Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Zelda: Breath of the Wild

Finde en Thunder helmet til lederen af Garudo.
Uden den kan man ikke nærme sig devine
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ahh undskyld, du er på rette spor, men du er nød til at fuldføre Yiga Clan

De der bannere, burn.

Ellers er det stealth mode, helst 5-6 stykker, resten kan klares med en god gang kæmp og løb/gemme sig for livet, hehe.
  • 0
Citerer The_Dude:
Kan man vende tilbage efter ganon?

Har læst at man spiller videre fra første autosave inden kampen mod Ganon
  • 0
Nintendo, kom så med nogle Wii U ports ved E3 og jeg vil blive glad, pls pls pls.
  • 0
Citerer Mimic_Octopus:
Ahh undskyld, du er på rette spor, men du er nød til at fuldføre Yiga Clan

De der bannere, burn.

Ellers er det stealth mode, helst 5-6 stykker, resten kan klares med en god gang kæmp og løb/gemme sig for livet, hehe.

Det siger spillet intet om xD
De siger find hjelmen :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ok jeg skulle bruge magnet i det sidste rum

Men den divine dungeon er jeg super ringe til at finde rundt i :s
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg bruger aldrig mine heste. Der er for meget bjerg i vejen.
  • 0
Jeg endte med en video tutorial i Naboris. Kunne ikke greje det selv :/
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg har også brugt hjælp hist og her,men det meste har jeg klaret selv.

Mangler stadigvæk Ganon og en del Shrines, en del af gåderne forvolder mig problemer.

Føler jeg har brug for en pause, har brugt mange timer.
  • 0
Citerer Mimic_Octopus:
Føler jeg har brug for en pause, har brugt mange timer.

Tænker det samme hver dag, og spiller så alligevel 3 timer, når familien er lagt i seng
  • 0
Så skød jeg lige en flagermus med en Ancient Arrow, fordi jeg glemte at skifte.
Spild.
  • 0
Hej.
Er jeg den eneste der har problemer med, at skanne sine Amiiboer når man spiller Zelda: Breath Of The Wild???
Jeg har kunne skanne mine Amiiboer hver dag en gang om dagen, men søndag den 26 marts kunne jeg ikke.
Min søn har sammen problem med med sine Amiiboer på hans egen Switch.
  • 0
Så blev jeg "færdig" med Breath of the WIld efter omkring 85 timer. Jeg havde ikke lyst til at vende hver eneste sten eller færdiggøre alt det valgfrie indhold (det vil sige, langt størstedelen af spillet!) Det gav god mening at stoppe her, ikke mindst fordi jeg så har en anledning til at vende tilbage til spillet.

Der er virkelig meget godt at sige om spillet. Også en håndfuld ting som irriterer mig, men alt er vel efterhånden blevet sagt. Nu sidder jeg og lytter lidt til lydsporet. Det er sådan en lidt terapeutisk måde at "komme videre på". Hovedtemaet er virkelig skønt.
Other M.
  • 0
Jeg drøner stadig rundt og laver alt muligt underligt... masser af side quests.. Kan Kun taget 2 guardians.. Og lige ankommet til Goron City

Amiibo problmer? Jeg har kun prøvet Wolf Link én gang og den virkede.. men ikke noget jeg gider bruge.
"let røven og gør noget"
  • 0
Det største plus ved spillet, er helt klart den frihed man har til at udforske, det går så ud over at man føler at endemålet er lidt ligegyldigt.

Jeg tror også det har meget at gøre med hvordan spillet er bygget op.

Det næste Zelda kunne jeg godt tænke mig var mere fokuseret, men alligevel låner nogle elementer fra det her spil og så igen vende tilbage til denne her herlige åbne legeplads i et senere spil, hvid det er muligt.

Og så et lille godt råd til kommende Legend of Zelda: Breath of the Wild spillere, tag dig god tid, nyd spillet.

Jeg var for utålmodig et godt stykke inde i spillet.

Har også klaret Ganon, prøver at finde de sidste Shrines.
  • 0
Jeg håber heller ikke at de forsøger at overgå det her i forhold til størrelse og omfang. Ikke lige foreløbigt, i hvert fald. Jeg kunne også godt tænke mig at se en fremtidig titel gøre brug af spillets sytemer, men med et større fokus. Hvis det her er det nye Ocarina of Time, så vil jeg gerne se et Majora's Mask.

Jeg følte heldigvis ikke tålmodigheden forlade mig på noget tidspunkt. Jeg tror netop, at det var fordi jeg på ethvert tidspunkt kunne tage kampen mod Ganon op (med svingende succes, selvfølgelig). Fordi jeg vidst præcis hvor jeg skulle hen, så blev det i stedet et spørgsmål om hvornår jeg følte mig klar.

