SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
FC-andeby 2016-10-04 08:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Jeg har fundet den her side: https://uk.gamesplanet.com/ Nogen der har erfaringer med den og om det er helt lovligt, synes spillene er rimelig billig. MVH. Thomas Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-04 19:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som forbruger gør du intet galt(lovmæssigt) ved at bruge denne side. Det skal dog nævnes at metoderne diverse keys er fremskaffet nok ikke altid er helt lovlige. Skal lige siges at jeg ikke kender den gældende side men jeg går ud fra at det er samme system som Kinguin og G2A som begge er meget kendte sider. Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-04 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. De 2 sider du nævner, har du erfaringer med dem? Like Comment Share 0 Jake the Snake 2016-10-05 07:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja jeg har brugt kinguin mange gange, G2A knapt så meget. Jeg har endnu ikke oplevet nogle problemer ved at handle med dem. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-05 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gamesplanet er fin at købe fra Du kan tjekke ude til højre under "Filter by site" hvilke af denne slags sider der er sikre at købe fra - https://www.reddit.com/r/GameDeals/new/ Og selvom Jake the Snake ikke har haft problemer med Kinguin og G2A, så vil jeg til hver en tid holde mig fra dem. Det er lidt shady og der har været flere episoder hvor folk har fået revoked deres spil fordi de keys der bliver solgt der er købt med stjålne kreditkort Et andet værktøj du kan bruge er - https://isthereanydeal.com/Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-05 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jake the Snake 2016-10-04 19:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som forbruger gør du intet galt(lovmæssigt) ved at bruge denne side. Det skal dog nævnes at metoderne diverse keys er fremskaffet nok ikke altid er helt lovlige. Skal lige siges at jeg ikke kender den gældende side men jeg går ud fra at det er samme system som Kinguin og G2A som begge er meget kendte sider. Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-04 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. De 2 sider du nævner, har du erfaringer med dem? Like Comment Share 0 Jake the Snake 2016-10-05 07:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja jeg har brugt kinguin mange gange, G2A knapt så meget. Jeg har endnu ikke oplevet nogle problemer ved at handle med dem. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-05 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gamesplanet er fin at købe fra Du kan tjekke ude til højre under "Filter by site" hvilke af denne slags sider der er sikre at købe fra - https://www.reddit.com/r/GameDeals/new/ Og selvom Jake the Snake ikke har haft problemer med Kinguin og G2A, så vil jeg til hver en tid holde mig fra dem. Det er lidt shady og der har været flere episoder hvor folk har fået revoked deres spil fordi de keys der bliver solgt der er købt med stjålne kreditkort Et andet værktøj du kan bruge er - https://isthereanydeal.com/Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-05 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
FC-andeby 2016-10-04 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. De 2 sider du nævner, har du erfaringer med dem? Like Comment Share 0 Jake the Snake 2016-10-05 07:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja jeg har brugt kinguin mange gange, G2A knapt så meget. Jeg har endnu ikke oplevet nogle problemer ved at handle med dem. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-05 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gamesplanet er fin at købe fra Du kan tjekke ude til højre under "Filter by site" hvilke af denne slags sider der er sikre at købe fra - https://www.reddit.com/r/GameDeals/new/ Og selvom Jake the Snake ikke har haft problemer med Kinguin og G2A, så vil jeg til hver en tid holde mig fra dem. Det er lidt shady og der har været flere episoder hvor folk har fået revoked deres spil fordi de keys der bliver solgt der er købt med stjålne kreditkort Et andet værktøj du kan bruge er - https://isthereanydeal.com/Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-05 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jake the Snake 2016-10-05 07:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja jeg har brugt kinguin mange gange, G2A knapt så meget. Jeg har endnu ikke oplevet nogle problemer ved at handle med dem. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-05 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gamesplanet er fin at købe fra Du kan tjekke ude til højre under "Filter by site" hvilke af denne slags sider der er sikre at købe fra - https://www.reddit.com/r/GameDeals/new/ Og selvom Jake the Snake ikke har haft problemer med Kinguin og G2A, så vil jeg til hver en tid holde mig fra dem. Det er lidt shady og der har været flere episoder hvor folk har fået revoked deres spil fordi de keys der bliver solgt der er købt med stjålne kreditkort Et andet værktøj du kan bruge er - https://isthereanydeal.com/Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-05 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2016-10-05 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gamesplanet er fin at købe fra Du kan tjekke ude til højre under "Filter by site" hvilke af denne slags sider der er sikre at købe fra - https://www.reddit.com/r/GameDeals/new/ Og selvom Jake the Snake ikke har haft problemer med Kinguin og G2A, så vil jeg til hver en tid holde mig fra dem. Det er lidt shady og der har været flere episoder hvor folk har fået revoked deres spil fordi de keys der bliver solgt der er købt med stjålne kreditkort Et andet værktøj du kan bruge er - https://isthereanydeal.com/Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0FC-andeby 2016-10-05 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
FC-andeby 2016-10-05 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jake the Snake 2016-10-05 21:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Like Comment Share 0alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2016-10-06 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer FC-andeby:Ok. Mange tak for det Tillagt 2016-10-05 18:25: Synes ikke jeg kan finde "filter by side". Ellers holder jeg mig til gamesplanet Tog et screenshot - Her http://imgur.com/a/FTh6N Det er dog udenlandske sider - Her i dk har vi f.eks. også http://www.playgames.dk/ som jeg har benyttet et par gange. De får vist også keys direkte fra udgiverne så det er også sikkert Citerer Jake the Snake:Jeg kan jo kun snakke ud fra egen erfaring. Har købt over 30 spil på kinguin. Hvis man er nervøs kan man jo tilkøbe buyer protection så man er garanteret hvis noget skulle gå galt. Har også en del venner som ikke har haft problemer med kinguin/G2A, men efter at have hørt om flere revoked keys rundt omkring på nettet undgår jeg dem personligt Også det at de har buyer protection virker også sådan lidt bob bob. Det burde da følge med helt naturligt. Det viser bare at de anerkender at nogle af deres keys er ulovlige :ILad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
KongNissen 2016-10-06 15:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Like Comment Share 0Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jake the Snake 2016-10-09 09:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer KongNissen:Hvis man har taenkt sig at koebe fra Kinguin eller G2A kan man lige saa godt bare downloade spillet ulovligt. Ofte er spillene koebt med stjaalne kreditkort og det originale koeb bliver saa paa et tidspunkt tilbagekaldt, saa udviklerne faar ikke nogle penge ud af det. Ved at benytte de services er du en del af en pengehvidvasknings operation, og det synes jeg moralsk er vaerre end piratkopiering. Jeg ved ikke om gamesplanet fungerer paa samme maade eller om den er legitim. Så vidt jeg ved har ingen nogen anelse om hvor mange af disse keys faktisk er stjålne. Hvis du har noget der bakker det op vil jeg meget gerne se det da jeg selv bruger kinguin. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!