Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Resident Evil 7 tråden (No spoilers)

Jeg var i dag i Gamestop Fisketorvet, og RE7 var udsolgt her, samt 4 andre steder i Storkøbenhavn. Fik akkurat sidste eksemplar i Rødovre Centeret. Så nogen herinde må jo også spille det.

Jeg har lige spillet de første 60 minutter af spillet, og hold nu kæft hvor er det fedt. Oplever præcis samme tålmodige stemning som Alien Isolation, kombineret med atmosfæren fra P.T.

Hvad mener i indtil videre om RE7?
Hvordan er spillet en forbedring fra tidligere spil?
Hvilke dele af spillet mener i kan forbedres?
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Jeg er helt vild med spillet. Karakterene er rigtig fede og samtidig fuldstændig vanvittige.

Jeg er lykkelig over deres nye retning med resident evil. Spillet er mere intenst og skræmmende sammenlignet de tidligere spil i serien, men stadigvæk åbent for folk der ikke er fan af gys.

For mig kunne de sagtens have droppet de monstre man møder, og bare holdt sig til de karaktere i familien man møder. Jeg elsker derimod gåderne og er glad for at de har valgt at implementere den slags i denne titel.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
... hvilke gåder?
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Citerer Mythos:
Jeg er lykkelig over deres nye retning med resident evil. Spillet er mere intenst og skræmmende sammenlignet de tidligere spil i serien, men stadigvæk åbent for folk der ikke er fan af gys.

Absolut enig, nu er jeg ikke nået så langt, men det virker som om at balancen i mellem gys og almindelig spænding virker meget velbalanceret.

Og ja, selvom gåderne er simple er de meget klassisk RE-udført.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Citerer Lilium11:
... hvilke gåder?

De er simple, men de giver noget mystik i spillet... men uden at spoile noget, så tænker jeg hen af den scene med fødselsdagsfesten og lyset!! ;)
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!