Og til dem der ikke ved det: man kan se hvor meget man har spillet et spil, ved at tjekke sin profil oppe i venstre hjørne (på hjem-menuen). Det fandt jeg først ud af for nyligt. Den har dog ikke opdateret SnipperClips ordentligt, så måske er den ikke så præcis.
Other M.
  • 0
Jeg er slem til at fast-travel. Så nu besluttede jeg mig for, at tage turen fra Great Plateau til Batteling Peaks Stable til fods. Nåede aldrig så langt. Efter 3 timer havde jeg derimod fundet 3 shrines, 1 memory og 5 NPC, som jeg ikke havde mødt før. Og fået nys om en hemmelig indgang til et lille slot, som jeg skal ind på senere.

Jeg mangler en enkelt divine beast (Naboris), og tænker det er det næste på menuen, efter jeg har forsøgt at slå en Linel ihjel (skal bruge dens horn til upgrade!). Og så ser vi, hvad der sker.

Citerer Magnus Laursen:
Jeg håber heller ikke at de forsøger at overgå det her i forhold til størrelse og omfang. Ikke lige foreløbigt, i hvert fald. Jeg kunne også godt tænke mig at se en fremtidig titel gøre brug af spillets sytemer, men med et større fokus.

Jeg er meget enig. Det her er rigeligt stort. Og hvis man finder memories, så synes jeg sådan set, at historien i spillet er ret stærk. Men alligevel har jeg ikke den der connection med de andre main characters, som jeg følte jeg havde i f.eks. Skyward Sword og Ocarina.
Ikke desto mindre er det dejligt at være nær enden, og så alligevel vide at man slet ikke er færdig. Og så kommer der jo forhåbentligt noget dejligt DLC senere på året.

Citerer Magnus Laursen:
Og til dem der ikke ved det: man kan se hvor meget man har spillet et spil, ved at tjekke sin profil oppe i venstre hjørne (på hjem-menuen). Det fandt jeg først ud af for nyligt. Den har dog ikke opdateret SnipperClips ordentligt, så måske er den ikke så præcis.

Jeg har læst, at man både kan se playtime og completion percentage i selve spillet, efter man har slået Ganon.
  • 0
Jeg er også enig i forhold til karaktererne. De er meget 'lokale' i deres indflydelse. Episodiske, næsten. Man møder dem, hjælper dem og hører ellers ikke så meget til dem. Og så er det lidt den samme fortælling som de knytter til alle de guddommelige uhyrer. Det er ikke fordi jeg ligefrem savner en irriterende Fi til at ånde mig nakken, men det var da afgjort en del af charmen ved tidligere spil.
Other M.
  • 0
Nu har jeg fundet alle memories. Det tog lang tid.
  • 0
Citerer Broch83:
Nu har jeg fundet alle memories. Det tog lang tid.

Det der dlc, kommer det først sidst i sommer?
  • 0
Til august og til jul tror jeg
  • 0
Jeg nyder i høj grad stadig spillet. Er rigtig stor fan af den frihed man foræres, og ikke rushes hen mod den næste mission. Man skal give sig tid, nyde verdenen, og ikke tage det hele ind på én gang. Pt. er jeg på jagt efter samtlige Shrines. Kunne være rart med fuld liv og stamina før man udfordrer Ganon.

Det kan jeg dog sagtens sige. Jeg kan simpelthen ikke komme videre. Mangler kun det store Ultra Beast, som kravler rundt på vulkanen. Men skal først have fat i en gut i en grotte. Men ved simpelthen ikke, hvordan jeg kommer ind til ham. Kan ikke ødelægge det "ruble", der blokere indgangen..
  • 0
Tjek dine omgivelser, ostekagemand. Måske ligger svaret der!

Jeg fornemmer også at jeg heller ikke kan ligge spillet fra mig. Dels ville det betyde en ubekvem ferie for min kære Switch, men der er også bare stadig meget som jeg kan tage mig til i spillet. Som udviklerne også har sagt, så er det faktisk virkelig sjovt at være flere om. Folk stiller spørgsmål som jeg ikke selv havde overvejet og pludselig opdager man et eller andet nyt ved spillet. Det har jeg aldrig oplevet ved tidligere Zelda-titler. Aldrig.
Other M.
  • 0
Så fik jeg gennemført spillet. Holder et par ugers pause.
  • 0
jeg er stadig kun ved 2nd beast ;_;

Jeg har stadig kun armor i styrke 5. forstår ikke hvor i finder det der er bedre
Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!