Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 år challenge

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
9/52 Red Dead Redemption
8/10
Havde det til PS3, men dengang var jeg hardcore PC-elitist så jeg gad ikke at spille på den særligt meget. Det er heldigvis ikke t ilfældet på min Xbox One, hvor jeg også har fået gennemført Red Dead Redemption efter alle disse år.

Jeg kunne faktisk lide Red Dead Redemption langt bedre end GTA V, der til gengæld ikke rigtigt tiltaler mig. Jeg synes at starten var fint, men hen mod slutningen følte jeg mig en lille smule opbrugt i RDR. Slutningen føltes lige en tand for langt.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Lilium11
Lilium11
19/52: Crash Bandicoot PS4

Ja, jeg havde ikke tænkt mig at købe det selv, men det er der nu engang andre der havde så ovenpå en lykkelig genforening af to glade mennesker skulle vi da lige ha' humøret ned, denne gang med et remake som vi begge er enige om er lidt af et botch-job, hovedsageligt fordi styring bare overhovedet ikke spiller som det skal.

Jeg har en del problemer med denne remake, mens jeg synes at det er en flot remake og en nydelig artistisk stil så er det meget problematisk at styringen ikke er 100% som den var før for vi har begge to muskelhukommelsen indprogrammeret i vore kroppe og ved hvad man bør og ikke bør kunne slippe af sted med og Crash Remaster her er fucking ligeglad!

Det tog 4 timers tid at gennemføre Crash 1 og der må man sige at jo... jeg kan ikke bebrejde folk at de havde problemer med The High Road lol. Synes det er fedt at et spil af høj profil der kan udfordre folket er kommet på gaden, men er ked af at det ikke er en remake der kommer til at gøre tricket for dem der *virkeligt* kender originalerne... men så igen, originalerne er der jo selvfølgelig altid, det kan ingen remasters ændre på om de så hedder Ratchet and Clank eller Crash Bandicoot.

20/52: Final Fantasy IX

Gennemført i den sidste tid jeg var stuck i Kina, det er alt andet lige den optimale måde at spille FFIX på, PC versionen er som altid *superior*, alene fordi denne version af spillet er udstyret med hvad jeg har valgt at døbe "haul-ass"-knappen som kan flippe en lodret finger til spillets ellers grelle vane med at spille din tid på det groveste med sit utåleligt langsommelige combat, nu kan man bare trykke f1 når alle commands er uddelegeret og så vupti, så er man videre i teksten. Kan klart anbefales at spille FF9 på PC hvis det nu endelig skal være ;P

生活って、めんどくさいね? 彼氏以外、人類が超難しい。
jalokin
jalokin
6/52
Hitman (2016)
Spillet er meget bedre end forventet. Indholdsmæssigt er der ikke så pokkers mange baner, men der er så mange muligheder i dem, der er, så det er til at leve med. Narrativt giver spillet ikke meget mening, men det er trods alt også gameplayet, det skal bedømmes ud på. Her scorer den til gengæld højt!

My name is Guy... KarateGuy
manutdxdk
manutdxdk
10/52
Crash Bandicoot 3: Warped PS4
Karakter: 8,5/10
Tid: N/A
- Et rigtigt godt remake, hvor den grafiske kvalitet er virkeligt høj. Spillet holder virkeligt stilen fra originalen samtidig med at det selvfølgelig har fået en ansigtsløftning. Banedesign, baggrundsmusik osv. er tro mod originalen. Jeg kan kun sige, at jeg virkeligt nød at skaffe platinum trofæet i det.

Lilium11
Lilium11
21/52
Prey 2017 - Hard
Karakter 3/5

Meget godt er blevet sagt om det men med et kedeligt udvalg af våben og fjender så er jeg kun moderat tilfreds, det er ikke dårligt men synes ikke det lever op til anmeldelser. Gloo Gun er fed, men ikke i kamp, der er det bare et fartbump som du føler dig nødsaget til at bruge for at spare på shotgun skud, men til at lave platforme med er sjovt nok og ikke noget jeg erindrer at have set før.

Gunplay er noget uinspirerende dog, seriøst hvad har man af awesome våben? Der er gode idéer i spillet men intet af det er i forhold til kampene mod fjenderne, (i hvertfald af hvad jeg har opdaget indtil videre med 15 timers spil).

