Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Call of Duty: WW II-tråden

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Der er lidt over tre måneder til det næste Call of Duty: WWII, men må indrømme at det er det første CoD-spil jeg længe har været hyped over.

Jeg har aldrig brugt mig om den futuristiske tilgang som Call of Duty langsomt bevægede sig ud i, men har nu alligevel altid købt de forrige spil i serien på et eller andet tidspunkt.

Efter at have genspillet CoD II og CoD III er jeg dog atter engang blevet helt forelsket i denne tid, og så kunne CoD: WWII bare ikke komme på et bedre tidspunkt. Onlinedelen ser utroligt spændende ud, men frygter at banerne måske bliver en smule for små, hvilket har været typisk for de seneste CoD-spil. De fokuserer for meget på CQB.

Glæder du dig til at CoD: WWII?

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Fynner
Fynner
Måske?

Ved i virkeligheden ikke helt hvad jeg forventer. Jeg sprang lidt sent på CoD-vognen men har brugt (alt for) mange timer på MW2, BO, MW3 og BO2.
Købte også Ghosts da det udkom, men blev slemt skuffet. Jeg har heller ikke den store fidus til fremtidshalløjet så jeg sprang AW over, og BO3 købte jeg kun fordi jeg en dag spottede det til ca 100 kr i en butik (hvor nogen vist havde mærket det forkert).
Det kan også tælles på 2 hænder hvor mange timer jeg har brugt på det, så da IW stædigt holdt fast i fremtidsvinklen gad jeg heller ikke det.

Til gengæld er det der tiltaler mig ved CoD - selvom det ind i mellem er frustrerende tilfældigt -
alligevel det høje tempo og de arkade-agtige kampe, og ved ikke helt hvordan det kommer til at spille sammen med WW2 setting, våben osv.

Har ikke rigtig set noget fra spillet endnu, men 2017 kunne godt være året hvor jeg for alvor vender tilbage til CoD

oliman22
oliman22
Synes det er underligt at vælge at lave et WWII spil, og så have så meget berøringsangst med tiden som Sledgehammer har.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Fynner - Mange mennesker var skuffede over CoD: Ghosts, så det er ikke kun dig.

Jeg prøvede betaen af CoD: WWII på PC, og jeg må indrømme at jeg stadig ser meget frem til spillet. Var dog ramt af nogle lydproblemer, der gjorde, at jeg brugte alt for meget tid på at rette disse frem for at spille, men det endte med nogle runders omgange. Det føltes som CoD når man så på hastigheden, men det er bare så længe siden at vi har set et nymoderne FPS der tager fat om WWII, at jeg med glæde vil bruge masservis af timer i dette års Call of Duty-spil.

Citerer oliman22:
Synes det er underligt at vælge at lave et WWII spil, og så have så meget berøringsangst med tiden som Sledgehammer har.

Ja, jeg håber ikke på at det bliver den generelle fremgang i spilbranchen. Netop det nazisterne gjorde er så interessant for os, der aldrig selv har oplevet det, og der er stadig en masse at udforske endnu i denne krig. Men at der bliver fjernet symboler og andre ting, der gør spillet autentisk, får spillets værdi til at falde kraftigt i min optik. De første mange CoD-spil, Medal of Honor samt Wolfenstein har nazistiske symboler med i spillene, hvorfor kan CoD: WWII ikke også? Det fjerner desværre lidt oplevelsen.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!