Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Blizzcon: Diablo-tråden

Jeg håber virkelig at de går over til at have mere permanente karaktertræk igen. Selvom du kunne låse dig selv ind i det dummeste build nogensinde, så var det DIT dumme shitty build

Selvom det er fedt at kunne skifte rundt som du har lyst....så føles det som om det er rettet mod meget casual spillere. Ikke at der er noget galt i det men det føles bare så casual og afslappet :I

Og stemningen - Håber virkelig det bliver mere dystert og tungt. En ting jeg dog har overvejet med D2...gad vide om den lave opløsning er med til at give det en del af den stemning? For selv de dele af D3 som kommer tættere på D2-baner virker bare ikke til at ramme plet

Og ja, det at kunne bruge sit våben savner jeg også lidt. Nu er alting bare skills som scaler med weapon dmg som du skriver. Før spillede ens våben en anden rolle, kan huske at jeg havde to forskellige våben på min necro. Det ene en wand der gav +2 til summoner skills og det andet en dagger med høj poison. Så jeg skiftede alt efter hvad jeg havde brug for

Så ja, helt klart flere muligheder for at gøre sin karakter unik stat og skill-wise. Det gav spillet en helt anden følelse

(Og så lav os en fucking Necromancer med mulighed for en skelet-hær. Witch Doctor er sjov nok men virkelig fjollet og med så få permanente summons at det er sørgeligt )
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Haha ja okay - Respecs er altid dejlige men kan virkelig godt lide det permanente aspekt alligevel. Og man kan altid lave en ny karakter og lvle op

Hvis det bliver gjort muligt som i D3 kan det gøres åndsvagt hurtigt anyways
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer Mike JezZ:
men denne er kun tilgængelig i januar måned.

Sagde de dette? :I
Havde bare forstået det som at den bare blev tilgængelig fra januar af
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!