Havde forventet lidt ala Bioshock men må konstatere at våbenudvalget er halvveret og hver enkelt våben er kun halvt så godt som i Bioshock, de bliver jo ikke engang visuelt anderledes af at blive opgraderet!

Det er også kinda lame kun at slås mod de aliens hele tiden, de har ingen hoveder man kan skyde efter for massive damage hvilket betyder at spillet ikke gør noget som helst for at belønne dygtighed med det begrænsede våbenudvalg man endeligt har og udvalget af fjender er også meget begrænset. Ikke et dårligt spil overhovedet og værd at gennemføre, men jeg kan ikke se mig selv bruge meget mere tid på det. :/

PS: Fin port dog, fik framerates fra 100-144fps ved 1080p med alt på max, så thumbs up for det.

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Anden gennemspilning på 15 timer? Damn! Jeg er overvejende enig med dig, på de punkter du nævner. Tænker der er meget andet at tage fat på i det spil, dog. Det sagt, så er der altså lidt flere fjender, men det er ikke noget specielt at skrive hjem om. Savner lidt en Big Daddy-agtig fjende som man selv kan tage hul på, når man er klar. Synes også det er en skam, at man får værktøjet til at spore Mimics så tidligt i spillet.

Other M.
Lilium11
Lilium11
Åh oops, det var noget jeg havde skrevet ned og ment til at poste men jeg tænker "nah, jeg gemmer lige til jeg er helt færdig", men har ikke fået rettet det. Det er mere omkring 27 timer i følge Steam.

I forhold til variation, synes at selvom der måske er en del fjender så er det aldrig meget mere end "på med combat focus, og så pløk dem med shotgunnen". Jeg har også forsøgt mig nogle af Typhon-kræfterne, men det giver mig bare indtrykket af et Bioshock med mindre underholdende gunplay og et smallere udvalg af kræfter.

Og så historien, jeg ved ikke om der er noget jeg har overset ved den men jeg er bare ikke særligt fanget af noget som helst der foregår i dette univers.

Hele verden er bygget fint op, og det er underholdende at udforske rumstationen, men det er bare som om der er noget der mangler som jeg ikke endnu har bestemt mig for hvad er, om det er fordi jeg ikke er fanget af historien eller om det er fordi jeg synes at gameplayet overhovedet giver mig det samme som andre FPS'er kan eller bare tidligere Arkane spil... med hvilket jeg mener Dishonored :V

Men igen, bestemt ikke dårligt. Bare ikke helt hvad jeg havde håbet på.

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Ah, okay. Har brugt nogen og 35 timer på det, men kun med en enkelt gennemspilning. Slet ingen Typhon powers? Der er et par grineren iblandt, men det er genkendelige størrelser: pseudo-Blink, pseudo-Hypnotize Big Daddy og så selvfølgelig Cup Simulator.

I forhold til regulære våben... Udvalget i BioShock er langt bedre og det er skuffende ikke at se våbnene ændre sig med opgraderinger. Men til gengæld har jeg altid tænkt at Plasmids i BS var dels uinteressante, dels ubalancerede. 2'eren gjorde det meget bedre.

Men nej, det når ikke helt Dishonoreds højder. Hvad synes du om designet af banerne?

Other M.
Lilium11
Lilium11
Selveste banedesignet er fedt, det er det typiske Arkane level design hvor der er masser af måder at opnå sine mål på, især nu med ting som f.eks Cup Simulator og GLOO gun, og områderne er fyldt med ting at finde, som f.eks. koder til døre og pengeskabe! Det aspekt er lavet rigtigt godt imo

alex2life
alex2life
Så kommer der en opdatering mere herfra

32/52 blevSteamworld: Heist
Antal timer: 12 timer
Format: PS Vita

Blev ret forelsket i det her spil - Tænk 2D XCOM turnbased kamp på fjendernes rumskibe. En af de store forskelle er at hit chances er udskiftet med manuelt sigte af våben.... så i stedet for at du misser et 99% skud, så er det fuldstændig din skyld hvis du misser fjenden
Og så er spillet et mærkeligt mix af strategi og fjollethed.
På den ene side har du det strategiske element og på den anden side samler du hatte til din robot-besætning.... det er fuldstændig kosmetisk men der går helt sport i det. Du kan købe disse eller skyde dem af fjenderne - Så midt i en vigtig duel vælger du måske at skyde hatten af fjenden i stedet for at dræbe denne, det er så fjollet

