Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Playstation 3 fra Gamestop

Jeg vil rigtig gerne have købt mig en playstation 3 for at spille spil som Shadow of the collusus og infamous. Så det er bare hvor fra og til hvor meget.

Gamestop sælger en brugt playstation 3 med 250 GB og 2 års garanti til kr. 690, men ofte syndes jeg man kan finde det de sælger I Gamestop til billigere penge andre steder.

Så tænker i det er en god pris? Har i ellers nogle gode forslag hvor jeg kan købe en billigt?
  • 0
Citerer Nilix:
Gamestop sælger en brugt playstation 3 med 250 GB og 2 års garanti til kr. 690, men ofte syndes jeg man kan finde det de sælger I Gamestop til billigere penge andre steder.

Gul Og Gratis og DBA har ofte PS3'ere til salg ret billigt. Personligt ville jeg nok købe hos GameStop. På den måde får du 2 års reklamationsret (du får ingen garanti medmindre dette er en tillægsydelse fra butikken), og det er meget nemmere at smutte ned i en butik med en defekt vare end det er at opsøge en privatperson. Det er ikke sikkert der går det mindste galt, så du skal nok nærmest finde ud af med dig selv om du vil være på den sikre side eller om du vil gamble.
Umiddelbart lyder 690,- ret billigt i mine ører, men du kan jo tjekke markedet ud og se hvad du synes.
Sometimes things that are expensive are worse
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!