Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den Store World of Warcraft-tråd

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Nu har Legion været tilgængeligt i godt og vel et døgn - hvordan klarer Gamereactor-brugerne udvidelsen?

Jeg selv har været godt igang med at level min Demon Hunter op, og den er godt og vel 102. Spilletiden har været minimal, da den spilles op sammen med kæresten, men har indtil videre hoppet rundt i Aszuna, og elverruinerne er fantastisk designet. Det virker som en virkeligt gennemtænkt zone.

Artifact-våbene var jeg også en smule kritisk over i starten, men det virker i sidste ende som et spændende tiltag. Dog virker det desværre også som om at spilleren er temmeligt låst fra start af uden sine traits.

Alt i alt en interessant udvidelse, og jeg glæder mig personlig til at grave dybere ned i den.

Læs mere om udvidelsen her.

Missing Avatar
homalulu
Har selv lige ramt lvl 102 og har nu begivet mig videre fra Aszuna til Val'sharra.

Områderne er utroligt flotte indtil videre, og jeg har følt mig ganske godt underholdt med diverse quests. Faktisk så godt underholdt, at jeg ikke har været i en dungeon endnu.

Ift artifacts så synes jeg det er fantastisk! Jeg spiller hunter og jeg elsker min nye bue!

Det store fokus på at gøre professions lidt mere interaktive virker godt, og jeg har indtil videre fået flere forskellige quests til mit skinning.

Alt i alt så hygger jeg mig meget og jeg glæder mig til at udforske endnu mere ????

darkrune
darkrune
Citerer The_Dude:
hvad er artifact våben ?

Alle får et våben der er lavet til den klasse de nu spiller og de bliver så bedre i løbet ad spillet. Mere info om dem her: http://eu.battle.net/wow/en/legion/#artifacts

Jeg blev i level 110 (Havoc Demon Hunter) i løbet af det første døgns tid og synes udvidelsen har mange til man kan tage sig til (Worlds quests, profession quests, Suramar quests, nye dungeons etc). Synes også at denne launch var langt mere smertefri end jeg har oplevet med de sidste 2 expansions . Jeg synes også systemet med artifact våben virker godt, selvom man nok får lidt mindre tid med ens alts.

Mvh Darkrune
Brio
Brio
Efter min mening har de taget det bedste fra grundspillet og de tidligere expansions og tilføjet noget nyt, borgen og shipyard var et irriterende stress moment i warlords exp, synes og zonerne var jævnt kedelige i warlords, i Legion har jeg ikke kedet mig et sekund, må hele tiden stoppe op og nyde de flotte landskaber, Atifact weapons er jeg virkelig vild med, de giver en ny dimension til character, er ikke 110, men kan forestille mig at honour talent levels bliver sjovt at arbejde på, lidt alá paragon i Diablo 3, det er mange mange år siden, jeg har følt at jeg er blevet hooked af WOW igen, men det er jeg nu, de er vendt tilbage til det gode eventyr

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer The_Dude:
hvad er artifact våben ?

Som darkrune nævner, er det et våben der kan opgraderes. Man får kun ét våben i Legion, og det våben kan opgraderes til at bliev kraftigere gennem et talenttræ, når du har optjent nok Artifact Power.

Paladins får desuden det legendariske våben Ashbringer, imens Rogues kan låse op for det ikoniske Thunderfury, Hallowed Blade of the Windlord.

Missing Avatar
Skimiz
Jeg har desværre ikke haft muligheden for at spille, da det er lidt for dyrt for mig at købe. Men jeg kigger med fra sidelinien og det ser fantastisk ud, super flotte områder.

The_Dude
The_Dude
Tak for info.

Det tog alligevel mange år for blizzard at indføre artifact våben og profession quests:o

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer The_Dude:
Tak for info.

Det tog alligevel mange år for blizzard at indføre artifact våben og profession quests:o

Der var også profession quests i Warlords of Draenor... Hvad mener du med det tog lang tid for dem at lave artifact våben? Har de snakket om idéen før?

The_Dude
The_Dude
Citerer Mike JezZ:
Citerer The_Dude:Tak for info.

Der var også profession quests i Warlords of Draenor... Hvad mener du med det tog lang tid for dem at lave artifact våben? Har de snakket om idéen før?

Det er bare set i forhold til andre mmo artifact våben var en del af FF 11 og 14 har dem også plus profession quests

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer The_Dude:
Det er bare set i forhold til andre mmo artifact våben var en del af FF 11 og 14 har dem også plus profession quests

Er det akkurat samme system som i WoW, med talenter osv. for ens våben?

Nu er det her ikke en debat om WoW vs FF

The_Dude
The_Dude
Citerer Mike JezZ:
Citerer The_Dude et er bare set i forhold til andre mmo artifact våben var en del af FF 11 og 14 har dem også plus profession quests

Er det akkurat samme system som i WoW, med talenter osv. for ens våben?

Nu er det her ikke en debat om WoW vs FF

I know nu har jeg ikke sat mig helt ind i systemerne i nogle af dem men ja man kan forbedre sine artifact våben i ff 14

Det var bare en observation så ikke mere om det

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Den nye WoW Legion Companion App er genial!

Jeg kan, uden at skulle logge ind hele tiden, styre min Class Halls-missioner på alle mine karakterer, uden at de nogensinde behøver at logge ind Så kan holde øje med dem på min mobil, sætte dem ud på opgaver osv.

The_Dude
The_Dude
så din egen character behøves du ikke styre mere :p ?

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer The_Dude:
så din egen character behøves du ikke styre mere :p ?

Min karakter laver som sådan ikke opgaver, det gør mine Class Halls-hjælpere

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer The_Dude:
Hvilke opgaver er det ?

Sende dem ud på missioner, der kan gi dig en chance for at få belønninger, fx xp og guld

Missing Avatar
Maikermus27
hej jeg søger nogen at spille world of warcraft med jeg spiller som horde på aggramar mit battletag er maikermus26#2738 i kan bare adde hvis i har lyst til at spille med mig er 27 år og hedder maiken

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!