33/52 blev Horizon Zero Dawn
Antal timer: Ved ikke lige - Nok 30-40
Format: Ps4

Virkelig godt spil - Forstår godt at det har fået så meget ros :I
Guerrilla Games har formået at skabe et open world spil der ikke føles fyldt til bristepunktet med crap, men samtidig synes jeg aldrig at jeg manglede noget at opdage og kigge på... det er ret vildt
Kamp er også bare virkelig godt. Hvis du vil springe ind i kamp uden noget kan du sagtens det, men du kan også vælge at bruge adskillige fælder og forberede meget før en kamp. Jeg holdt meget af at eksperimentere med dette ved nogle af de større fjender

Og så føltes fjenderne virkelig truende og intimiderende. Husker stadig da jeg opdagede en gigantisk robot i horisonten og sneg mig tættere på for at konstatere at jeg nok bare skulle spurte i den modsatte retning - En del timere senere og jeg har tævet et par stykker af dem
Spillet giver virkelig én følelsen af at være en jæger der bliver mere erfaren med hver kamp

Historien er også ret engagerende og for dem der vil have ekstra er der masser af ekstra lore at læse op på - Elsker at det er lavet så det er valgfrit for dem der muligvis ikke er så interesserede i det

Overordnet skal Guerrilla Games virkelig bare have meget ros - De har ramt plet på stort set alle punkter og jeg har faktisk kun et kritikpunkt som er ret personligt. Jeg blev virkelig optaget af side-halløjsa og ignorerede historien i en del timer. Spillet lagde virkelig meget op til det, for der er en del forskelligt, side-quests, jagt-missioner, collectibles osv. så jeg ordnede bare hvad jeg stødte på :I

Det resulterede dog i at jeg igennem de sidste 2/3 af spillet var cirka dobbelt det lvl story missions foreslog jeg skulle være :I
Da jeg var lvl 24 og havde en lvl 15 story mission satte jeg mig for at komme i gang med dem... men ved at ordne random ting på vejen hen mod missionen nåede jeg at blive lvl 28 og sådan fortsatte det bare

Dette resulterede også lidt i at jeg i starten lidt mistede motivationen lidt for at fortsætte spillet fordi jeg ikke var noget til noget vildt i forhold til historien. Manglede lidt ide om hvem den store onde bad guy var - Men det kom virkelig hurtigt da jeg endelig fik klaret et par story missions

34/52 blev The Swapper
Antal timer: 3-4 timer max
Format: PS Vita

Virkelig godt puzzle spil - Du har en Swapper-dims der lader dig skabe et begrænset antal kloner af dig selv og så overføre dit sind til en af disse. Med disse skal du løse forskellige puzzles for at nå ind og indsamle orbs der lader dig åbne for nye områder. I de fleste puzzles er der forskelligt farvet lys som enten blokerer for at du kan lave nye kloner eller ikke kan overføre dit sind gennem lyset. Du skal altså finde ud af at placere dine kloner på en måde hvorpå du kan omgå dette

Det er super smart spil, men fordi jeg har spillet det før, ræsede jeg lidt gennem det den her gang :I
Synes ellers det var noget tid siden jeg spillede det så havde forventet at jeg havde glemt en del af løsningerne

Adoo
Adoo
15/52
Uncharted: Drake's Fortune
Karakter: 8/10
Tid: 9 timer
- Det holder stadig. Det er ikke helt så godt som U2 og U3, men stadig rigtig godt. Selv om spillet er 10 år gammelt, synes grafikken stadig er god. Der var lidt problemer med at se hvad Nathan kunne gribe fat i, og hvad der bare var en del af baggrunden. Så jeg døde mange gange, fordi jeg hoppede i døden. Men ellers var det rigtig godt.

Next up: Halo: Combat Evolved

The_Dude
The_Dude
6/52
Final Fantasy XIV Stormblood
10/10
Virkelig fed expansion. Interessante områder, interessant historie. 2 nye cool jobs. Samurai og Red Mage. Dungeons er sjovere end de endnu har været

7/52
Assault
8/10
Et gammelt spil fra PS1. Det tog mig et par timer at gennemføre igår. Gameplayet var hektisk lige fra start til slut. Mange bosser. 4 fede våben. Kørte overraskende flydende når der ikke var mest pres på fjenderne. Super flot grafik med partikel effekter, glas der splintrer, biler der eksplodere. Kan anbefales hvis man har en PS1 stående. Det er en sidescrollende shooter.

