SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Lottebc 2016-11-24 15:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt en PS3 af min ven og fået en masse spil, men jeg vil gerne sælge spillene, da det ikke er nogen jeg får brugt. Jeg har dog et problem. Jeg har ikke den fjerneste idé om hvad de er værd. Jeg har sat dem til salg på DBA, og har allerede en request på prisen for alle spillene samlet. Det drejer sig om: Crysis 2 Crysis 3 Resistance - Fall Of Man Resistance 2 Battlefield 3 - Limited Edition Metro - Last Night Red Alert 3 - Ultimate Edition Rise Of The Argonauts Enslaved - Odyssey To The West Mass Effect 2 Mass Effect 3 Endwar Star Wars - The Force Unleashed Batman - Arkham Asylum Shellshock 2 - Blood Trails Dark Void Dead Space 2 Red Faction - Guerrilla Fear - First Encounter Assault Recon Operation Flashpoint - Dragon Rising Turok Rage Anarchy Edition The Darkness 2 God Of War Collection Killzone 2 Syndicate Dishonered Deus Ex - Human Revolution Duke Nukem Forever Hvad kunne den optimale samlede pris for alle spil være? Like Comment Share 0Montross 2016-11-24 19:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan se at ps3 spil på dba, ligger på 40 - 50 kr. Med mindre de er i den nyere ende. Da disse spil er i den ældre kategori, ville jeg sælge alle 29 for for et sted mellem 800 og 1000 kr.. Så får vedkommende også en fin mængderabat. Alternativt, kan du jo spørge, hvad han vil give for dem "You're worth enough... dead." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Montross 2016-11-24 19:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan se at ps3 spil på dba, ligger på 40 - 50 kr. Med mindre de er i den nyere ende. Da disse spil er i den ældre kategori, ville jeg sælge alle 29 for for et sted mellem 800 og 1000 kr.. Så får vedkommende også en fin mængderabat. Alternativt, kan du jo spørge, hvad han vil give for dem "You're worth enough... dead." Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!