SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Broch83 2017-03-07 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uuuuuh den har jeg ikke fundet. Fandt en is version på toppen af et bjerg. Jeg har været i samtlige områder nu. Ikke udforsket mere end 10% selvfølgelig, men har da fået en ide om, i hvad rækkefølge tingene gribes an. Plus jeg kom udenom mit anti-elektrisitets problem ved at finde en gummidragt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-08 18:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er vidst ca 900 korok seeds. Vil godt garantere at jeg aldrig finder dem alle sammen Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 20:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whaaat, 900? Tror jeg har samlet 75 stk. Like Comment Share 0 The_Dude 2017-03-08 20:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 15 tror jeg xDY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-08 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja nu har jeg læst "more than 900" flere steder. Men de er da også overalt. Tror jeg er på 40. Fandt en i går under noget klippe som skulle bombes. Sådan midt i ingenting oppe på et tilfældigt bjerg. Tænker det er de færreste der kommer forbi den. Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2017-03-08 22:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var alligevel en sjat. Men det er også godt med redundans. Det er faktisk decideret afstressende at høre at der er så mange. For det betyder formentligt at jeg kommer til at støde på nok til at dække mit behov, i løbet af spillet. Fremfor at nøgternt at skulle opspore dem alle, en efter en.Other M. Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-08 18:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der er vidst ca 900 korok seeds. Vil godt garantere at jeg aldrig finder dem alle sammen Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 20:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whaaat, 900? Tror jeg har samlet 75 stk. Like Comment Share 0 The_Dude 2017-03-08 20:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 15 tror jeg xDY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-08 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja nu har jeg læst "more than 900" flere steder. Men de er da også overalt. Tror jeg er på 40. Fandt en i går under noget klippe som skulle bombes. Sådan midt i ingenting oppe på et tilfældigt bjerg. Tænker det er de færreste der kommer forbi den. Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2017-03-08 22:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var alligevel en sjat. Men det er også godt med redundans. Det er faktisk decideret afstressende at høre at der er så mange. For det betyder formentligt at jeg kommer til at støde på nok til at dække mit behov, i løbet af spillet. Fremfor at nøgternt at skulle opspore dem alle, en efter en.Other M. Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-08 20:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whaaat, 900? Tror jeg har samlet 75 stk. Like Comment Share 0 The_Dude 2017-03-08 20:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 15 tror jeg xDY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-08 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja nu har jeg læst "more than 900" flere steder. Men de er da også overalt. Tror jeg er på 40. Fandt en i går under noget klippe som skulle bombes. Sådan midt i ingenting oppe på et tilfældigt bjerg. Tænker det er de færreste der kommer forbi den. Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2017-03-08 22:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var alligevel en sjat. Men det er også godt med redundans. Det er faktisk decideret afstressende at høre at der er så mange. For det betyder formentligt at jeg kommer til at støde på nok til at dække mit behov, i løbet af spillet. Fremfor at nøgternt at skulle opspore dem alle, en efter en.Other M. Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-08 20:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 15 tror jeg xDY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-08 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja nu har jeg læst "more than 900" flere steder. Men de er da også overalt. Tror jeg er på 40. Fandt en i går under noget klippe som skulle bombes. Sådan midt i ingenting oppe på et tilfældigt bjerg. Tænker det er de færreste der kommer forbi den. Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2017-03-08 22:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var alligevel en sjat. Men det er også godt med redundans. Det er faktisk decideret afstressende at høre at der er så mange. For det betyder formentligt at jeg kommer til at støde på nok til at dække mit behov, i løbet af spillet. Fremfor at nøgternt at skulle opspore dem alle, en efter en.Other M. Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-08 20:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja nu har jeg læst "more than 900" flere steder. Men de er da også overalt. Tror jeg er på 40. Fandt en i går under noget klippe som skulle bombes. Sådan midt i ingenting oppe på et tilfældigt bjerg. Tænker det er de færreste der kommer forbi den. Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2017-03-08 22:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var alligevel en sjat. Men det er også godt med redundans. Det er faktisk decideret afstressende at høre at der er så mange. For det betyder formentligt at jeg kommer til at støde på nok til at dække mit behov, i løbet af spillet. Fremfor at nøgternt at skulle opspore dem alle, en efter en.Other M. Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Magnus Laursen GR® 2017-03-08 22:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var alligevel en sjat. Men det er også godt med redundans. Det er faktisk decideret afstressende at høre at der er så mange. For det betyder formentligt at jeg kommer til at støde på nok til at dække mit behov, i løbet af spillet. Fremfor at nøgternt at skulle opspore dem alle, en efter en.Other M. Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
