Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store

Snake
Snake
Jeg har lagt mærke til sony på ps store har kørt summersale i en måned nu kun men en ny refresh af spil. Har også set på youtube at andre ps store har fået ting som rockstar sale,unisoft sale og square enix sale. Hvorfor har danmark ikke det?

The_Dude
The_Dude
fordi danmark stinker hvad den slags angår
Fik dog selv lige købt PGA Tour og NHL 17

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Det er Prins Henriks skyld

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
alex2life
alex2life
What.....

Lige før Summer Sale var der Big in Japan-udsalg :I
Mens det kørte startede Totally Digital-udsalget som også kører nu sammen med Summer Sale
Noget tid før Big in Japan var der f.eks. også et Final Fantasy-udsalg :I

Der er næsten konstant udsalg i Ps Store - Det bliver bare ikke rapporteret herinde på GR :I

Snake
Snake
Jeg syntes bare det er mærkeligt at de har kørt sunmersale i en måned nu.

alex2life
alex2life
Citerer Snake:
Jeg syntes bare det er mærkeligt at de har kørt sunmersale i en måned nu.

Det har du så ret i - men de har vist tilføjet nye titler til det en gang siden dets start

alex2life
alex2life
Totally Digital samt Summer Sale er vist udløbet nu - Men der er nu følgende udsalg:

LEGO

"Save Up to 70% on PS3 & PS Vita Games"

Digital Zone

"Games Under KR 160"

Så allerede en god del nye tilbud at kigge på

Joeyvind
Joeyvind
Tak Alex.

Dejligt at vi kan opdateres her i tråden, når nu Xboxreactor kun reportere nyheder om Live udsalg.

alex2life
alex2life
Citerer Joeyvind:
Tak Alex.

Dejligt at vi kan opdateres her i tråden, når nu Xboxreactor kun reportere nyheder om Live udsalg.

Heh - Gør det også lidt fordi jeg føler at jeg har set virkelig mange kommentarer om at Sony aldrig har udsalg i Ps Store
Så nu kan jeg altid pege på den her tråd hvis folk siger der mangler udsalg ;P

Der er forresten virkelig mange gode tilbud i Only On PlayStation-udsalget. Tør ikke kigge mere på det nu!

EDIT: Der er forresten tilføjet nye titler til Digital Zone-udsalget!
Blev ret forvirret da jeg kiggede det igennem her nu

alex2life
alex2life
En vigtig heads up!
Fra d. 12 til d. 15. oktober er der en demo tilgængelig af Ghost Recon Wildlands!

Og hvis du nu godt kan lide spillet er det Deal of the Week hvor Deluxe Edition af spillet står til 279!

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer alex2life:
En vigtig heads up!
Fra d. 12 til d. 15. oktober er der en demo tilgængelig af Ghost Recon Wildlands!

Og hvis du nu godt kan lide spillet er det Deal of the Week hvor Deluxe Edition af spillet står til 279!

Vi bragte nyheden den 10 oktober, og det gælder desuden ikke kun PlayStation 4, men også PC samt Xbox One Men ganske fint hvis folk missede det.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
alex2life
alex2life
Citerer Mike JezZ:
Citerer alex2life:En vigtig heads up!

Vi bragte nyheden den 10 oktober, og det gælder desuden ikke kun PlayStation 4, men også PC samt Xbox One Men ganske fint hvis folk missede det.

Mente også at jeg havde set en nyhed om at det var gratis at prøve et sted!

Men det var også mere en heads up at det samtidig er deal of the week i PS Store

Joeyvind
Joeyvind
Tak for opdateringen Alex.

Godt man har dig, Facebook og youtube til at komme med opdateringer om PS Store udsalg, når nu Xboxreactor ikke rapportere om det.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Joeyvind:
Tak for opdateringen Alex.

Godt man har dig, Facebook og youtube til at komme med opdateringer om PS Store udsalg, når nu Xboxreactor ikke rapportere om det.

Som jeg skrev i et par indlæg tilbage, så bragte vi nyheden den 10 oktober

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Lilium11
Lilium11
Jeg havde også overset den nyhed så tak for heads up

Er glad for at have prøvet det gratis for som jeg havde regnet med så virkede det overhovedet ikke for mig, men det var noget jeg alligevel gerne ville prøve. Demoer er sjældne syn så fedt nok med disse gratis perioder.

Altid noget med en bekræftelse i at jeg kan konkludere præcist Hvordan AAA spil er bare ved at se en video eller to om det... måske lidt trist faktisk

"Be Attitude For Gains!"
alex2life
alex2life
Citerer Lilium11:
Er glad for at have prøvet det gratis for som jeg havde regnet med så virkede det overhovedet ikke for mig, men det var noget jeg alligevel gerne ville prøve. Demoer er sjældne syn så fedt nok med disse gratis perioder.

