Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilke(t) spil ser du mest frem til? 2017

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
2017 er godt igang, og der har allerede været fantastiske udgivelser på alle de forskellige platfome.

Men er der endnu et spil, der endnu ikke er udkommet, som du glæder dig meget til? Hvis ja, hvilket, og hvorfor?

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
alex2life
alex2life
Overvejede en del forskellige spil men størstedelen af dem er allerede udkommet

Ej, et jeg glæder mig lidt til men stadig kun er et måske er Stardew Valley på PS Vita
Det vil være så perfekt et match og udvikleren har udvist interesse et par gange indtil videre

Og hvis det ikke tæller fordi det allerede er udkommet på diverse platforme, så er mit svar nok enten Rime, Yonder: The Cloud Catcher Chronicles eller Gorogoa

Både Rime og Yonder virker til at have en del mystiske elementer hvilket jeg elsker
Og Gorogoa ser bare virkelig fedt ud

Jake the Snake
Jake the Snake
Det er sjældent jeg går og er hyped over et spil lang tid før release. Dog ser jeg meget frem til Divinity Original Sin 2 og håber at det når at komme i år. Ellers tror jeg det eneste jeg lige går og ser frem til er the Fall of Oriath som er den kommende udvidelse til Path of Exile.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg synes selv det er svært at sige hvad jeg efterhånden ser frem til, da jeg synes vi har fået så mange suveræne spil, både i år samt sidste år. Mit backlog katalog er stadig skyhøjt, og jeg har svært ved at få det i bund.

Efter at have prøvet betaen af Quake Champions ser jeg dog utroligt meget frem til det, samt Red Dead Redemption 2 og CoD: MWR (uden IW). De bliver dog ikke købt på release, da jeg har et backlog der simpelthen ikke ville tillade det

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Glemte faktisk selv at tilføje, at jeg ser ufatteligt meget frem til Elder Scrolls Online: Morrowind-udvidelsen! Hvordan kunne jeg dog glemme det?!

Lilium11
Lilium11
Vi er nået igennem de fleste af årets vigtigste titler og jeg synes ikke umiddelbart jeg kan se meget med stort potentiale i resten af kalenderen, men det opkommende Mario glæder jeg mig til at se mere til, og her håber jeg bare at det ikke kører et eller andet ånssvagt Galaxy-style styring.

Normale controls! Tak! Om ikke andet som en valgmulighed. Men jo, har også en stor baglog af ting der blev købt under sidste Steam udsalg såvel som nogle ting til PS4'eren og Wii U'en. Jeg vil gerne på midlertidig pension så jeg kan få tingene indhentet tak

Furien fra Edge City - "Be Attitude For Gains!"
Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Savner tit sådan et Narnia-skab, hvor tiden står stille og jeg kan spille mine mange spil i fred.

Ser frem til Prey. Udkommer i morgen, men har ikke tid til det, lige med det første.

Destiny 2, for sure. Ser mest af alt frem til at have et spil som jeg dels kan spille med vennerne, dels lære nye mennesker at kende igennem.

Super Mario Odyssey også. Spændt på hvor de tager serien hen nu. Håber på lidt indflydelse fra spil som Super Mario RPG og Paper Mario. Hvis ikke mekanisk, så i forhold til historie, stemning, stil.

Other M.
Joeyvind
Joeyvind
Det eneste spil som jeg specielt har bemærket, er det action-rollespil kaldet Vampyr, som skulle udkomme sidst på året.

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Adoo
Adoo
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Det ser fantastisk ud. Præcis sådan en remake skal være i min øjne. Samme gameplay, med opdateret grafik.

Mythos
Mythos
Jeg er jo blevet slemt skuffet i år. Jeg havde håbet på Mass Effect Andromeda som årets helt store vinder, altså SPILLET som skulle gennemføres 100%. Det kommer så aldrig til at ske, for puha hvor er det en uinspireret oplevelse. ØV!!

Ellers glæder jeg mig rigtig meget til et spil som Detroit. Heavy Rain og Beyound var begge super fede titler, og Detroit virker til at give mig det spil jeg længes efter.

Fifa 18 er også et spil jeg ser frem til - også selvom Fifa serien jo udkommer hvert år, så elsker jeg at spille det, elsker for det meste opdateringerne, samle mig et Ultimate team...

Sea Of Thieves glæder jeg mig også til - tror det er noget min datter og jeg skal game rigtig meget sammen

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Forstår godt din ærgelse omkring Mass Effect: Andromeda, Mythos.

Jeg blev godt nok overrasket over Microsoft E3-konference. Jeg ser så meget frem til en lang række spil der blev fremvist der.

A Lucks Tale, State of Decay 2, Assassin's Creed: Origins, er blandt de spil jeg tror bliver rigtigt fede i år

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Lige for at gentage, en måned senere. Destiny 2, Super Mario Odyssey, Dishonored DLC, Total War: Warhammer 2... Jeg ved at der gemmer sig flere, men jeg kan ikke huske dem nu!

Other M.
Joeyvind
Joeyvind
De fleste spil fra e3 kommer jo først i 2018.

Sea of Thieves ser fantastisk sjovt og barnligt ud på den fede måde. Kunne godt finde på at købe en brugt Xbox bare for at spille dette.

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
The_Dude
The_Dude
Efter E3:
Til føj Mario plus rabbids
Xenoblade 2
Crash trilogy

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg kan mærke, at mod slutningen af året er jeg også blevet utroligt interesseret i Wolfenstein II og det nye Call of Duty: WWII. På trods af at jeg har haft købt alle de forrige Call of Duty-udgivelser, er det først med CoD WWII at jeg virkeligt er blevet interesseret i serien igen.

Den eneste grund til at jeg købte Infinite Warfare, var for at få Call of Duty: Modern Warfare Remastered med. Det skal lige siges, at jeg fik pakken for 200 kroner gennem et Xbox Live-udsalg

Neferaty
Evil within 2

etteren var overaskende god

Alien Isolation 2, ja jeg ved den ser ud til at være opgivet meen man har et stand punkt indtil man tager et nyt...

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Nu nærmer vi os hastigt slutningen af året. Er der stadig spil i ser frem til?

Selv ser jeg stadig frem til Super Mario Odyssey, Call of Duty: WWII og Wolfenstein II: The New Colossus '

Generelt set synes jeg at det har været et fantastisk spil år.

alex2life
alex2life
Citerer Mike JezZ:
Wolfenstein II: The New Colossus '

Regner ikke med at få det spillet før om noget tid men damn jeg glæder mig til det

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!