Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Det værste spil du har forudbestilt?

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
At forudbestille et spil kan være et kæmpe hit or miss, og selvom mange er gode til at holde sig fra at forudbestille et spil, så er der andre der bliver lokket i fælden omkring smarte forudbestillingsbonusser og bare generelt hype.

Men spørgsmålet er - hvad er det værste spil du nogensinde har forudbestilt?

Jeg er ikke selv typen der normalt forudbestiller ret meget, men blandt de værste forudbestillinger jeg har haft har været BRINK. En herinde hypede mig super meget op på spillet (ahem, nævner ingen navne), så jeg forudbestilet spillet, mens han gav udtryk for at gøre det samme, men i sidste ende ventede med at købe det.

Det endte med at jeg var den eneste af os, der havde købt det, og selvom jeg rent faktisk var stærkt underholdt af spillet, viste det sig at det hurtigt døde ud online, hvilket er et problem for at et spil der kun kan spilles online.

manutdxdk
manutdxdk
Forudbestiller en gang i mellem spil, men kun spil, hvor jeg føler mig rimeligt sikker på at det nok skal blive godt.

Det eneste spil jeg kan komme i tanke om, som har skuffet mig er Assassin's Creed III. Et spil jeg tog chancen med da anmeldelserne af spillet var gode og og jeg havde nydt spillene med Ezio.

I dag står det som et af de få spil på min hylde, som jeg ikke har gennemført. Jeg gik simpelthen død. Historien fangede ikke, hovedpersonen irriterede mig og spillet var fyldt med bugs. Ikke gamebreaking bugs på nogen måde, men så hyppige grafiske bugs at det bare var for meget.

Lilium11
Lilium11
Jeg forudbestiller som regel kun lige op til release så jeg kan få gavn af pre-loading, især hvis det foregår på PS4'eren hvor hvad der bør tage en time at downloade godt kan tage 4-5 timer, antaget at forbindelsen holder sig steady. Og det gør den ikke.

Det er svært at sige hvad der er det værste, de fleste spil der bliver lavet er jo ret middelmådige og det er bare en del af pakken man accepterer, rugbrødstitler der holder en kørende mens man venter på det næste der faktisk betyder noget etc etc. så det dårligste spil jeg har forudbestilt i nyere tid må være Metal Gear Solid 5, et spil jeg havde forudbestilt og af ren og skær hype havde købt en kopi af nede i butikken også fordi at Coolshop ikke kunne finde ud af at levere på dagen selvom jeg normalt er så fornuftig med min økonomi. Desværre skuffer spillet fælt, det er bare endnu en open world og uden alle de elementer der udgør et godt MGS i min verden. Fuck

Måske jeg er lidt alene med den, men de værste spil IMO er dem man faktisk har forventninger til men som bare fejler big time , og det er fordi de faktisk betyder noget. Who the FUCK cares om et eller andet Ride to Hell Retribution eller hvad det nu hedder, jo det er da nok værrere end Andrommedar men igen, det kan jo være monster ligegyldigt, der er jo ingen der har ventet på eller savnet det her.

manutdxdk
manutdxdk
Citerer Lilium11:
Måske jeg er lidt alene med den, men de værste spil IMO er dem man faktisk har forventninger til men som bare fejler big time , og det er fordi de faktisk betyder noget. Who the FUCK cares om et eller andet Ride to Hell Retribution eller hvad det nu hedder, jo det er da nok værrere end Andrommedar men igen, det kan jo være monster ligegyldigt, der er jo ingen der har ventet på eller savnet det her.

Tror jeg faktisk på ingen måde at du er. Jeg er i hvert fald enig. Et spil der skuffer, selvom det nødvendigvis ikke er et så dårligt spil igen, er værre end et elendigt spil, hvor forventningerne ikke er eksisterende. Det er trods alt ofte de rigtigt gode spiloplevelser og skuffelserne man husker.

Lige modsat er det også fantastisk at få en fed spiloplevelse fra et spil, hvor der ingen forventninger er til.

Joeyvind
Joeyvind
Har aldrig forudbestilt et spil, men det er sket at jeg køber spil som "day one edition" bla. mgs5.

Fallout 4 må nok være mit valg, til trods for at jeg brugte 30 timer med at bygge et komplet ligegyldigt sanctuary.

Hold kæft hvor har Bethesda og Fallout 4 butfucked mig, og jeg er ikke stolt over at erkende det.

Har du husket at føle dig krænket idag?
MSThychosen
MSThychosen
CoD Black ops.. alle på min skole havde det, så jeg købte det som et ps3 bundle.. Jeg hadede det...

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
The_Dude
The_Dude
Kan ikke mindes. Måske deus ex mankind divided på trods af at jeg var glad for HR

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!