Er også ret glad for at have prøvet det gratis - Fjollede rundt i 1-2 timer og synes faktisk det var ret underholdende
Ikke på den der "Det her spil er virkelig perfekt"-måde men mere over hvordan alting bare gik galt for mig

Efter at have dræbt nogle fjender hoppede jeg på en motorcykel, kørte ud over en lille afgrund, ramte jorden og blev kastet direkte med hovedet først ind i et hegn og skulle revives

Elsker den slags spil hvor ens virkelig gennemtænkte plan på få sekunder kan gå direkte over i et kæmpe shitshow og det virker det til at Wildlands virkelig er perfekt for

alex2life
alex2life
Only on Playstation er vist slut nu og erstattet af et Halloween sale! uuuuh spooooky.
https://store.playstation.com/#!/en-dk/halloween/cid=STORE-MSF75508-HWOCT17

Her er PS Bloggens lange liste over titlerne inkluderet i udsalget: https://blog.eu.playstation.com/2017/10/18/playstation-store-halloween-deals-start-today-resident-evil-7-outlast-2-fallout-4-more/#sf122917374

Ny deal of the week er Witcher 3 btw!

Edit: Havde ikke kigget listen igennem da jeg skrev posten men!!!!!
Wolfenstein The New Order og The Old Blood står begge til 37 kroner hver!
Hvis du ikke har fået spillet dem endnu er der ingen undskyldninger!

Edit 2: Vigtig heads up! Hvis du er interesseret i Little Nightmares - Så undlad at købe Complete Edition, køb standard spil + season pass da det ud fra min hurtige hovedregning er billigere :I
Ret spøjst :I

alex2life
alex2life
Endnu en update:

Ny Deal of the Week er Skyrim Special Edition til 159 kroner!

Derudover er der startet et PlayStation Plus Double Discounts udsalg samt der er blevet udskiftet i Digital Zone-udsalget

alex2life
alex2life
Ny Deal of the Week!

RIse of the Tomb Raider: 20 Year Celebration

Kan dog ikke se prisen fordi jeg allerede ejer det

alex2life
alex2life
Der er weekend-tilbud på Final Fantasy XIV: https://store.playstation.com/#!/en-dk/final-fantasy-xiv/cid=STORE-MSF75508-FFXIVWKNDOFFER

Der er en del forskelligt så nemmere hvis I bare selv tjekker det ud end at jeg skriver priserne her
Har heller ikke styr på hvad de forskellige udgaver rigtig indeholder :I

Der er forresten også en gratis trial-udgave hvis nogen har lyst til at prøve det først - Den er dog ikke med i linket ovenover, så den får i her:

https://store.playstation.com/#!/en-dk/games/final-fantasy-xiv-online-free-trial/cid=EP0082-CUSA00285_00-FFXIVFREETRIAL00

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer alex2life:
Der er weekend-tilbud på Final Fantasy XIV: https://store.playstation.com/#!/en-dk/final-fantasy-xiv/cid=STORE-MSF75508-FFXIVWKNDOFFER

Der er en del forskelligt så nemmere hvis I bare selv tjekker det ud end at jeg skriver priserne her
Har heller ikke styr på hvad de forskellige udgaver rigtig indeholder :I

Der er forresten også en gratis trial-udgave hvis nogen har lyst til at prøve det først - Den er dog ikke med i linket ovenover, så den får i her:

https://store.playstation.com/#!/en-dk/games/final-fantasy-xiv-online-free-trial/cid=EP0082-CUSA00285_00-FFXIVFREETRIAL00

Square er nototisk dårlige til at forklare hvad, hvorfor og hvorledes i forhold til Final Fantasy XIV, umiddelbart et af de bedste MMO'er jeg har spillet.

Jeg kan dog give lidt indsigt. Free Trial udgaven kan spilles indtil level 30 og med den måde XIV's klassesystem fungerer, betyder det at du kan tage alle klasser til level 30 på én karakter inden du overhovedet betaler for noget som helst. Yoshi-P har luftet tanken om at løfte restriktionen til level 50 men det skaber et par komplikationer. Når du spiller Free Trial, har du heller ikke mulighed for at skabe grupper eller handle med andre spillere; det er sikkert for at undgå en bot-invasion.

Forskellen på de to Complete Editions er at den der hedder "Final Fantasy XIV Online Complete Edition" er basis-spillet inklusiv de to udvidelser i en samlet pakke, uden ekstra grej, hvorimod "Final Fantasy XIV Online Complete" er Collector's Edition af basis-spillet og de to udvidelser hvor du får en del bonus ting med og et par ekstra mounts.

Dog vil jeg sige at PS4 udgaven blegner i forhold til PC udgaven på det visuelle og en del af XIV's tiltrækningskraft er netop det visuelle. Derudover er det også et helvede at omarrangere sin HUD uden mus. Jeg har begge udgaver og spiller kun PS4 udgaven i tilfælde af jeg ikke har mulighed for det på PC.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!