SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Chromosome 2016-08-08 07:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser umenneskeligt frem til dette eventyr! Første gang jeg har forudbestilt et spil ???? Andre der er hooket?Apple & Mcintosh ❤️ Like Comment Share 0missen 2016-08-08 11:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uha jeg vil SÅ gerne være med på hypen, men flere ting gør, at jeg venter til anmeldelserne dukker op før jeg beslutter mig. Det ser meget fængende ud, men det at der ikke er en historie med et decideret "mål", gør at jeg er lidt tilbageholden. Nu må vi se Like Comment Share 0Lauritzen94 2016-08-08 11:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også på max hype pt, jeg har ikke så mange forventninger, jeg går lidt ind til det med et åbent sind. Det bliver nok til et køb tirsdag, så raketten er klar til Onsdag. Like Comment Share 0 missen 2016-08-08 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Like Comment Share 1Chromosome 2016-08-12 07:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det testet et par dage. Synes idéen bag er fantastisk, men man kan godt se at det ikke er en af de store spillere på markedet der har udviklet. Væsnerne man møder kunne godt have fået en overhaling design/tekstur-mæssigt, bla. Håber det kommer i en opdatering. iøvrigt spiller jeg på et 110" lærred og derfor ser jeg også nemmere teksture, måske mere manglen herpå. Jeg er ikke nået så langt og har ikke helt styr på menuerne endnu, slet ikke galakse-overviewet. Kan godt bruge et hint til hvordan jeg får styr på et hyperdrive? Ingen tvivl om, at det blir et bedre spil, når man tilsidesætter tanken, detaljer!Apple & Mcintosh ❤️ Like Comment Share 0Sturmgeist 2016-08-12 14:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så købte jeg det sgu alligevel! Det er lidt rodet i mekanikkerne, og det virker en anelse forhastet i udførslen. Solsystemerne minder meget om hinanden... du har en rumstation, nogle containerskibe, en fandens masse meteore, og en håndfuld planeter. Plottet virker som noget der lige er påhæftet i sidste sekund. Jeg tror ikke at frameraten nogensinde vil tillade understøttelse af VR desværre. Det havde jeg eller list håbet, men kan se nu når jeg spiller det, at det aldrig ville gå. Måske på den nye PS... MEN.. det er skam en meget anderledes og speciel oplevelse. Og det er faktisk det jeg har savnet mest ved spilbranchen nu om dage. At nogen tør at prøve noget nyt. Alene dette gør at spillet i mine øjne er mere værd end endnu et højpoleret Drake spil. Citerer missen:Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Men hvis du er faldet i vandet, så må det jo allerede have bristet frem for at have båret. Og kan iøvrigt se på din avatar at det er koldt idag. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
missen 2016-08-08 11:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uha jeg vil SÅ gerne være med på hypen, men flere ting gør, at jeg venter til anmeldelserne dukker op før jeg beslutter mig. Det ser meget fængende ud, men det at der ikke er en historie med et decideret "mål", gør at jeg er lidt tilbageholden. Nu må vi se Like Comment Share 0Lauritzen94 2016-08-08 11:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også på max hype pt, jeg har ikke så mange forventninger, jeg går lidt ind til det med et åbent sind. Det bliver nok til et køb tirsdag, så raketten er klar til Onsdag. Like Comment Share 0 missen 2016-08-08 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Like Comment Share 1Chromosome 2016-08-12 07:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det testet et par dage. Synes idéen bag er fantastisk, men man kan godt se at det ikke er en af de store spillere på markedet der har udviklet. Væsnerne man møder kunne godt have fået en overhaling design/tekstur-mæssigt, bla. Håber det kommer i en opdatering. iøvrigt spiller jeg på et 110" lærred og derfor ser jeg også nemmere teksture, måske mere manglen herpå. Jeg er ikke nået så langt og har ikke helt styr på menuerne endnu, slet ikke galakse-overviewet. Kan godt bruge et hint til hvordan jeg får styr på et hyperdrive? Ingen tvivl om, at det blir et bedre spil, når man tilsidesætter tanken, detaljer!Apple & Mcintosh ❤️ Like Comment Share 0Sturmgeist 2016-08-12 14:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så