SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Davir 2017-08-26 14:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Emmet Når spil firmaet giver deres spil før det bliver udgivet Så at en spille Mario + Rabbids Kingdom Battle i går på youtube, og troet at spillet var kommet Men så opdaget jeg at det først kommer på tirsdag, og at han har fået spillet før den bliv udgivet Men jeg hader, hader, hader det når spilfirma give det til dem der vise deres spil på youtube før det bliver udgivet Det bure at forbydes Like Comment Share 0alex2life 2017-08-26 14:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0The_Dude 2017-08-26 15:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Davir 2017-08-26 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Like Comment Share 0alex2life 2017-08-26 19:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ? Nu tænkte jeg mere på folk som er i tvivl om de skal købe et bestemt spil - Så er det da dejligt med previews og videoer af gameplay? For folk der bare gerne vil spille det, så kan man enten se det og gøre sig selv mere spændt eller vælge at blive irriteret over man ikke selv har det endnu Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Tja, nogle gange er der jo embargoes der skal overholdes - Andre gange ikke Det afhænger fuldstændig af udvikler/udgiveren Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Jake the Snake 2017-08-26 19:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Nu er grunden til at de giver spillet til en youtuber jo at de ønsker at han spiller det og viser det på youtube. Det er hele pointen med det. Du skal også tænke på, hvis ikke de gav spil ud før release til diverse anmeldere og youtubere, så ville du heller ikke kunne læse en anmeldelse af spillet før meget senere. Der er mange udgivere som ikke tillader at youtubere eller anmeldere viser noget frem før release dagen. Det er ofte for at dække over et ringe produkt. Du kunne jo bare lade være med at se videoen på Youtube så jeg forstår ikke helt din problematik. Like Comment Share 2Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2017-08-26 14:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0The_Dude 2017-08-26 15:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Davir 2017-08-26 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Like Comment Share 0alex2life 2017-08-26 19:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ? Nu tænkte jeg mere på folk som er i tvivl om de skal købe et bestemt spil - Så er det da dejligt med previews og videoer af gameplay? For folk der bare gerne vil spille det, så kan man enten se det og gøre sig selv mere spændt eller vælge at blive irriteret over man ikke selv har det endnu Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Tja, nogle gange er der jo embargoes der skal overholdes - Andre gange ikke Det afhænger fuldstændig af udvikler/udgiveren Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Jake the Snake 2017-08-26 19:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Nu er grunden til at de giver spillet til en youtuber jo at de ønsker at han spiller det og viser det på youtube. Det er hele pointen med det. Du skal også tænke på, hvis ikke de gav spil ud før release til diverse anmeldere og youtubere, så ville du heller ikke kunne læse en anmeldelse af spillet før meget senere. Der er mange udgivere som ikke tillader at youtubere eller anmeldere viser noget frem før release dagen. Det er ofte for at dække over et ringe produkt. Du kunne jo bare lade være med at se videoen på Youtube så jeg forstår ikke helt din problematik. Like Comment Share 2Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2017-08-26 15:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Davir 2017-08-26 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Like Comment Share 0alex2life 2017-08-26 19:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ? Nu tænkte jeg mere på folk som er i tvivl om de skal købe et bestemt spil - Så er det da dejligt med previews og videoer af gameplay? For folk der bare gerne vil spille det, så kan man enten se det og gøre sig selv mere spændt eller vælge at blive irriteret over man ikke selv har det endnu Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Tja, nogle gange er der jo embargoes der skal overholdes - Andre gange ikke Det afhænger fuldstændig af udvikler/udgiveren Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Jake the Snake 2017-08-26 19:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Nu er grunden til at de giver spillet til en youtuber jo at de ønsker at han spiller det og viser det på youtube. Det er hele pointen med det. Du skal også tænke på, hvis ikke