SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
LilB 2017-07-30 23:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle. Nu prøver jeg lige her for det kan jo være at der er nogen her der har nogle gode forslag. Jeg har fået overtalt en veninde til at få en ps4 så vi kan spille online sammen. Vi spiller Plants vs zombies 2 GW og 7 days to die. Vi har RIGTIG mange timer i begge spil. Vi har prøvet Ark men det var ikke lige os. Vi synes PUBG ser super sjovt ud men det er jo kun til PC og XBOX One. Er der mon nogen der har nogle forslag til spil der er sjovt at spille sammen? God sommer! Lil B Like Comment Share 0LilB 2017-07-31 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Mikael, Tak for ændring af overskriften Ja du har nok ret i at vi er mest interesseret i spil hvor man skal samarbejde men det gør ikke noget at det er "os imod dem" spil, hvis du forstår hvad jeg mener. Skyrim Online... hmm det var faktisk en mulighed. Jeg må lige ind og se noget gameplay. Vi havde også overvejet Bloodborne/Dark Souls 3 men... sværhedsgraden kunne vi simpelthen ikke holde ud Men tak for svaret. Louise Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ved at Rise Of the Tomb Raider har en Coop Survival mode, jeg fik det ikke spillet meget, men det virkede faktisk okay. Titanfall 2 har lige fået en gratis opdatering med en fantastisk wave based horde mode. Friday the 13th er også rigtig sjovt, især hvis man spiller sammen. Lidt anbefalinger fra min side. Like Comment Share 0 hell_killer 2017-07-31 13:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis ikke du har spillet det i sidste generation er Borderlands 2 et fantastisk spil at spille med en ven. Det har en del sort humor, som man selvfølgelig skal kunne lide og man skal lige vænne sig til Cel Shading grafik - men klat mit favorit spil, når det kommer til at spille med en ven. Det er genudgivet til ps4. Fra denne generation er Dying light faktisk også meget underholdende, hvis ikke i er blevet træt af at slå på zombier. Diablo 3 finder nogen underholdende, jeg er desværre ikke som sådan en af dem. At gå efter platin i resogun er også meget intens, men så vi over i Arcade spillene. Er i til platform er Rayman ret godt. Desværre er der ikke så voldsomt mange virkelig gode coop oplevelser. Like Comment Share 0LilB 2017-07-31 14:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 17:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer LilB:Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Kun Friday the 13th, og jeg har været underholdt. Like Comment Share 0Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
LilB 2017-07-31 08:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej Mikael, Tak for ændring af overskriften Ja du har nok ret i at vi er mest interesseret i spil hvor man skal samarbejde men det gør ikke noget at det er "os imod dem" spil, hvis du forstår hvad jeg mener. Skyrim Online... hmm det var faktisk en mulighed. Jeg må lige ind og se noget gameplay. Vi havde også overvejet Bloodborne/Dark Souls 3 men... sværhedsgraden kunne vi simpelthen ikke holde ud Men tak for svaret. Louise Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ved at Rise Of the Tomb Raider har en Coop Survival mode, jeg fik det ikke spillet meget, men det virkede faktisk okay. Titanfall 2 har lige fået en gratis opdatering med en fantastisk wave based horde mode. Friday the 13th er også rigtig sjovt, især hvis man spiller sammen. Lidt anbefalinger fra min side. Like Comment Share 0 hell_killer 2017-07-31 13:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis ikke du har spillet det i sidste generation er Borderlands 2 et fantastisk spil at spille med en ven. Det har en del sort humor, som man selvfølgelig skal kunne lide og man skal lige vænne sig til Cel Shading grafik - men klat mit favorit spil, når det kommer til at spille med en ven. Det er genudgivet til ps4. Fra denne generation er Dying light faktisk også meget underholdende, hvis ikke i er blevet træt af at slå på zombier. Diablo 3 finder nogen underholdende, jeg er desværre ikke som sådan en af dem. At gå efter platin i resogun er også meget intens, men så vi over i Arcade spillene. Er i til platform er Rayman ret godt. Desværre er der ikke så voldsomt mange virkelig gode coop oplevelser. Like Comment Share 0LilB 2017-07-31 14:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 17:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer LilB:Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Kun Friday the 13th, og jeg har været underholdt. Like Comment Share 0Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lauritzen94 2017-07-31 10:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg ved at Rise Of the Tomb Raider har en Coop Survival mode, jeg fik det ikke spillet meget, men det virkede faktisk okay. Titanfall 2 har lige fået en gratis opdatering med en fantastisk wave based horde mode. Friday the 13th er også rigtig sjovt, især hvis man spiller sammen. Lidt anbefalinger fra min side. Like Comment Share 0 hell_killer 2017-07-31 13:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis ikke du har spillet det i sidste generation er Borderlands 2 et fantastisk spil at spille med en ven. Det har en del sort humor, som man selvfølgelig skal kunne lide og man skal lige vænne sig til Cel Shading grafik - men klat mit favorit spil, når det kommer til at spille med en ven. Det er genudgivet til ps4. Fra denne generation er Dying light faktisk også meget underholdende, hvis ikke i er blevet træt af at slå på zombier. Diablo 3 finder nogen underholdende, jeg er desværre ikke som sådan en af dem. At gå efter platin i resogun er også meget intens, men så vi over i Arcade spillene. Er i til platform er Rayman ret godt. Desværre er der ikke så voldsomt mange virkelig gode coop oplevelser. Like Comment Share 0LilB 2017-07-31 14:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 17:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer LilB:Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Kun Friday the 13th, og jeg har været underholdt. Like Comment Share 0Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
hell_killer 2017-07-31 13:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis ikke du har spillet det i sidste generation er Borderlands 2 et fantastisk spil at spille med en ven. Det har en del sort humor, som man selvfølgelig skal kunne lide og man skal lige vænne sig til Cel Shading grafik - men klat mit favorit spil, når det kommer til at spille med en ven. Det er genudgivet til ps4. Fra denne generation er Dying light faktisk også meget underholdende, hvis ikke i er blevet træt af at slå på zombier. Diablo 3 finder nogen underholdende, jeg er desværre ikke som sådan en af dem. At gå efter platin i resogun er også meget intens, men så vi over i Arcade spillene. Er i til platform er Rayman ret godt. Desværre er der ikke så voldsomt mange virkelig gode coop oplevelser. Like Comment Share 0LilB 2017-07-31 14:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 17:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer LilB:Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Kun Friday the 13th, og jeg har været underholdt. Like Comment Share 0Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
LilB 2017-07-31 14:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Like Comment Share 0Lauritzen94 2017-07-31 17:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer LilB:Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Kun Friday the 13th, og jeg har været underholdt. Like Comment Share 0Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lauritzen94 2017-07-31 17:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer LilB:Tak for jeres forslag Jeg havde faktisk glemt alt om Dying Light. Jeg prøvede at spille det alene et års tid efter det kom ud og det fængede ikke rigtig. Men måske hvis man er 2? Kan man spille hele spillet sammen eller er det kun afsnit? Jeg overvejer faktisk godt Friday The 13th eller Dead by Daylight. Har du prøvet begge, Lauritzen? Og så har vi spillet Diablo 3 sammen Men igen tak for jeres forslag. Kun Friday the 13th, og jeg har været underholdt. Like Comment Share 0Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2017-08-01 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light The Following er på tilbud i PS Store, og inkludere både original spil og udvidelse. Har ikke selv spillet co op, men det skulle være pisse sjovt. Uanset hvad er det et fedt fps parkour zombie spil. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!