Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Zelda: Breath of the Wild

Her kan vi dele idéer og tips til spillet, eller bare skrive om selve spillet.

Jeg selv prøver at finde ud af hvordan jeg kan finde fede våben, opgradere, hvordan man laver eliksir, finde ressourcer til dem, og bare koge kunsten generelt.
  • 0
Det med at koge kræver et bålsted med en gryde på. Alternativt kan du equippe fx æbler og så kaste dem ind i et bål så koger de også og bliver til mad

Jeg har en bokob Club med pigge. Styrke 12
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg har fundet et elektisk spyd siger ikke hvor jeg har fundet det

Du kan også selv lave et bål, kræver noget træ, en flintesten og noget metal, f.eks dit sværd.

Du kan lave ild pile fra bålet, smart.
  • 0
Du skriver her kan vi dele ideer og tips.
Ja tak for det :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Du skriver her kan vi dele ideer og tips.
Ja tak for det :p

Det er en balance gang, man skal også passe på man ikke spoiler for meget, det var faktisk fordi jeg overså noget at jeg fandt det.

Jeg er noget længere inde i spillet.

Godt råd, gem dit spil tit, selv om der er autosave, brug de våben du finder.

Tillagt 2017-03-06 16:42:
Du kan også bruge bomber til at mine med, hvis du ikke lige har et redskab ved hånden, pas dog på ved stejle bjergsider, da de bliver blæst væk.
  • 0
Broch83s miniguide til Zelda: BotW!

Meget meget små spoilers (ikke story relevant selvsagt):

Spoiler:
1. Eleksirer laves ved at koge monsterdele med insekter. Det er min erfaring, at det er insektet der bestemmer, hvad egenskab eleksiren får. Så hvis du koger en elektrisk flagermusevinge med et stealth insekt, får du en stealth eleksir (hvilket er røv, for jeg skal bruge en anti-strøm eleksir, og har intet størm insekt).

2. Det er nemt at lave mad, som giver dig 10 hjerter tilbage. Det har man ikke brug for i starten. Kog i stedet 5 ting af samme slags sammen. Så får du 5 hjerter genopfyldt og hvad end egenskab du ønsker. F.eks. giver 5 chillier lige 12:30 i modtstandstid mod hård frost.
Der er masser af frugter som giver dig full recovery og ovenikøbet ekstra hjerter, når du steger bare en enkelt af dem på panden. Så saml nogen af dem inden de store kampe senere i spillet.

3. Shrine quests kan godt tage noget tid. Men de hemmelig shrines indeholder, udover den obligatoriske spirit orb, noget ret sindsygt gear. De er værd at finde.

4. Sidequests er et must. Man finder hurtigt måder at opgradere gear på og andre sjove ting, som man går glip af, hvis man bare laver main story.

5. Jeg synes, det er ret nedern at ens hest ikke hører efter i starten. Måske meget realitisk og sådan. Men ret nedern.

6. De fleste ting kan gives en ny egenskab, ved at udsætte dem for det rette element. Som eksemplet med ildpile skrevet af Mimic herover.
  • 0
Vil også hellere selv finde mine ting
Er kun ved great plateu og kan kun se 2 shrines fra tårnet.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Er kommet vidt omkring i spillet, jeg elsker bare at gå på opdagelse, det gør at jeg nogle gange overser noget.

Af min stædige natur, så går jeg velvilligt ind i områder der er for farlige til mit udstyr, for at bestige det bjerg, det tårn, jeg får heller ikke reddet så meget, fordi jeg har travlt med at samle ressourcer.

Spillet er et studie i godt game design, nogle gange med ret simple midler.

Bare den måde man har formet landskabet for at få en i en bestemt retning og alligevel er der den frihed til at udforske, også de mange små belønninger, selv om man ikke altid kan bruge dem, her tænker jeg på kisterne.
  • 0
Ja det er fedt
godt for dig du tog springet i Nintendo's verden Mimic_Octopus
Jeg er stadig i great plateau og skal i sidste shrine
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg gik i gang med at få fundet samtlige resurection towers. Men må erkende, at de der er tilbage er for godt bevogtet til, at jeg overlever turen derhen. Har vidst hittet en 8 stykker af de 13 stykker der er.

Så nu vil jeg forsøge at komme i gang med main quest. Første dungeon venter.

Jeg har spillet over 20 timer, og er ikke engang i gang endnu. Jeg håber snart jeg får en fiskestang. Det må der da være.
  • 0
Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau
Y can't metroid crawl ?
  • 0

Turde du allerede den.

Jeg løber væk fra alle mini bosserne.
  • 0
Bare fyr på med bombe pile og et par ild pile og så er den færdig ;)
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ja tænkte nok den skulle have med bomber. Men den kaster jo store sten efter en.

Er der noget godt trick til at få pile? Udover at smadre Lizards i Lanyuru.
Er træt af at løbe tør konstant. Og af at betale 30 rupees for 5 stk
  • 0
Jeg får dem i kister. Fik rigeligt mod bokoblins.
Har ikke været i Lanyuru endnu :p
Jep den kaster sten men du skal bare gemme sig bag et træ og så strafe ud og skyde den
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Når du kommer i gang med at jagte vildsvin, og gå på shrine jagt i bjergene, så løber du tør for pile. Hele tiden.
  • 0
Citerer Broch83:
Ja tænkte nok den skulle have med bomber. Men den kaster jo store sten efter en.

Er der noget godt trick til at få pile? Udover at smadre Lizards i Lanyuru.
Er træt af at løbe tør konstant. Og af at betale 30 rupees for 5 stk

De er desværre ikke så lette at finde, så spar på dem, eller til du synes du har nok Rupee til at købe engang imellem.

Du kan også samle nogle af dem op igen du har skudt afsted.

Jeg prøver også at undgå mini bosser, eller er det snart ved at være tid!?
  • 0
Hvis du har bombe pile +5 kan du sagtens tage den i great plateu
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Hvis du har bombe pile +5 kan du sagtens tage den i great plateu

Hvor fandt du de bombe pile, for jeg tror jeg først lige har fundet nogen?
  • 0
Jeg fandt flere i kister i great plateua men hvor kan jeg sku ikke huske
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Skal lige spise, så er det sten monster til dessert.
Tror lige jeg render Great plateau igennem og smadrer bobgoblins. Med min level 25 økse og level 20 Amor, kan det ikke tage længe
  • 0
Jeg har fundet en bandana som det vildeste:p

Har oplevet en enkelt bug hvor en kiste er væk hvis jeg dør.

Jeg tog kisten,
Fik indholdet,
Døde
Startede hvor kisten var før men nu er den væk
Jeg beholdte ikke mit item fra kisten

Øv øv

Hvor mange kokoro har i fundet ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Hvor mange kokoro har i fundet

28 tror jeg. Har brugt nogen af mine seeds igen.
  • 0
Jeg har nedlagt det det andet sten monster, på en meget lille ø, den gav mig herre tæv, så måtte lige tage mit overpowered sværd i brug.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!