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
8/52
Painkiller
8/10
Et fedt klassisk lynhurtig fps. Med armor pickups, ammo pickups og kæmpe bosser. Og masser af klamme monstre. Mangler lige det sidste da det godt kan være svært at se hvor man skal hen til tider

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
9/52
Painkiller Battle out of Hell
8/10
Dette er en expansion til det første painkiller. Kører videre på historien. Enkelte nye våben. Mere af det samme. Så karakteren ender på det samme. Det er dog kun halvt så langt. Grafikken har i cutscenes fået et grafisk løft men det er ikke blevet kønnere at se på. Daniel ser grimmere ud end før. Banerne er stadig usammenhængende og giver ingen mening i forhold til historien.

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
10/52
Painkiller Overdose
7/10
denne gang følger vi ikke Daniel men Belial. En skabning som er halv engel og halv demon i sin jagt på Sammel som smed ham i fængsel efter Lucifers død. Nye våben er kommet til men de er ikke super interessante. Det fedeste nye våben er granaten som kan sætte sig fast på ting og monstre og tage en stor flok med i døden. 15 baner består denne expansion af.

Y can't metroid crawl ?
Adoo
Adoo
16/52
Little Nightmares
Karakter: 9/10
Tid: 4 timer
- Det er helt fantastisk. Det minder om Limbo eller Inside, men synes det er endnu bedre. Kan stærkt anbefales.

17/52
Halo: Combat Evolved Anniversary
Karakter: 7/10
Tid: 10 timer
- I 2017 er det bare et standard skydespil. Men stadig solidt.

Next up: Gears of War

Lilium11
Lilium11
Åh ja, må hellere lige smide den her.

22/52: Persona 5
Karakter: 5/5
Tid: 85 timer

Det er ikke tit jeg bliver tilfreds med mine spilindkøb, vi ender som regel nede i "det var da alright, et rimeligt tidsfordriv" men Persona 5 er et eksempel på at jeg ikke bare er en gnaven gammel bitch der altid skal finde noget at klage over. Bare gør som Persona 5 her og bliv ved med at fyld på så end ikke jeg kan finde et klagepunkt! Så ehh...

Tilgiv mig men jeg kommer altså lige til at top gushe' om det nu. Sku' da også rart med glade Lilium for en gangs skyld ikke

Jeg er dybt imponeret over spillet her.

>Lækkert soundtrack og æstetisk stil - alt ved det grafiske stråler bare 'stylish' til mig

>Klassisk turbaseret kampsystem, en form for pokemon for voksne med udfordrende kampe hvis man rykker op på Hard

>En spændende historie hvor jeg for første gang i meget lang tid oplevede at alene det at finde ud af hvad der skulle ske. VI var ude i at jeg har vrisset af kæresten fordi han lå og kiggede nogle Persona 5 relaterede videoer og jeg ikke ville risikere spoilers, det sker ikke ofte!

>Social Sim gameplay hvor du hver eneste dag på kalenderen skal træffe beslutninger om hvordan du bruger din tid, og hver eneste beslutning bidrager til noget gameplay eller historie-mæssigt. Alene det at det hele kører på en begrænset timer er virkeligt med til at få valget om hvem man bruger tiden sammen med eller hvad man bruger tiden på til at betyde noget.

>Karakterer du kommer til at sætte pris på. Selv efter 85 timer ærgrer det mig at jeg ikke kan få lov at bruge mere tid sammen med banden. Kan selvfølgelig starte forfra og det kommer jeg nok også til, men det er jo ikke det samme!

Hvad kan jeg overhovedet sige dårligt om det? Framerates? Eh, 30fps er fint for et turbaseret RPG, det har ingen indflydelse på mit gameplay så det går. Måske man kan beklage sig over at stemmeskuespillet virker ukomplet, mange plotrelevante scener er bare i tekstformat men igen, ikke noget ødelæggende, det skyldes nok bare et begrænset budget.

Real talk, hvis der er nogle ting jeg ville ændre, så ville jeg nok gå væk fra at give spilleren game overs hvis MC dør i kamp for jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det er lavet sådan andet end sådan har det altid været og så vil jeg måske gerne bede mine kære Phantom Thieves om måske at skære lidt ned på hvor meget tingene bliver skåret ud i pap, det kan godt føles som om vi er stuck on repeat nogle gange.

