SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Jens1503 2017-02-10 17:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej. Jeg har bemærket at ved forudbestilling på Playstation Store, står der at spillet er tilgængeligt dagen før udgivelse. Er der nogen af jer som ved hvad dette betyder? Kan spillet downloades dagen før og så først spilles på udgivelses dagen? På forhånd tak. Like Comment Share 0alex2life 2017-02-10 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spil er det du har kig på? For ligesom du foreslår - Så er det nok bare pre-download så det er klart til release Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-02-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har aldrig oplevet et spil være tilgængeligt før andre steder på PSN, måske du tænker på de skriver at spillet kan spilles fra klokken. 00.01. Spillene er låst indtil 00.01 hvor de så bliver låst op og er tilgængelige. Like Comment Share 0 Jens1503 2017-02-12 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer alex2life:Hvilket spil er det du har kig på? For ligesom du foreslår - Så er det nok bare pre-download så det er klart til release Det var faktisk Horizon Zero Dawn, kan selvfølgelig ikke finde linket længere... Enten var det i en mail, eller bare på Playstation store på min PS4, men kan ikke opdrive det længere, måske jeg bare har set syner. Like Comment Share 0alex2life 2017-02-12 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Tja, kan være en formulering der bare har været dårlig - Nogle gange går det lidt for hurtigt med at oversætte den slags jo Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0hipsdontspeak 2017-02-14 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gjorde det med fallout. Som Lauritzen94 skriver er spillet tilgængelig for download dagen forinden. Så kan du i ro og mag downloade spillet, men først åbne op for det på maskinen, kl 00.01 på release dagen Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2017-02-10 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spil er det du har kig på? For ligesom du foreslår - Så er det nok bare pre-download så det er klart til release Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-02-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har aldrig oplevet et spil være tilgængeligt før andre steder på PSN, måske du tænker på de skriver at spillet kan spilles fra klokken. 00.01. Spillene er låst indtil 00.01 hvor de så bliver låst op og er tilgængelige. Like Comment Share 0 Jens1503 2017-02-12 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer alex2life:Hvilket spil er det du har kig på? For ligesom du foreslår - Så er det nok bare pre-download så det er klart til release Det var faktisk Horizon Zero Dawn, kan selvfølgelig ikke finde linket længere... Enten var det i en mail, eller bare på Playstation store på min PS4, men kan ikke opdrive det længere, måske jeg bare har set syner. Like Comment Share 0alex2life 2017-02-12 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Tja, kan være en formulering der bare har været dårlig - Nogle gange går det lidt for hurtigt med at oversætte den slags jo Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0hipsdontspeak 2017-02-14 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gjorde det med fallout. Som Lauritzen94 skriver er spillet tilgængelig for download dagen forinden. Så kan du i ro og mag downloade spillet, men først åbne op for det på maskinen, kl 00.01 på release dagen Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lauritzen94 2017-02-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har aldrig oplevet et spil være tilgængeligt før andre steder på PSN, måske du tænker på de skriver at spillet kan spilles fra klokken. 00.01. Spillene er låst indtil 00.01 hvor de så bliver låst op og er tilgængelige. Like Comment Share 0 Jens1503 2017-02-12 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer alex2life:Hvilket spil er det du har kig på? For ligesom du foreslår - Så er det nok bare pre-download så det er klart til release Det var faktisk Horizon Zero Dawn, kan selvfølgelig ikke finde linket længere... Enten var det i en mail, eller bare på Playstation store på min PS4, men kan ikke opdrive det længere, måske jeg bare har set syner. Like Comment Share 0alex2life 2017-02-12 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Tja, kan være en formulering der bare har været dårlig - Nogle gange går det lidt for hurtigt med at oversætte den slags jo Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0hipsdontspeak 2017-02-14 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gjorde det med fallout. Som Lauritzen94 skriver er spillet tilgængelig for download dagen forinden. Så kan du i ro og mag downloade spillet, men først åbne op for det på maskinen, kl 00.01 på release dagen Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jens1503 2017-02-12 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer alex2life:Hvilket spil er det du har kig på? For ligesom du foreslår - Så er det nok bare pre-download så det er klart til release Det var faktisk Horizon Zero Dawn, kan selvfølgelig ikke finde linket længere... Enten var det i en mail, eller bare på Playstation store på min PS4, men kan ikke opdrive det længere, måske jeg bare har set syner. Like Comment Share 0alex2life 2017-02-12 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Tja, kan være en formulering der bare har været dårlig - Nogle gange går det lidt for hurtigt med at oversætte den slags jo Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0hipsdontspeak 2017-02-14 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gjorde det med fallout. Som Lauritzen94 skriver er spillet tilgængelig for download dagen forinden. Så kan du i ro og mag downloade spillet, men først åbne op for det på maskinen, kl 00.01 på release dagen Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2017-02-12 16:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm - Tja, kan være en formulering der bare har været dårlig - Nogle gange går det lidt for hurtigt med at oversætte den slags jo Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0hipsdontspeak 2017-02-14 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gjorde det med fallout. Som Lauritzen94 skriver er spillet tilgængelig for download dagen forinden. Så kan du i ro og mag downloade spillet, men først åbne op for det på maskinen, kl 00.01 på release dagen Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
hipsdontspeak 2017-02-14 09:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gjorde det med fallout. Som Lauritzen94 skriver er spillet tilgængelig for download dagen forinden. Så kan du i ro og mag downloade spillet, men først åbne op for det på maskinen, kl 00.01 på release dagen Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!