købte jeg det sgu alligevel! Det er lidt rodet i mekanikkerne, og det virker en anelse forhastet i udførslen. Solsystemerne minder meget om hinanden... du har en rumstation, nogle containerskibe, en fandens masse meteore, og en håndfuld planeter. Plottet virker som noget der lige er påhæftet i sidste sekund. Jeg tror ikke at frameraten nogensinde vil tillade understøttelse af VR desværre. Det havde jeg eller list håbet, men kan se nu når jeg spiller det, at det aldrig ville gå. Måske på den nye PS... MEN.. det er skam en meget anderledes og speciel oplevelse. Og det er faktisk det jeg har savnet mest ved spilbranchen nu om dage. At nogen tør at prøve noget nyt. Alene dette gør at spillet i mine øjne er mere værd end endnu et højpoleret Drake spil. Citerer missen:Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Men hvis du er faldet i vandet, så må det jo allerede have bristet frem for at have båret. Og kan iøvrigt se på din avatar at det er koldt idag. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lauritzen94 2016-08-08 11:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er også på max hype pt, jeg har ikke så mange forventninger, jeg går lidt ind til det med et åbent sind. Det bliver nok til et køb tirsdag, så raketten er klar til Onsdag. Like Comment Share 0 missen 2016-08-08 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Like Comment Share 1Chromosome 2016-08-12 07:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det testet et par dage. Synes idéen bag er fantastisk, men man kan godt se at det ikke er en af de store spillere på markedet der har udviklet. Væsnerne man møder kunne godt have fået en overhaling design/tekstur-mæssigt, bla. Håber det kommer i en opdatering. iøvrigt spiller jeg på et 110" lærred og derfor ser jeg også nemmere teksture, måske mere manglen herpå. Jeg er ikke nået så langt og har ikke helt styr på menuerne endnu, slet ikke galakse-overviewet. Kan godt bruge et hint til hvordan jeg får styr på et hyperdrive? Ingen tvivl om, at det blir et bedre spil, når man tilsidesætter tanken, detaljer!Apple & Mcintosh ❤️ Like Comment Share 0Sturmgeist 2016-08-12 14:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så købte jeg det sgu alligevel! Det er lidt rodet i mekanikkerne, og det virker en anelse forhastet i udførslen. Solsystemerne minder meget om hinanden... du har en rumstation, nogle containerskibe, en fandens masse meteore, og en håndfuld planeter. Plottet virker som noget der lige er påhæftet i sidste sekund. Jeg tror ikke at frameraten nogensinde vil tillade understøttelse af VR desværre. Det havde jeg eller list håbet, men kan se nu når jeg spiller det, at det aldrig ville gå. Måske på den nye PS... MEN.. det er skam en meget anderledes og speciel oplevelse. Og det er faktisk det jeg har savnet mest ved spilbranchen nu om dage. At nogen tør at prøve noget nyt. Alene dette gør at spillet i mine øjne er mere værd end endnu et højpoleret Drake spil. Citerer missen:Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Men hvis du er faldet i vandet, så må det jo allerede have bristet frem for at have båret. Og kan iøvrigt se på din avatar at det er koldt idag. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
missen 2016-08-08 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Like Comment Share 1Chromosome 2016-08-12 07:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det testet et par dage. Synes idéen bag er fantastisk, men man kan godt se at det ikke er en af de store spillere på markedet der har udviklet. Væsnerne man møder kunne godt have fået en overhaling design/tekstur-mæssigt, bla. Håber det kommer i en opdatering. iøvrigt spiller jeg på et 110" lærred og derfor ser jeg også nemmere teksture, måske mere manglen herpå. Jeg er ikke nået så langt og har ikke helt styr på menuerne endnu, slet ikke galakse-overviewet. Kan godt bruge et hint til hvordan jeg får styr på et hyperdrive? Ingen tvivl om, at det blir et bedre spil, når man tilsidesætter tanken, detaljer!Apple & Mcintosh ❤️ Like Comment Share 0Sturmgeist 2016-08-12 14:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så købte jeg det sgu alligevel! Det er lidt rodet i mekanikkerne, og det virker en anelse forhastet i udførslen. Solsystemerne minder meget om hinanden... du har en rumstation, nogle containerskibe, en fandens