Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Mass Effect: Andromeda

Er der folk som har fået deres forudbestilling i dag? Jeg venter stadig spændt på min pakke fra Coolshop, da jeg har en sygedag og det virkelig ville være opmuntrende at kunne bruge tiden på det!

Hvis der er nogen der får spillet det i dag, hvad er jeres indtryk? Jeg er spændt på at høre hvad folket synes om det.
  • 0
Jeg har lagt en del timer i det siden tirsdag.

Mine indtryk er overordnet positive.
Facials animations er ikke gode, men efter et stykke tid lægger jeg ikke så meget mærke til det. Desuden er der mange samtaler med aliens og der føles det meget naturligt af en eller anden årsag.
Combat er solidt og klart det bedste vi har set i et Mass Effect spil.
Historien er god nok til at holde mig kørende. Dialogerne er generelt udemærket dog er der enkelte afstikkere hvor de ting der bliver sagt er direkte stupide. Jeg ved ikke om de har uddelegeret nogle af sidequests til freelancers eller noget i den dur, men det føles sådan.

Overordnet en god oplevelse som ikke rigtig gør noget nyt.
  • 0
Godt at høre
Fejlene har man jo hørt en del om, men jeg glæder mig til at kunne starte et nyt Mass Effect eventyr!

Hvis jeg nogensinde får spillet.. Har tjekket postkassen mere end et par gange..
  • 0
update.. Vil måske anbefale at spille en character som ikke sniper. Jeg kører selv med sniper og det er ofte en immersion breaker. Hvis du er langt nok væk og angriber så er AI'en simpelthen så dum at de ikke reagerer. Du kan dermed pille en hel base fra hinanden uden reaktion fra AI hvis du er langt nok væk.
  • 0
Ja okay det virker ikke så sjovt.. Så er det bare at køre tank! Til en vis grad. Nå nu fik jeg da fat i mit i dag. Nu er det sat i maskinen og jeg er klar til at begynde. Så må vi se om det lever op til mine forventninger
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!