Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store

FreshWater
FreshWater
Citerer alex2life:
Og så er der kommet nye udsalg:

Først har vi Digital Zone der vender tilbage, men nok med en del nye ting

Og så er der Games under 160 kr.

Har ikke lige fået kigget det hele igennem men Night in the Woods fra digital zone skal jeg i hvert fald have overvejet en del

Tak for linket
The Last of Us... dette kunne alligevel godt være man skulle afprøve de der zombie spil... er der mange jumpscares i?.... eller det er for den sags skyld lige meget, har lige vasket så har nok underbukser på lager

I think of dieting, then i eat pizza
MasterJ
MasterJ
Citerer FreshWater:
Citerer alex2life g så er der kommet nye udsalg:

Først har vi Digital Zone der vender tilbage, men nok med en del nye ting

Og så er der Games under 160 kr.

Har ikke lige fået kigget det hele igennem men Night in the Woods fra digital zone skal jeg i hvert fald have overvejet en del

Tak for linket
The Last of Us... dette kunne alligevel godt være man skulle afprøve de der zombie spil... er der mange jumpscares i?.... eller det er for den sags skyld lige meget, har lige vasket så har nok underbukser på lager

Hvis du ikke har spillet The Last of Us, så er det bare om at komme i gang. Selve zombie-delen (der teknisk set ikke er zombier som vi kender dem) er ikke hovedparten af spillet, og selvom der er uhyggelige sekvenser, så er den samlede oplevelse SÅ meget mere end det. Historie, stemmeskuespil, relationerne imellem de forskellige figurer og alt andet derimellem fungerer nærmest perfekt. I min bog er det blandt de bedste spil, der nogensinde er lavet, så det kan ikke anbefales nok,.

I'll catch you on the flip side
alex2life
alex2life
Citerer FreshWater:
Tak for linket

MasterJ har en ret god anbefaling for dig men vil alligevel smide en ekstra kommentar

I forhold til jumpscares så nåede jeg ikke at opleve nogen i det jeg fik spillet af det - Ja, mangler stadig at få det klaret, undskyld!
Stemningen var dog ret intens i visse dele så det er mere spænding end meh jumpscares af hvad jeg har set

alex2life
alex2life
Så er kommet en Deal of the Week og det er Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands i standard, Gold og Deluxe edition samt rabat på dets season pass

Har personligt smidt nok 20 timer i det og har hygget mig ret meget. Kørte dog lidt død i det fordi andre spil virkede mere interessante mens jeg nåede til et punkt hvor jeg havde det gear jeg ville have mens missionerne blev udført mere og mere ens fra min side af

MSThychosen
MSThychosen
digital sale er tilbage

og så der lækre titler til under 160 kr sale også - tror selv jeg hopper på darksiders, nu hvor 2'eren var med i Playstation plus for nyligt det står til 52 kr, og så overvejer jeg meget Viking squad, har kun set folk have det sjovt i det spil

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
alex2life
alex2life
Citerer MSThychosen:
tror selv jeg hopper på darksiders

DO IT!
Darksiders er virkelig fedt, og tror virkelig det er noget du vil kunne lide

Der er forresten kommet ny Deal of the Week - Persona 5 samt Ultimate Edition

Michael Kamp
Michael Kamp
Har selv fået købt Persona 5 Ultimate Edition her til aften. Har indtil videre brugt to timer på det og hygger mig gevaldigt!

Mythos
Mythos
Citerer Joeyvind:
Tak for opdateringen Alex.

Godt man har dig, Facebook og youtube til at komme med opdateringer om PS Store udsalg, når nu Xboxreactor ikke rapportere om det.

LOL - Gamereactor har da skrevet om det for længe siden... men måske har du haft travlt med at troll'e i diverse xbox-topics?

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
MSThychosen
MSThychosen
Citerer alex2life:
Citerer MSThychosen:tror selv jeg hopper på darksiders

DO IT!
Darksiders er virkelig fedt, og tror virkelig det er noget du vil kunne lide

Det din skyld hvis jeg ender som fattig og hjemløs, nu købte jeg det jo nu mangler jeg bare at finde plads på maskinen

alex2life
alex2life
Citerer MSThychosen:
Det din skyld hvis jeg ender som fattig og hjemløs, nu købte jeg det jo nu mangler jeg bare at finde plads på maskinen

Haha - hjemløs men med en masse digitale spil! ;P

Btw folkens!

Så er der kommet en god del nye tilbud, blev helt overvældet og troede et kort øjeblik jeg var kommet ind i US store i stedet for EU :I

Lad os tage det fra en ende af:

EA hvor det er EA-titler til Ps4, Ps3 samt Add-ons til deres spil

Så er der tilbud på GTA V hvor der er tilbud på selve spillet samt de mange udgaver kombineret med diverse shark cards

Så er der Games Under 38 Kr som der nok skal være nogle gode titler iblandt

Så er vi kommet til Deal of the Week, Diablo III: Eternal Collection som jeg kan anbefale meget. Det her lyder totalt åndsvagt for de fleste D3-spillere nok men jeg vil faktisk anbefale konsol-udgaven over pc-udgaven da der er local co-op på konsol
Det er altså bare fedt at kunne hive vennerne direkte ind i noget hack n slash når man sidder på sofaen - Hvilket ikke engang er muligt i pc-udgaven
De har endda introduceret seasons her for lidt tid siden i konsol-udgaven men hvordan det helt præcist foregår der kan jeg ikke sige da jeg ikke har spillet det for nylig