ostekagemanden 2017-03-08 22:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har samlet 58. Nok mest fordi jeg er gået på en del frugt-, plante- og dyrejagt. Lavet en masse mad, og solgt det. Skulle bare have råd til noget ordentligt udstyr. Penge er ikke så vanskelige at have nok af, hvis bare man går direkte efter at tjene en masse. Men man støder ikke på mange krystaller i løbet af spillet - også derfor jeg handler mig til dem. Har pt. 13 livshjerter, opgraderet min stamina tre gange. Føler bare der er mere behøver for liv end stamina. Har nedlagt to Divine Beast, og ikke følt, at jeg har manglet stamina. Især ikke til at kravle. Ingen spoilers, men man får noget ret genialt i belønning, som virkelig løser eventuelle højdeproblemer man løber ind i. I'm loving BotW! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-08 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-09 00:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Har ikke besejret nogen divine beast endnu, øv, men det er virkelig en fryd at gå på opdagelse i spillet. Er ved den første. Hvis man forventer, at de minder om de dungeons vi normalt ser i Zelda, så bliver man overrasket. Det er så godt lavet. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-09 07:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er færdig med min første, det er så genialt, men er også besværligt, jeg er så begejstret over det her spil. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Aalborg 2017-03-09 08:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Woop har lige tævet et kæmpe sten monster i great plateau ah ja... Da jeg mødte den rendte jeg vist rundt med en pind.. så jeg stak af. Men havde helt glemt "ham".. der må jeg hen når jeg får fri "let røven og gør noget" Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
ostekagemanden 2017-03-09 10:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er I støt på nogle blå væsener? Jeg løb i går aftes forbi en sø på et bjerg (tror det hedder Satori), og der stod en selvlysende hesteagtig ting og to små "kaninvæsener". Men jeg så dem for sent, kom for tæt på, også løb de væk og forsvandt ud af den blå luft. Meget mærkeligt. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-09 10:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De blå kaniner er da tit i skoven. Skyd den med en pil, så får du lidt rupees. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-09 11:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kister, fjender, træbokse, metalbokse, men spar på dem. Like Comment Share 1Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-09 11:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Hvordan får jeg i øvrigt flere pile, udover at samle dem op fra døde fjender? Ja det er et reelt problem. Almindelige pile kan du hurtigt samle 30 af på Great plateau. De andre køber jeg. Det koster gerne en 700 rupees inden en ny dungeon f.eks. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-09 15:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Troede faktisk også de kunne craftes Lidt øv man ikke kan.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
jonatho 2017-03-09 19:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hold dit skjold op foran en dum bueskydende bokoblin. Han vil skyde gratis pile ind i dit skjold. Dette er en god måde at få lidt ekstra pile på. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-09 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nogle af jer regnet Shee Venath shrine ud ? Jeg datter ikke hvad jeg skal med dd 5 bolde :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-09 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Like Comment Share 0timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
timmer1983 2017-03-09 21:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Et godt trick mht pile. Lad de svageste fjender med buer skyde dem efter dig, og blive ven med at samle dem op. Easy peasy! Timmer Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-09 21:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Må lige se om jeg kan finde den Tillagt 2017-03-09 20:07: Nallerne væk, du skal copy paste, der er en shrine ligeved siden af, du bytter bare rundt på dem, den ene er et image af den anden. Altså lige på den anden side af kløften, på toppen. Jeg lavede nogle prikker på et stykje papir og x for kuglerne. Læste det godt den der tavle men kunne ikke se nogle på den anden side. Så tænkte det var noget vås :pY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-09 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan nu smadre Guardians! Boom boom boom! Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-10 01:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogle af de der memories er sgu lidt nedern at finde. Oppe midt i en bjergkæde. Efter at have ledt i 40 minutter, snød jeg med Google, og fandt ud af, at den var 50 meter nord på. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-10 02:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har det også svært med gåder, man skal nogle gange tage dem bid for bid,. Sign of the shadow er virkelig smukt udført. Men prøver også at gøre det meste selv. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-10 19:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456