SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
chornum 2017-06-20 21:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej. Et par venner og jeg, som jeg mødte på PS2 online, snakker af og til om det gode gamle Socom 2, for noget tid siden, faldt jeg over et program, som gør det muligt at spille det online igen. Her i weekenden fik jeg det endeligt hentet ned, og kunne se der var omkring 30 spillere på serveren, men til min store skuffelse, spillede de alle NTSC, så kunne desværre ikke få prøvet det, da min PS2 er PAL. Er der nogen her på GR, som stadig ligger inde med deres PS2 samt Socom 2, som kunne være interesseret i en omgang Fishhook? Programmet hedder XLink Kai, hvis man må skrive det. Fik lige spillet lidt singleplayer, og det kører nu stadig ret godt. Like Comment Share 0chornum 2017-06-21 19:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var mere, om man måtte "reklamere"for et produkt her på siden. Så ville lige høre. Men mangler stadig en stak PAL spillere, som stadig ligger inde med et sæt PS2/Socom 2. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
chornum 2017-06-21 19:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var mere, om man måtte "reklamere"for et produkt her på siden. Så ville lige høre. Men mangler stadig en stak PAL spillere, som stadig ligger inde med et sæt PS2/Socom 2. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!