would I have found? Revan: I am sorry I started you on this path. But you chose to continue down it. Darth Malak: I suppose... I suppose you speak the truth. I alone must accept responsibility for my fate. I wanted to be Master of the Sith and ruler of the galaxy. But that destiny was not mine, Revan. It might have been yours, perhaps... but never mine. And in the end, as the darkness takes me... I am nothing."You're worth enough... dead." Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2016-01-19 13:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan huske én eller anden random tøs der gik på gaden i GTA San Andreas: I play with girls and guys! So? Der er garanteret hundrede flere fra det spil, men kan sgu ikke huske dem. Skal snart hente det ned på PS4'eren, når jeg er kommet igennem nogle af alle mine spil Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
The_Dude 2016-01-19 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;)Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Emil_Nissen 2016-01-19 16:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:It's a me, Mario Gæt fra hvilket spil ;) Assassin's Creed II Like Comment Share 3pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
pawnissen 2016-01-19 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bliver også sagt i just cause 3 Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Magnus Laursen GR® 2016-01-22 00:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Phantom Pains oprindelige trailer var fyldt med randen med gode citater... Men de antager en helt anden betydning og værdi når man så genmøder dem i spillets kontekst. "Would you kindly..." fra BioShock Fallout er god for en række mindeværdige citater, navnlig i New Vegas. Jeg blev nødt til at google den her bid dialog fra Dragon Age: Origins: Shale: Most golems are slaves to whomever holds their control rod. Zevran: Funny, it works exactly the same way for us as well. Citerer Oleg Rasputin Molotov:Sly Cooper 3: Din mor har haft flere herrebesøg end et offentlig toilet - Bentley! Børnevenligt, ikke? Wow!Other M. Like Comment Share 1Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Mr Alfa 2016-01-26 13:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible N-tropy fra Cradh Bandicoot 3: Warped: "Now you're on my time you little skunk! GIVE ME THE CRYSTALS! efterfulgt af den fedeste boss-fight på Playstation 1. Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Oleg Rasputin Molotov 2016-01-26 16:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sly Cooper 2: Jeg bliver helt varm ved tanken om hvordan jeg skal skære ham i småstykker. Uh, det er hårdt at være hård, ja det er - Gode gamle Jean Bison Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12
Magnus Andersen GR® 2016-01-27 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fed tråd Oleg. Når jeg tænker på ikoniske spilcitater vender jeg altid tilbage til gode gamle John Marston: "There are two ways of arguing with a woman, and neither one works." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 12