Wew, sikke et dump. Hvis du har læst så vidt så takker jeg for tålmodigheden lol.

alex2life
alex2life
35/52 blev Stardew Valley
110 timer på ps4

Ekstremt vanedannende men kørte virkelig død i det fordi jeg skulle vente et par sæsoner på at skaffe en enkelt lille åndsvag dims
Der er så meget forskelligt at lave, så der burde også være noget for de fleste at lave i det. Du kan ordne afgrøder, holde dyr, fiske, mine, hugge træ osv - Blev ret overrasket over hvor meget der faktisk var at lave i spillet
Men efter 110 timer har jeg lyst til at råbe "JEG ER DONE!" i en irriteret tone men det er ikke helt fair mod spillet da det til dels er min egen skyld at jeg er brændt helt ud på det - Spillede de 110 timer over ret kort tid nemlig

36/52 blev Oxenfree
Har nok brugt omkring 10 timer over 2-3 playthroughs. Fantastisk spil med et virkelig spændende plot! - Det kan godt virke som triviel klichéfyldt teenage gys men synes virkelig det forstår at deale nogle vilde lussinger ud - Blev i hvert fald ret overrasket en del gange
Samtidig har det et virkelig fedt dialog-system hvor du under samtaler bliver introduceret for svævende talebobler og så vælger du dit svar sådan. Nogle gange afbryder din karakter de andre hvilket bare får samtalerne til at virke mere ægte. Hvis du overvejer at prøve det, så spil det uden at læse særlig meget om det!

37/52 blev Super Motherload

Tja, elsker det originale Motherload flash-spil, så var ret spændt.
Ret vanedannende gameplay. Du graver efter mineraler, sælger dem og køber opgraderinger så du kan skaffe flere mineraler hurtigere, så ret simpelt loop.
Jeg var ret underholdt indtil jeg nåede det nederste lag hvor det meste af banen består af enten magma eller metal-plader. Magmaen skader dig og metal-pladerne kræver en speciel bombe før de kan fjernes.
Og så er der boss-kampen til sidst, ej hvor er den træls. Du når helt til bunden hvorefter du skal flyve efter bossen hele vejen op til overfladen igen...undervejs skal du en gang imellem sprænge bossen i luften med bomber hvorefter han så flyver videre.
Det er så trivielt og ærlig talt bare frustrerende.
Spillet har dog local co-op op til 4 spillere hvilket er ret fedt. Samtidig er der forskellige karakterer med unikke skills så der er en del replayability

Og det var så den omgang. Kan anbefale alle tre spil, selvom jeg kørte død i Stardew Valley og fandt den sidste del af Super Motherload ret meh

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
10/52 Far Cry 3

8/10

Har før gennemført både Far Cry 4 og Far Cry Primal, men synes faktisk at Far Cry 3 virker som et bedre Far Cry-spil end Far Cry 4 oprindeligt var. Selvom jeg gennemførte Far Cry 4 før 3'eren føler jeg faktisk at det forrige spil i serien havde mere at byde på, hvor det er tydeligt at mærke at Far Cry 4 er en brugt formel fra forgængeren, der bruger formlen langt bedre.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Lilium11
Lilium11
23/52: Sniper Elite 4
2/5

Den negative slagside af Steam Sales er at man ender med at lade sig overtale til at købe sådan noget her, uden rigtigt at forstå hvorfor. Måske jeg bare ikke kan styre mine impulser, hvem ved? Anywho, det kom da til gavn her fordi jeg oven på P5 nok godt kunne bruge en palette cleanser så jeg ikke kommer ind i hvad end det næste projekt må være med en bismag af "jeg vil hellere ha' mere Persona 5"

Så nu har jeg spillet det her og fået min reminder om hvor kvalitetsniveauet for gennemsnitsspillet ligger, nemlig jeg ved ikke om dette spil er dårligt, det er bare det typiske AAA der gør alting som det skal men på ingen måder formår at inspirere. Kedeligt plot og gameplay der aldrig når forbi 2. base... nu hvor niveauet er blevet sænket lidt er jeg klar på nye gode indtryk!

Adoo
Adoo
18/52
Gears of War
Karakter: 7/10
Tid: ca. 10 timer
- Udmærket spil. Synes historien er uinteressant, og man bliver hurtig træt af alle de Bro-dudes. Men godt gameplay, og grafikken er faktisk stadig overraskende god nogle stedet, selvom det udkom i 2006.

