SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
ostekagemanden 2017-03-10 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Nice! Jeg fandt mig minsandten et lille sværd ved navn Master Sword i dag. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-10 21:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer ostekagemanden:Citerer The_Dude:Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Nice! Jeg fandt mig minsandten et lille sværd ved navn Master Sword i dag. Hvor mange hjerter kræver det? Citerer The_Dude:Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Det må jeg tjekke ud.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan vil du tjekke den ud ? Du ved ikke hvor jeg fandt den :p Ang hjerter så kan du jo gennemføre på 3 uden master sword så tror ikke der er noget krav Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Mimic_Octopus 2017-03-10 22:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joo, jeg har på fornemmelsen hvor det er, jeg har næsten kortlagt det hele. 3 hjerter, jeg tror jeg tager et sværd i stedet, må se hvad det kan Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg rendte sgu lige ind på Hyrule Castle. Fik smæk Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-10 21:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer ostekagemanden:Citerer The_Dude:Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Nice! Jeg fandt mig minsandten et lille sværd ved navn Master Sword i dag. Hvor mange hjerter kræver det? Citerer The_Dude:Har lige fundet Flameblade- forged in the lava of Death Mountain Det må jeg tjekke ud.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan vil du tjekke den ud ? Du ved ikke hvor jeg fandt den :p Ang hjerter så kan du jo gennemføre på 3 uden master sword så tror ikke der er noget krav Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Mimic_Octopus 2017-03-10 22:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joo, jeg har på fornemmelsen hvor det er, jeg har næsten kortlagt det hele. 3 hjerter, jeg tror jeg tager et sværd i stedet, må se hvad det kan Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg rendte sgu lige ind på Hyrule Castle. Fik smæk Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-10 21:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvordan vil du tjekke den ud ? Du ved ikke hvor jeg fandt den :p Ang hjerter så kan du jo gennemføre på 3 uden master sword så tror ikke der er noget krav Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Mimic_Octopus 2017-03-10 22:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joo, jeg har på fornemmelsen hvor det er, jeg har næsten kortlagt det hele. 3 hjerter, jeg tror jeg tager et sværd i stedet, må se hvad det kan Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg rendte sgu lige ind på Hyrule Castle. Fik smæk Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-10 22:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joo, jeg har på fornemmelsen hvor det er, jeg har næsten kortlagt det hele. 3 hjerter, jeg tror jeg tager et sværd i stedet, må se hvad det kan Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-10 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg rendte sgu lige ind på Hyrule Castle. Fik smæk Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-10 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg rendte sgu lige ind på Hyrule Castle. Fik smæk Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-10 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg rendte sgu lige ind på Hyrule Castle. Fik smæk Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
ostekagemanden 2017-03-10 23:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-10 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fandt da lige en ny landsby! Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-11 01:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-11 10:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mimic_Octopus:Citerer The_Dude:Hvor finder du så sværdet :p ? Det er ikke i death Mountain En stor mistysk skov.. Nope :p Citerer ostekagemanden:Master Sword er ved Deku-træet. Ret ligetil, faktisk. Overrasket over hvor let jeg fik fat i det. Spoiler?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
ostekagemanden 2017-03-11 11:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Spoiler? Ved ikke om jeg anser det som en spoiler, slet ikke da du jo spurgte om, hvor man fandt det. Like Comment Share 0Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-11 12:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Like Comment Share 0jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
jonatho 2017-03-11 13:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kæmpe nyheder: Der er en fejl i firmwaren på Switch'en som forårsager dræn på GPU-ressourcerne. Firmware patch incoming som bør forbedre ydelsen. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-11 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jeg har ingen set Citerer Broch83:Jeg tror I snakker om forskellige sværd. Men altså Master Sword er blevet vist foran deku træet i 3 trailers, så det vidste vi vel godt. Jep det gjorde viY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-11 18:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Man kan åbenbart ride på en bjørnY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-12 23:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har købt et hus Like Comment Share 1Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-13 03:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Broch83:Har købt et hus Fedt Like Comment Share 0Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-13 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Yes. Ekstra Storage. Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-13 13:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, tid til at nedlægge en boss. Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Aalborg 2017-03-14 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kun taget en regulær boss indtil nu... taking my time.. Der er fanme så meget at rende rundt at lave.. købte masker i går så jeg nu kan "blend in" med visse typer monstre.. elsker den humor i spillet.. de kigger stadig undrende på dig .. sådan "huh"?? Men angriber ikke Citerer Broch83:Har købt et hus Ham sælgeren lukker jeg ikke ind når det er blevet mørkt!!! Han kan besøge Tingle kan han .."let røven og gør noget" Like Comment Share 1Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Aalborg 2017-03-16 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I had this awful premonition.... havde taget en masse shrines og unlocked en masse kort.. men et eller andet nagede mig.. Så startede forfra i går... Efter jeg fik Glideren gik jeg åbenbart mod Kakariko på en anden rute... opdagene masser af ting jeg aldrig havde set før.. vigtigst af alt... Jeg stødte på Hestu... Jeg havde jo samlet tæt på 100 seeds men anede ikke hvad jeg skulle med dem.. (google would be cheating).. f*** me.... Havde godt nok lyst til at bliev hjemme fra arbejde i dag og spille ja ja kunne tage det med men.... Der er vist en græse for hvor længe jeg kan sidde på toilettet uden folk begynder at undre sig"let røven og gør noget" Like Comment Share 2Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Broch83 2017-03-16 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja han fandt jeg i starten. Men man burde næsten prøve at undersøge de steder man gik i starten på nu. Jeg er slem til fast travel (men kortet er jo også giga) Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-17 11:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så har jeg sgu købt en Pro, Nintendo må være ret godt tilfreds med lanceringen, og jeg mangler kun Ganon plus det løse. Like Comment Share 0The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
The_Dude 2017-03-17 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man vende tilbage efter ganon? Jeg må være langsom da jeg ikke engang er ved første divine:p Jeg sidder fast i yiga hideout :/ jeg kan ikke finde den hjelm. Det hideout er småt og den ender bare i et lille rum med en kiste med en opal i og en bue:/Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456
Mimic_Octopus 2017-03-17 14:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved ikke om man kande vende tilbage, det er noget jeg formoder, ellers er der new hard mode Yiga kræver lidt snilde men det er ikke umuligt med det rette arsenal. Ved ikke lige hvad det er for en hjelm, eller du skulle måske prøve en Divine beast? Eller en labyrint. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123456