de gav spil ud før release til diverse anmeldere og youtubere, så ville du heller ikke kunne læse en anmeldelse af spillet før meget senere. Der er mange udgivere som ikke tillader at youtubere eller anmeldere viser noget frem før release dagen. Det er ofte for at dække over et ringe produkt. Du kunne jo bare lade være med at se videoen på Youtube så jeg forstår ikke helt din problematik. Like Comment Share 2Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Davir 2017-08-26 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Like Comment Share 0alex2life 2017-08-26 19:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ? Nu tænkte jeg mere på folk som er i tvivl om de skal købe et bestemt spil - Så er det da dejligt med previews og videoer af gameplay? For folk der bare gerne vil spille det, så kan man enten se det og gøre sig selv mere spændt eller vælge at blive irriteret over man ikke selv har det endnu Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Tja, nogle gange er der jo embargoes der skal overholdes - Andre gange ikke Det afhænger fuldstændig af udvikler/udgiveren Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Jake the Snake 2017-08-26 19:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Nu er grunden til at de giver spillet til en youtuber jo at de ønsker at han spiller det og viser det på youtube. Det er hele pointen med det. Du skal også tænke på, hvis ikke de gav spil ud før release til diverse anmeldere og youtubere, så ville du heller ikke kunne læse en anmeldelse af spillet før meget senere. Der er mange udgivere som ikke tillader at youtubere eller anmeldere viser noget frem før release dagen. Det er ofte for at dække over et ringe produkt. Du kunne jo bare lade være med at se videoen på Youtube så jeg forstår ikke helt din problematik. Like Comment Share 2Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
alex2life 2017-08-26 19:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Jeg fik mit eget Mario rabbids i torsdags. Direkte fra Ubisoft selv;) Tillagt 2017-08-26 15:43: Citerer alex2life:Hvorfor? :I Så kan du se lidt gameplay før du køber det på launch, det er da bare en bonus Det var da den mest sølle bonus nogen sinde ? Nu tænkte jeg mere på folk som er i tvivl om de skal købe et bestemt spil - Så er det da dejligt med previews og videoer af gameplay? For folk der bare gerne vil spille det, så kan man enten se det og gøre sig selv mere spændt eller vælge at blive irriteret over man ikke selv har det endnu Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Tja, nogle gange er der jo embargoes der skal overholdes - Andre gange ikke Det afhænger fuldstændig af udvikler/udgiveren Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen! Like Comment Share 0Jake the Snake 2017-08-26 19:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Nu er grunden til at de giver spillet til en youtuber jo at de ønsker at han spiller det og viser det på youtube. Det er hele pointen med det. Du skal også tænke på, hvis ikke de gav spil ud før release til diverse anmeldere og youtubere, så ville du heller ikke kunne læse en anmeldelse af spillet før meget senere. Der er mange udgivere som ikke tillader at youtubere eller anmeldere viser noget frem før release dagen. Det er ofte for at dække over et ringe produkt. Du kunne jo bare lade være med at se videoen på Youtube så jeg forstår ikke helt din problematik. Like Comment Share 2Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Jake the Snake 2017-08-26 19:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Davir:Men så bure det at være sådan at der er krav om at man kun må vise den frem på youtube 2 dage før Nu er grunden til at de giver spillet til en youtuber jo at de ønsker at han spiller det og viser det på youtube. Det er hele pointen med det. Du skal også tænke på, hvis ikke de gav spil ud før release til diverse anmeldere og youtubere, så ville du heller ikke kunne læse en anmeldelse af spillet før meget senere. Der er mange udgivere som ikke tillader at youtubere eller anmeldere viser noget frem før release dagen. Det er ofte for at dække over et ringe produkt. Du kunne jo bare lade være med at se videoen på Youtube så jeg forstår ikke helt din problematik. Like Comment Share 2Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Davir 2017-08-29 00:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible køber den her ved 10 tiden i morgen ved Elgiganten, og spare så lige 100 kr Like Comment Share 0Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Davir 2017-08-29 11:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nogen kalde det Mario XCOM Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!