SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Reidarm 2016-11-06 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsa! Jeg har et problem, jeg ikke har oplevet før på min Xbox One S. Skyrim Special Edition lagger, når jeg vender kigger rundt. Jeg kan ikke helt forklare det. Det virker som om at venstre og højre side bliver slørret og ting popper op. Det virker som om at spillet ikke kan klare alle textures der er i spillet. Kender I til dette? Jeg kan ikke finde noget om det på Google. Jeg får ondt i hovedet at se på det. Jeg har et 55" 4K LG TV. 55UH950V. Gears of War 4 virker fint og virkelig pænt med HDR. Problemet er kun med Skyrim. På forhånd tak Like Comment Share 0manutdxdk 2016-11-06 15:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden at kunne svare på det, så vil jeg tro at problemet er med spillet. Bare se alle de problemer der var med den oprindelige version på PS3. Jeg vil tro det kan være noget a al det, så jeg tror ikke nødvendigvis at det er dit TV eller din X1 der er problemet. Like Comment Share 0alex2life 2016-11-06 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lyder lidt mærkeligt - Har du set andres gameplay på Youtube og set om det også sker hos andre. Synes ikke jeg har hørt om lag ved Xbox One udgaven, men som Manut skriver vil det nok ikke undre nogen at et Bethesda-spil lagger på konsol Kom lige i tanke om noget dog. På ps4 er der nogle grafiske konsolindstillinger som nogle gange kan drille vist nok. Er der nogen af den slags på Xbox One som muligvis generer spillet? Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 chilli nam nam 2016-11-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kender til problemet... Du skal slå 200 hertz systemet fra.. og tjek om dit tv har en "gamer funktion" skal tilkobles. Og prøv hvis det ikke virker at kør spillet i 720p. Derudover er det en god ide at slå auto save fra ialt dvs at du saver manuelt "ofte"..Slet dine saves så du kun har få af dem,hvis du har mange så kan det godt få systemet til at køre dårligere og dårligere med tiden. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2016-11-06 15:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uden at kunne svare på det, så vil jeg tro at problemet er med spillet. Bare se alle de problemer der var med den oprindelige version på PS3. Jeg vil tro det kan være noget a al det, så jeg tror ikke nødvendigvis at det er dit TV eller din X1 der er problemet. Like Comment Share 0alex2life 2016-11-06 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lyder lidt mærkeligt - Har du set andres gameplay på Youtube og set om det også sker hos andre. Synes ikke jeg har hørt om lag ved Xbox One udgaven, men som Manut skriver vil det nok ikke undre nogen at et Bethesda-spil lagger på konsol Kom lige i tanke om noget dog. På ps4 er der nogle grafiske konsolindstillinger som nogle gange kan drille vist nok. Er der nogen af den slags på Xbox One som muligvis generer spillet? Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 chilli nam nam 2016-11-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kender til problemet... Du skal slå 200 hertz systemet fra.. og tjek om dit tv har en "gamer funktion" skal tilkobles. Og prøv hvis det ikke virker at kør spillet i 720p. Derudover er det en god ide at slå auto save fra ialt dvs at du saver manuelt "ofte"..Slet dine saves så du kun har få af dem,hvis du har mange så kan det godt få systemet til at køre dårligere og dårligere med tiden. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2016-11-06 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lyder lidt mærkeligt - Har du set andres gameplay på Youtube og set om det også sker hos andre. Synes ikke jeg har hørt om lag ved Xbox One udgaven, men som Manut skriver vil det nok ikke undre nogen at et Bethesda-spil lagger på konsol Kom lige i tanke om noget dog. På ps4 er der nogle grafiske konsolindstillinger som nogle gange kan drille vist nok. Er der nogen af den slags på Xbox One som muligvis generer spillet? Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0 chilli nam nam 2016-11-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kender til problemet... Du skal slå 200 hertz systemet fra.. og tjek om dit tv har en "gamer funktion" skal tilkobles. Og prøv hvis det ikke virker at kør spillet i 720p. Derudover er det en god ide at slå auto save fra ialt dvs at du saver manuelt "ofte"..Slet dine saves så du kun har få af dem,hvis du har mange så kan det godt få systemet til at køre dårligere og dårligere med tiden. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
chilli nam nam 2016-11-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kender til problemet... Du skal slå 200 hertz systemet fra.. og tjek om dit tv har en "gamer funktion" skal tilkobles. Og prøv hvis det ikke virker at kør spillet i 720p. Derudover er det en god ide at slå auto save fra ialt dvs at du saver manuelt "ofte"..Slet dine saves så du kun har få af dem,hvis du har mange så kan det godt få systemet til at køre dårligere og dårligere med tiden. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!