Next up: Halo 3

Lilium11
Lilium11
24/52: Zelda: Breath of the Wild
Karakter 3/5 stjerner

Spilletid, ca. 30-35 timer - 45 shrines, 4 beasts og Ganon klaret

Ikke værst, ikke værst. Det er første gang jeg har gidet at gennemføre et Zelda, og jeg synes der er masser af underholdning i dette spil, og en masse gode idéer og meget godt design. For det meste hvis du kommer på en løsning til et puzzle der burde virke, så gør den det også og det er bestemt også det stærkeste punkt på spillet, men jeg kunne godt tænke mig at se nogle flere værktøjer og nogle mere komplicerede hoveddungeons. For det meste lå de mere interessante udfordringer ude i de mange shrines, men også blandt disse var der mange fusere og for at finde disse shrines skal du ud i den åbne verden og lede.

Mens jeg godt kunne lide spillet har jeg en del problemer med det, kampene er kedelige, det er teknisk meget ustabilt på Wii U'en og der er for meget tid der går på at udforske en ret undervældende open world der er stor, men føles meget tom, og mens jeg plejer at være god til at give Uncharted serien flak for at have kedelig klatring, så slår spillet her alle rekorder når du forsøger at bestige et bjerg i sneglefart for at komme om på den anden side. Historien og musikken siger mig heller ikke det store.

Lilium11
Lilium11
25/52: Uncharted: Lost Legacy
Karakter: 3/5 stjerner.

Noget bedre oplevelse for mig end Uncharted 4, ikke så meget fyld og mere action... eller måske er ratioen det samme, men det er fordelt på kun 5 timer og ikke 15 timer. Spillet har godt nok stadig meget kedeligt gåen rundt og kedelig platforming, men når der faktisk er action, så er det eneste jeg egentligt bare savner en trecifret framerate og en mus og et tastatur at spille med så det kan styres ordentligt og hurtigt nok til mine standarder.

Historien, simpel fortælling men bakket op af godt stemmeskuespil og hyggelig writing, måske nok mest nok derfor man spiller det, men givet hvor meget tid ND bruger på at spille den af på sig selv over deres egen grafik, så kunne man også godt tænke sig at der er en dagsorden om lige at vise hvad man kan squeeze ud af en PS4 hvis man ikke tænker på at få tingene til at køre godt.

Og det virker, det ser virkeligt lækkert ud. Flot arbejde til Naughty Dog.

alex2life
alex2life
38/52 blev Game of Thrones....
Hvor skal jeg starte. Havde hørt folk kalde det for det værste Telltale spil men havde ikke regnet med det ville være så slemt :I
Rent teknisk var der så ekstremt mange bugs. Nogle lyde manglede, animationer glitchede lidt ud, karakterer popper ind, dialog får spillet til at lagge... to sjove bugs dog. I den ene subtitle dukkede der en del af koden op. En anden gang hang den sidste del af credits fast igennem en hel scene.... det fadede langsomt væk men det nåede ikke at forsvinde før scenen sluttede

I forhold til historien synes jeg det var spændende at følge House Forrester - Problemet er bare at du får aldrig lov til at stoppe med at være underdog. Spillet kaster dig på jorden og bliver så ved med at sparke dig gentagne gange i siden. En gang imellem får du en godbid men så sparkes der bare ekstra hårdt bagefter.... det holder hurtigt op med at være sjovt når man konstant er taberen :I

Så ja, gennemførte det og er da lidt glad for mit plat trofæ... men har slettet det allerede for skal virkelig ikke bruge mere tid på det nogensinde

39/52 blev Apotheon som jeg nød en del mere
Græsk mytology + metroidvania + virkelig fed art style = god kombo.
Combooooo breaker er dog at styringen er floaty og det at skifte våben er så langt fra smooth at det kan bruges til at slibe med.

Du har de her quick-menuer der har været en virkelig god ide men udførslen fungerer ikke så godt. Du har fire kolonner med gear inddelt i forskellige kategorier, så bruger du dit d-pad til at køre rundt mellem dem. Problemet er bare at du oftest ender med at equippe noget du ikke ville. Midt i kamp fungerer det ikke når du står med en bue og pil når du skal bruge et skjold og kølle.

Men hey, generelt var det ret underholdende så vil godt anbefale det

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!