Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store

hjorth
hjorth
Citerer Aethyrs:
Er det her deres summer sale. Det er da en fesen omgang.

https://store.playstation.com/en-dk/grid/STORE-MSF75508-JULYSAVINGS/1

Jeg kan ærlig talt ikke helt finde rundt i deres tilbud, de sidste 2-3 måneder er der jo kommet nyt tilbud lige så snart de forrige er udløbet. Der var også Maj tilbud, Juni tilbud, All digitale tilbud, Mega tilbuddet, nu juli tilbuddet og meget andet

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Aethyrs
Aethyrs
Ja det er en lidt rodet omgang. Jeg husker måske forkert, men synes de plejer at bygge op til et summer sale lidt ala steam i juli, men der er da ingen unikke scoops at hente i deres "july savings"

alex2life
alex2life
Citerer Aethyrs:
Er det her deres summer sale. Det er da en fesen omgang.

Nope, for her er deres Summer Sale

SIdder og kigger det stille og roligt igennem - Har spottet nogle ret interessante ting indtil videre men... har allerede dårlig samvittighed over den lille bunke der står over ved tv'et :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
TheJuice
TheJuice
Det er ikke PS store det her. Men Elgiganten har Battlefield 5 til 89kr både til xbox og PS.
En makker og jeg smuttede lige forbi og købte to styks i går.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!