Og så er der til sidst STEEP hvor man enten kan købe Winter Games Edition i almindelig eller Gold Edition - Eller Road to the Olympics-udvidelsen for sig selv

Og lad os så se på anbefalinger:
Super Meat Boy burde ejes af alle - Det er en hardcore platformer men hvis en klodset person som mig kan gennemføre det meste af spillet, så kan andre vist også

TowerFall Ascension er et fantastisk sjovt local multiplayer spil hvor du skal skyde dine fjender med et begrænset antal pile. Der er dog en masse bonusser du kan samle op og masser af mulighed for at lave skøre manøvrer på de mange forskellige baner.

Fez er også en klassiker inden for puzzle-spil. Du roterer hele verdenen for at bevæge dig rundt på platforme... tror ikke jeg kan forklare det bedre lige pt. - Se en trailer og køb det!

The Swapper er også et fantastisk Puzzle-spil. Jeg gennemførte det på Vitaen sidste år og det fungerede overraskende godt på den mindre skærm

Risk of Rain er et virkelig godt roguelike-spil hvor du vælger en karakter og så skal du finde frem til portalen til næste bane. Der er dog masser af fjender, upgrades og spøjse dimser. Det fede ved Risk of Rain er at sværhedsgraden stiger mens tiden går, så hvis du laller rundt kan du lige pludselig få det virkelig svært. Men samtidig er det dumt at rushe gennem banerne så du ikke får nok upgrades/gear med til de senere baner. Virkelig fedt

Hue var gratis med Ps+ for ikke så længe siden men fede puzzles med fokus på farver. Der er dog farveblind-mode for dem der har problemer med den slags

Unravel kan jeg også anbefale meget! Det var ikke de sværeste puzzles men historien var hyggelig og imo kan det godt mærkes at det er et spil skabt med passion. De har haft et tydeligt mål og tema og så har de bare nailet det

alex2life
alex2life
og så er der kommet andre udsalg

Først er der Add-ons Sale hvor der er tilbud på diverse forskellige season passes og udvidelser osv

Så er der Only on PlayStation hvor der kan findes ekstremt mange gode spil

Deal of the Week er CoD: Black Ops 3 i den udgave der er inklusiv den der zombie del.... må indrømme jeg ikke rigtig kan følge med i de seneste CoD-udgivelser :I
Er zombie-delen standalone eller hvad? :I

Anyways - Der er kommet nye spil i Digital Zone så det er også værd at kigge igennem igen

MSThychosen
MSThychosen
påske udsalget er startet!

MSThychosen
MSThychosen
glem ikke at man kan få 15 måneders PS plus for 12 måneders pris

alex2life
alex2life
Så er der ny Deal of the Week og det er Kingdom Come: Deliverance

Og så er der også et nyt udsalg - Games Under 160 Kr.

Efter et hurtigt kig på sidstnævnte kan jeg i hvert fald anbefale de her:
Jak and Daxter collection til 144 kr.
Uncharted 1-3 til 59 kr. hver
Darksiders Warmastered Edition til 17 kr.
Little Nightmares - Kan ikke lige se pris.
Destroy All Humans 1-2 til 22 kr. hver.
Samt en række andre men de der spottede jeg bare først

Nogle af de her priser er forresten med ps+ rabat

timmer1983
timmer1983
Overvejer seriøst Kingdom Come, men vil gerne have netop dette spil i fysisk form. De andre lyder bestemt billige nok til at investere i, mange tak

Timmer
alex2life
alex2life
Citerer timmer1983:
Overvejer seriøst Kingdom Come, men vil gerne have netop dette spil i fysisk form. De andre lyder bestemt billige nok til at investere i, mange tak

Åh ja, det er en evig struggle at vælge mellem fysisk og digitalt!

Jeg har personligt overvejet at få købt nogle bluray-bokse og så printet box-art ud selv, sætte det i og så lade som om jeg ejer nogle af mine digitale titler fysisk - Bare fordi det vil fuldende samlingen

Er f.eks. lidt bitter over at kun eje Uncharted 1-4 digitalt - De ville pynte så meget mere på hylden

Joeyvind
Joeyvind
Citerer alex2life:
Er f.eks. lidt bitter over at kun eje Uncharted 1-4 digitalt - De ville pynte så meget mere på hylden

Enig, lige før at de burde rammes ind

Har som Timmer også overvejet Kingdom Come, men tør simpelthen ikke købe det digitalt, hvis nu at det ikke matcher min smag.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
lækkert!

denne gang bliver jeg nødt til at købe Vikings: wolves of Midgaard, kun 169, i stedet for 469

Carmillah
Moderator
Carmillah
Uh, BioShock: The Collection! Haps haps!

Jeg har ventet spændt på at denne ville komme på tilbud, så er der er 75% at spare er ikke til at klage over.

- En dude i forklædning..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!