Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

PlayStation Portable hos GameStop?

Ved ikke lige, om jeg har oprettet tråden det rigtige sted :/

Kan man købe en PlayStation Portable hos GameStop? Jeg ved i hvert fald, at man kan købe en brugt Nintendo DS, og de sælger vist også nogle gange brugte PSP-spil. Hvis ja, hvad er prisen så?

På forhånd tak c:
You will find your flow when you go robot ✧・゚:* \(◕ヮ◕)ノ
  • 0
Synes ikke jeg har set PSP hos GameStop men har dog heller ikke aktivt ledt efter det.

Et andet spørgsmål dog, hvorfor søger du netop en psp? Nogle bestemte spil du vil spille, en anden er gået i stykker eller?
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Citerer Flandre:
Ved ikke lige, om jeg har oprettet tråden det rigtige sted :/

Kan man købe en PlayStation Portable hos GameStop? Jeg ved i hvert fald, at man kan købe en brugt Nintendo DS, og de sælger vist også nogle gange brugte PSP-spil. Hvis ja, hvad er prisen så?

På forhånd tak c:

Jeg ville nok anbefale dig i stedet at kigge online, der ligner det at man kan finde alle de forskellige PSP modeller til omkring 500 kroner. Jeg tror ikke at GameStop vil have det samme udvalg, og vil maaske ogsaa tage en hoejere pris for den.
Citerer alex2life:
Synes ikke jeg har set PSP hos GameStop men har dog heller ikke aktivt ledt efter det.

Et andet spørgsmål dog, hvorfor søger du netop en psp? Nogle bestemte spil du vil spille, en anden er gået i stykker eller?

Grunden til, at jeg leder efter en PSP, er fordi, at jeg godt kunne tænke mig at spille spil som Kingdom Hearts og Final Fantasy, og mange af de spil i serierne findes ikke til Nintendo-konsollerne :/

Citerer KongNissen:
Jeg ville nok anbefale dig i stedet at kigge online, der ligner det at man kan finde alle de forskellige PSP modeller til omkring 500 kroner. Jeg tror ikke at GameStop vil have det samme udvalg, og vil maaske ogsaa tage en hoejere pris for den.

Det vil jeg helt klart gøre, hvis det er dyrt hos GameStop =)
  • 0
Ahh - Det forstår jeg godt!

Hvis du allerede har nogle psp-titler, så helt klart gå ud og køb en psp!
Men hvis du også skal til at investere i psp-spil, så vil jeg anbefale dig at overveje en Vita i stedet - Den har adgang til en stor del psp-ps1-titler og så kan du samtidig hygge dig med vita-biblioteket hvis du fik lyst til det

Ved godt den er lidt dyrere men kunne måske være et bedre køb i længden?
Evt tjek Ps Store for hvilke titler der er tilgængelige digitalt hvis du bliver lokket til en vita ;P
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
^ Hvad alex siger, dog vaer sikker paa at de spil som du gerne vil spille er tilgaengelig paa den. F.eks. ved jeg at hverken Kingdom Hearts BBS eller FFVII Crisis Core er tilgaengelige til Vita uden at man hacker konsollen.
Det er ogsaa vaerd at paapege at Vita'en har nogle meget dyre memory kort, hvis du godt kan lide at downloade digitale titler.
Citerer KongNissen:
^ Hvad alex siger, dog vaer sikker paa at de spil som du gerne vil spille er tilgaengelig paa den. F.eks. ved jeg at hverken Kingdom Hearts BBS eller FFVII Crisis Core er tilgaengelige til Vita uden at man hacker konsollen.
Det er ogsaa vaerd at paapege at Vita'en har nogle meget dyre memory kort, hvis du godt kan lide at downloade digitale titler.

Gode pointer. Må indrømme at jeg havde glemt de dyre memory cards - Tror min hjerne har blokeret for det da det bare gjorde ondt at betale for det
Men jeg ved ikke hvor meget plads der er brug for, turde ikke selv gå i gang med flere jrpgs samtidig!
Det vil jeg i hvert fald lige tænke over. Mange tak for svarene :]
Jeg besluttede mig for at købe en brugt PSP hos GameStop. Det kostede kun 330 kr, og man får 2 års garanti med, også selvom den er brugt. Hvis man køber et spil med, så får man 25% rabat på spillet :'D

Men hukommelseskortene til PSP er dog ret dyre i forhold til hukommelseskortene til PS Vita o:
Citerer Flandre:
Men hukommelseskortene til PSP er dog ret dyre i forhold til hukommelseskortene til PS Vita o:

Passer så ikke helt Du skal bare lede de rigtige steder.

VITA 16GB:

https://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-Vita-Memory-Model/dp/B006H3PT50/ref=sr_1_2?s=videogames&ie=UTF8&qid=1474473918&sr=1-2&keywords=ps+vita+memory+card

PSP:

https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search-alias%3Daps&field-keywords=memory+stick+pro+duo

Cirka halv pris på 16GB versionen. Jeg har selv overlevet med en 8GB i alt den tid jeg havde en PSP, og den er endda med CFW, så alle mine spil ligger på kortet
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Citerer Hyuuga:
Passer så ikke helt Du skal bare lede de rigtige steder.

VITA 16GB:

https://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-Vita-Memory-Model/dp/B006H3PT50/ref=sr_1_2?s=videogames&ie=UTF8&qid=1474473918&sr=1-2&keywords=ps+vita+memory+card

PSP:

https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search-alias%3Daps&field-keywords=memory+stick+pro+duo

Cirka halv pris på 16GB versionen. Jeg har selv overlevet med en 8GB i alt den tid jeg havde en PSP, og den er endda med CFW, så alle mine spil ligger på kortet

Mange tak for linkene :'D
Havde helt glemt Amazon, for jeg tjekkede kun Merlin og et par andre danske sider, og der koster et kort med 4gb omkring 160 kr., hvilket er ret vildt o.o
  • 0
Citerer Flandre:
Mange tak for linkene :'D
Havde helt glemt Amazon, for jeg tjekkede kun Merlin og et par andre danske sider, og der koster et kort med 4gb omkring 160 kr., hvilket er ret vildt o.o

Ja det er måske lige overdrevet. Men det er fordi kortet er udgået, og ikke bliver brugt mere, så det er nok bare rester de sælger i danmark
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!