SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
TurkishDon 2016-10-26 20:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville lige downloade et par gamle PS1 spil på min PS3, men det ser ud som om at hele PS1 kategorien er fjernet fra den nye PS Store. Ved godt man kan søge efter spillene, men kan ikke huske alle spil jeg har købt. Nogen der ved hvordan man får listen frem? Like Comment Share 0alex2life 2016-10-26 21:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer ReallyNigga:Ville lige downloade et par gamle PS1 spil på min PS3, men det ser ud som om at hele PS1 kategorien er fjernet fra den nye PS Store. Ved godt man kan søge efter spillene, men kan ikke huske alle spil jeg har købt. Nogen der ved hvordan man får listen frem? Jeg bruger den her udvidelse til at se en liste i Chrome - https://chrome.google.com/webstore/detail/psdle/jdjhhapoddhnimgdemnpbfagndcnmhii Den officielle liste når du logger ind på ps store i din browser kan ikke organiseres på nogen ordentlige måder desværre - Så det nemmeste er helt klart den udvidelse der og så sortere efter ps3 så du kan kigge på den liste Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 1TurkishDon 2016-10-27 12:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter den er installeret på Chrome prøver jeg at komme ind på den, men ikonet til appen bliver gennemsigtig oppe i højre hjørne. Er det normalt? Like Comment Share 0 alex2life 2016-10-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Når jeg går ind på https://store.playstation.com/#!/en-dk/home/games og er logget ind er ikonet oppe i højre hjørne blåt Når jeg trykker på det dukker der et ikon op i nederste venstre hjørne som åbner en menu i toppen Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 1TurkishDon 2016-10-27 18:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du bar for sej mand, tak for hjælpen ;) Like Comment Share 0alex2life 2016-10-27 18:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så lidt Håber virkelig at Sony selv får implementeret sådan en liste på et tidspunkt, det er bare et must Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2016-10-26 21:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer ReallyNigga:Ville lige downloade et par gamle PS1 spil på min PS3, men det ser ud som om at hele PS1 kategorien er fjernet fra den nye PS Store. Ved godt man kan søge efter spillene, men kan ikke huske alle spil jeg har købt. Nogen der ved hvordan man får listen frem? Jeg bruger den her udvidelse til at se en liste i Chrome - https://chrome.google.com/webstore/detail/psdle/jdjhhapoddhnimgdemnpbfagndcnmhii Den officielle liste når du logger ind på ps store i din browser kan ikke organiseres på nogen ordentlige måder desværre - Så det nemmeste er helt klart den udvidelse der og så sortere efter ps3 så du kan kigge på den liste Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 1TurkishDon 2016-10-27 12:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter den er installeret på Chrome prøver jeg at komme ind på den, men ikonet til appen bliver gennemsigtig oppe i højre hjørne. Er det normalt? Like Comment Share 0 alex2life 2016-10-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Når jeg går ind på https://store.playstation.com/#!/en-dk/home/games og er logget ind er ikonet oppe i højre hjørne blåt Når jeg trykker på det dukker der et ikon op i nederste venstre hjørne som åbner en menu i toppen Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 1TurkishDon 2016-10-27 18:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du bar for sej mand, tak for hjælpen ;) Like Comment Share 0alex2life 2016-10-27 18:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så lidt Håber virkelig at Sony selv får implementeret sådan en liste på et tidspunkt, det er bare et must Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
TurkishDon 2016-10-27 12:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efter den er installeret på Chrome prøver jeg at komme ind på den, men ikonet til appen bliver gennemsigtig oppe i højre hjørne. Er det normalt? Like Comment Share 0 alex2life 2016-10-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Når jeg går ind på https://store.playstation.com/#!/en-dk/home/games og er logget ind er ikonet oppe i højre hjørne blåt Når jeg trykker på det dukker der et ikon op i nederste venstre hjørne som åbner en menu i toppen Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 1TurkishDon 2016-10-27 18:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du bar for sej mand, tak for hjælpen ;) Like Comment Share 0alex2life 2016-10-27 18:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så lidt Håber virkelig at Sony selv får implementeret sådan en liste på et tidspunkt, det er bare et must Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2016-10-27 14:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Når jeg går ind på https://store.playstation.com/#!/en-dk/home/games og er logget ind er ikonet oppe i højre hjørne blåt Når jeg trykker på det dukker der et ikon op i nederste venstre hjørne som åbner en menu i toppen Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 1TurkishDon 2016-10-27 18:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du bar for sej mand, tak for hjælpen ;) Like Comment Share 0alex2life 2016-10-27 18:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så lidt Håber virkelig at Sony selv får implementeret sådan en liste på et tidspunkt, det er bare et must Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
TurkishDon 2016-10-27 18:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du bar for sej mand, tak for hjælpen ;) Like Comment Share 0alex2life 2016-10-27 18:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så lidt Håber virkelig at Sony selv får implementeret sådan en liste på et tidspunkt, det er bare et must Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2016-10-27 18:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så lidt Håber virkelig at Sony selv får implementeret sådan en liste på et tidspunkt, det er bare et must Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!