SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Grafikeren 2017-04-17 10:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Jeg har fået Infinity 3.0 i gave til Apple tv, desværre købte min kæreste det før de lukkede ned (brugt) og jeg har først fået det bagefter. Så jeg har ikke noget disney-id Er godt klar over man ikke kan hente Toy box spil mere, men kan det passe man ikke kan gemme den level man er noget til i de spil man har i Play-set? (Star-wars, inderst-inde). Mvh Grafikeren Like Comment Share 0Grafikeren 2017-07-03 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Så vidt jeg kan huske (jeg har spillet til Xbox One), så gemmer den automatisk når man kommer til checkpoints rundt omkring på banerne. Hvordan det virker at gemme ned på selve sin karakter med Apple TV ved jeg ikke, bruger man ikke også den der figurportal på den platform? Hej Mike Den gemmer desværre ikke på harddisken, mærkelig nok, men hvis der er nogen der kender et workaround Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Grafikeren 2017-07-03 07:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Mike JezZ:Så vidt jeg kan huske (jeg har spillet til Xbox One), så gemmer den automatisk når man kommer til checkpoints rundt omkring på banerne. Hvordan det virker at gemme ned på selve sin karakter med Apple TV ved jeg ikke, bruger man ikke også den der figurportal på den platform? Hej Mike Den gemmer desværre ikke på harddisken, mærkelig nok, men hvis der er nogen der kender et workaround Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!