masse meteore, og en håndfuld planeter. Plottet virker som noget der lige er påhæftet i sidste sekund. Jeg tror ikke at frameraten nogensinde vil tillade understøttelse af VR desværre. Det havde jeg eller list håbet, men kan se nu når jeg spiller det, at det aldrig ville gå. Måske på den nye PS... MEN.. det er skam en meget anderledes og speciel oplevelse. Og det er faktisk det jeg har savnet mest ved spilbranchen nu om dage. At nogen tør at prøve noget nyt. Alene dette gør at spillet i mine øjne er mere værd end endnu et højpoleret Drake spil. Citerer missen:Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Men hvis du er faldet i vandet, så må det jo allerede have bristet frem for at have båret. Og kan iøvrigt se på din avatar at det er koldt idag. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Chromosome 2016-08-12 07:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så er det testet et par dage. Synes idéen bag er fantastisk, men man kan godt se at det ikke er en af de store spillere på markedet der har udviklet. Væsnerne man møder kunne godt have fået en overhaling design/tekstur-mæssigt, bla. Håber det kommer i en opdatering. iøvrigt spiller jeg på et 110" lærred og derfor ser jeg også nemmere teksture, måske mere manglen herpå. Jeg er ikke nået så langt og har ikke helt styr på menuerne endnu, slet ikke galakse-overviewet. Kan godt bruge et hint til hvordan jeg får styr på et hyperdrive? Ingen tvivl om, at det blir et bedre spil, når man tilsidesætter tanken, detaljer!Apple & Mcintosh ❤️ Like Comment Share 0Sturmgeist 2016-08-12 14:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så købte jeg det sgu alligevel! Det er lidt rodet i mekanikkerne, og det virker en anelse forhastet i udførslen. Solsystemerne minder meget om hinanden... du har en rumstation, nogle containerskibe, en fandens masse meteore, og en håndfuld planeter. Plottet virker som noget der lige er påhæftet i sidste sekund. Jeg tror ikke at frameraten nogensinde vil tillade understøttelse af VR desværre. Det havde jeg eller list håbet, men kan se nu når jeg spiller det, at det aldrig ville gå. Måske på den nye PS... MEN.. det er skam en meget anderledes og speciel oplevelse. Og det er faktisk det jeg har savnet mest ved spilbranchen nu om dage. At nogen tør at prøve noget nyt. Alene dette gør at spillet i mine øjne er mere værd end endnu et højpoleret Drake spil. Citerer missen:Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Men hvis du er faldet i vandet, så må det jo allerede have bristet frem for at have båret. Og kan iøvrigt se på din avatar at det er koldt idag. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Sturmgeist 2016-08-12 14:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så købte jeg det sgu alligevel! Det er lidt rodet i mekanikkerne, og det virker en anelse forhastet i udførslen. Solsystemerne minder meget om hinanden... du har en rumstation, nogle containerskibe, en fandens masse meteore, og en håndfuld planeter. Plottet virker som noget der lige er påhæftet i sidste sekund. Jeg tror ikke at frameraten nogensinde vil tillade understøttelse af VR desværre. Det havde jeg eller list håbet, men kan se nu når jeg spiller det, at det aldrig ville gå. Måske på den nye PS... MEN.. det er skam en meget anderledes og speciel oplevelse. Og det er faktisk det jeg har savnet mest ved spilbranchen nu om dage. At nogen tør at prøve noget nyt. Alene dette gør at spillet i mine øjne er mere værd end endnu et højpoleret Drake spil. Citerer missen:Nevermind! Jeg er faldet i vandet og har forudbestilt. Så må det bære eller briste Men hvis du er faldet i vandet, så må det jo allerede have bristet frem for at have båret. Og kan iøvrigt se på din avatar at det er koldt idag. IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
missen 2016-08-26 13:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hahaha ja det er lidt koldt ???? Har fået spillet i ca 20 timer. Det startede godt men blev godt nok skuffet undervejs! Der mangler så mange ting der kunne ha gjort det bedre så det bliver lagt på hylden. Hvis ikke der bliver ændret drastisk i næste update kommer det aldrig tilbage i maskinen. Ærgerligt for det havde sgu potentiale ???? Tillagt 2016-08-26 13:54: Hov...de spørgsmålstegn skal forestille smileys Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!