Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Mass Effect multiplayer

Man kan idag prøve Mass Effect Andromeda af, hvis man har tilgang til Origin Access. Adgangen er begrænset til 10 timer og i selve historien er der ca 5 timer tilgængelig. Jeg har selv tænkt mig at vente med historiedelen til spillet kommer ud. Derfor kunne jeg bruge lidt tid idag på at teste multiplayer.
Det første der falder mig ind er at der er at hav af upgrades og classes. Masser af indhold til folk som elsker progression(don't we all?). Desværre er det næste jeg støder ind i masser af lag, en underlig slowdown og værten af spillet bliver skiftet i nærmest alle spil jeg endnu har spillet. Jeg har ikke læst meget om spillet så jeg vidste ikke at Bioware havde valgt P2P. Det var en grim overraskelse som i høj grad kommer til at mindske min glæde ved spillet. I det mindste håber jeg at de indfører en form for regional filters for det ser ikke ud til at være på plads lige nu.
Desuden har jeg på 2 timers gameplay oplevet 2 crashes. Alt i alt er det ikke et særlig godt førstehåndsindtryk jeg har fået.
Hvad med jer? Er der nogle af jer som har prøvet det? Hvis ja, er der så nogle som har haft bedre oplevelser end mig?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!