SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
tommy1980 2017-01-01 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Er der nogen herinde der spiller pes 2017? Min søn har fået det i julegave og har tidligere spillet fifa. Der kunne man placere bolden når man sparkede og skrue den. Kan man det i pes? Han siger man kun kan sparke hårdt Håber nogle gider at svare???? Vh tommy og søn Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-01-01 18:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsa, du skulle være i stand til at placere bolden, der er dog ret stor forskel på hvordan det funger fra Fifa til PES, jeg ville måske kigge lidt youtube igennem, mon ikke der ligger et par gode råd at hente der. Jeg håber han får den hen. Like Comment Share 0Q-Base 2017-01-01 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold R2 nede når du skyderHva' fanden skal jeg skrive?? Like Comment Share 0 tommy1980 2017-01-01 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Perfekt... det siger jeg til ham. Tak for svar Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-04 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt gammel tråd, hvor din søn formodentligt har fundet en løsning. Dog findes der et træningsforløb, hvor man kan lære alt om hvad Pes indeholder.Timmer Like Comment Share 0R13 2017-02-05 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PES er det bedste fodboldspil.....som ingen spiller. Desværre.. Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lauritzen94 2017-01-01 18:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hejsa, du skulle være i stand til at placere bolden, der er dog ret stor forskel på hvordan det funger fra Fifa til PES, jeg ville måske kigge lidt youtube igennem, mon ikke der ligger et par gode råd at hente der. Jeg håber han får den hen. Like Comment Share 0Q-Base 2017-01-01 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold R2 nede når du skyderHva' fanden skal jeg skrive?? Like Comment Share 0 tommy1980 2017-01-01 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Perfekt... det siger jeg til ham. Tak for svar Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-04 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt gammel tråd, hvor din søn formodentligt har fundet en løsning. Dog findes der et træningsforløb, hvor man kan lære alt om hvad Pes indeholder.Timmer Like Comment Share 0R13 2017-02-05 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PES er det bedste fodboldspil.....som ingen spiller. Desværre.. Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Q-Base 2017-01-01 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold R2 nede når du skyderHva' fanden skal jeg skrive?? Like Comment Share 0 tommy1980 2017-01-01 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Perfekt... det siger jeg til ham. Tak for svar Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-04 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt gammel tråd, hvor din søn formodentligt har fundet en løsning. Dog findes der et træningsforløb, hvor man kan lære alt om hvad Pes indeholder.Timmer Like Comment Share 0R13 2017-02-05 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PES er det bedste fodboldspil.....som ingen spiller. Desværre.. Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
tommy1980 2017-01-01 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Perfekt... det siger jeg til ham. Tak for svar Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-04 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt gammel tråd, hvor din søn formodentligt har fundet en løsning. Dog findes der et træningsforløb, hvor man kan lære alt om hvad Pes indeholder.Timmer Like Comment Share 0R13 2017-02-05 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PES er det bedste fodboldspil.....som ingen spiller. Desværre.. Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
timmer1983 2017-02-04 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt gammel tråd, hvor din søn formodentligt har fundet en løsning. Dog findes der et træningsforløb, hvor man kan lære alt om hvad Pes indeholder.Timmer Like Comment Share 0R13 2017-02-05 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PES er det bedste fodboldspil.....som ingen spiller. Desværre.. Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
R13 2017-02-05 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible PES er det bedste fodboldspil.....som ingen spiller. Desværre.. Like Comment Share 0timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
timmer1983 2017-02-06 21:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gør næsten hver dag Timmer Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!