Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store

MasterJ
MasterJ
Citerer Carmillah:
Uh, BioShock: The Collection! Haps haps!

Jeg har ventet spændt på at denne ville komme på tilbud, så er der er 75% at spare er ikke til at klage over.

Uha, tak for heads-up - det er købt! Det første er en af mine all time favoritter i FPS-genren, og selvom hverken 2'eren eller Infinite ramte mig lige så godt, så tåler de bestemt alle tre et besøg igen

I'll catch you on the flip side
alex2life
alex2life
Lille update

Ny deal of the Week er Call of Duty: Modern Warfare Remastered til 142 kr.

Så er der et lille ekstra udsalg kaldet Save up to 60%
Her kan du dog få Kerbal Space program til 159 kr. hvilket er ekstremt billigt i forhold til hvor meget sjov du kan få ud af det spil

Og til sidst er der udsalg på expansions, season passes og den slags i Add-On Deals

Husk dog at se samtlige sider igennem da det er ret rodet. Først kommer der samlede season passes for en række spil, så kommer de enkelte dlcs for de samme spil og til sidst kommer der så nogle ekstra unikke ting - Forstår ikke helt systemet for at være ærlig
Men der er masser af gode ting at finde

Stant
Stant
Citerer alex2life:
Her kan du dog få Kerbal Space program til 159 kr. hvilket er ekstremt billigt i forhold til hvor meget sjov du kan få ud af det spil

Eller utrolig dyrt i forhold til hvor hurtigt man smider sin controller og giver op!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
alex2life
alex2life
Citerer Stant:
Eller utrolig dyrt i forhold til hvor hurtigt man smider sin controller og giver op!

Hahahaha - Går an på hvad dit mål er jo ;P

Brugte en hel eftermiddag sammen med en ven på at skiftes til at bygge de mest fjollede raketter nogensinde

Den slags der er for tunge til at lette, skyder samtlige fuel-tanks af sig med det samme eller den bedste af dem lettede et par meter hvorefter den bare faldt ned over sig selv i en kæmpe eksplosion

Og da vi endelig forstod hvordan man skulle bygge dem lidt - Så gik der sport i at skiftes til at komme lidt længere ud i rummet

Men ja, det kan godt blive ret frustrerende ;P

alex2life
alex2life
Og så er der Days of Play hvor der er tilbud på en god del forskelligt

Skal selv lige have kigget på PSVR kategorien om der skal indkøbes et par lækre titler .D

alex2life
alex2life
Okay, så skal jeg lige have styr på hvad der kører for damn der er mange samtidig nu :I

Nogle af de her links bliver gentagelser men det er ærlig talt lettere

Save up to 60%

Games under 38 kr.

add-ons deals

PlayStation Retro

Deal of the week

Games under 120 kr.

Days of Play

Og bum, så er listen lavet
Så skal der købes! Eller kigges... bruger så meget tid på at bare se trailers og den slags - Er så åndsvagt nysgerrig

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, jeg har lige fået købt Burnout Paradise (endelig). Fantastisk gensyn, jeg tror virkelig at det er mit yndlings bilspil.

- En dude i forklædning..
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer alex2life:
Og så er der et nyt stort udsalg PlayStation Plus Double Discounts

Jeg ville kigge på det i går via min PS app, men efter at have klikket mig igennem 30 omgange reCAPTHCA gav jeg op.

Jeg må lige lure via min browser i dag.

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Jeg ville kigge på det i går via min PS app, men efter at have klikket mig igennem 30 omgange reCAPTHCA gav jeg op.

Jeg må lige lure via min browser i dag.

Har helt givet op på PlayStation Appen :I
Er blevet så træt af at jeg får en notifikation i PS App om at jeg har en besked men efter jeg går ind på den og vil svare... så sender den mig over i PS Messages i stedet :I

Hvem har fået den åndsvage ide at opdele funktionerne i individuelle apps? :I

Carmillah
Moderator
Carmillah
Der er to gratis ekstrabaner til Crash Bandicoot lige nu

alex2life
alex2life
Så er der et par nye ting

Først er der ny Deal of the Week som er Battlefield 1 Revolution som er Base Game + Premium Pass for 104 kr.

Og så er der noget som jeg ikke helt ved om tæller som et udsalg som sådan men PlayStation Hits er endelig kommet hvor en stor mængde titler er sat ned til 159 kr.

Joeyvind
Joeyvind
Citerer alex2life:
Først er der ny Deal of the Week som er Battlefield 1 Revolution som er Base Game + Premium Pass for 104 kr.

Det var billigt.

Battlefield 1 var alligevel et ret smukt spil med den rette krigsfølelse.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
FreshWater
FreshWater
Det blev til Yakuza Zero og The Last of Us.... så må vi se om jeg tør at spille det sidste

I think of dieting, then i eat pizza
hell_killer
hell_killer
Citerer Carmillah:
HITMAN™ - Summer Pack er gratis lige nu

Tak. Det havde jeg ikke set

Joeyvind
Joeyvind
Destiny 2 og God of War 3 Remastered er månedens PlayStation Plus titler.

En imponerende måned

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
skulle til selv at skrive det Joey
fed måned Ja!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!