Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

AC Origins: Forskel fra PS4 Pro/Xbox One

maaagy
maaagy
Jeg har netop vundet en PS4 Pro og jeg det er jeg mægtig glad for. Men jeg kan nu ikke finde ud af om jeg skal købe AC Origins til PS4 Pro eller min Xbox One. Jeg har altid spillet Xbox og hele min gaming historik samt venner er samlet på min Xbox så derfor vil jeg gerne spille AC på den maskine. Men samtidig er PS4P en kraftigere maskine og AC ligner et spil man gerne vil have det bedste gear til.
Hvad synes i?

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Tillykke med den flotte præmie

Som jeg forstår det er Pro-udgaven af Assassin's Creed Origins flottere end den almindelige Xbox One-udgave, mens Xbox One X-udgaven er den flotteste du får på konsol. Har du tænkt dig at købe en Xbox One X en dag?

Hvilken controller er bedst for dig? Dualshock eller Xbox One controlleren?

Hvad vejer mest for dig? Trophies eller achievements?

Det lyder som om du helst vil spille på din Xbox One fordi dine venner er der, men alligevel overvejer du Pro fordi grafikken skulle være flottere der. Hvad vejer mest for dig? Flottere grafik, eller der hvor dine venner er?

Jeg har selv en PlayStation 4 (normal) og en Xbox One, og selvom de fleste third party-titler altid har været flottetst på en PS4, har jeg alligevel altid købe mine spilkøb på Xbox One fordi jeg foretrækker økosystemet.

Det er desuden ligegyldigt hvad jeg, eller hvad andre brugere gør herinde på forummet - det vigtigste er, at du gør hvad du føler er rigtigt.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
maaagy
maaagy
Citerer Mike JezZ:
Det er desuden ligegyldigt hvad jeg, eller hvad andre brugere gør herinde på forummet - det vigtigste er, at du gør hvad du føler er rigtigt.

Jeg har altid synes at PS-controlleren var for lille og let i hånden og præcis det omvendte med Xbox controlleren som jeg synes lægger godt og er tilpas tungt. (det skal dog siges at jeg bryder mig mere og mere om PS4 controlleren jo mere jeg spiller på den).

Jeg har aldrig før ejet en nyere version af playstation (den sidste jeg havde var en PS2 Slim) så derfor har jeg aldrig haft med Trophies at gøre. Jeg ved godt hvordan de funker, men achievements på Xboxen elsker jeg. Må indrømme jeg er lidt af en "completionist"-nørd som helst gerne vil samle alt der kan samles i et spil, prøve så hvidt muligt at låse op for alle achievements så længe det ikke er ren slavearbejde. Så derfor hælder jeg mere til Xbox fordi jeg jo har min højre gamescore på 60k+.

Samtidig har jeg ikke nogle IRL-venner på min Xbox da de fleste af dem er på PS4 eller PC. Dog er mine venner på Playstation ikke interesseret i samme spil som mig så det er ikke rigtig fordi at vi ville kunne flette spil oplevelser sammen (de spiller mest FIFA)

Selvfølgelig vil jeg gerne have den bedste grafik muligt, men jeg forestiller mig at jeg vil ærgre mig over ikke at spille Origins på min "gode gamle" Xbox hvor al min historik er samlet. PÅ samme tid føler jeg også det er et spil der skal opleves med den bedste grafik (Har ikke råd til en Xbox One X, så det den er ude af billedet). Men på den anden side har jeg ikke et TV der understøtter HDR eller 4K så det er ikke fordi at det er de features jeg vil have gavn af men nærmere nok bare en kraftigere maskine som så bringer en bedre FPS.

Og til sidst så er jeg ret sikker på at jeg på et eller andet tidspunkt næste år anskaffer mig en Xbox One X og da vil det være fedt at kunne proppe disken i maskinen og genspille med endnu bedre grafik og performance.

Jeg har sådan set allerede pre-orderet til min Xbox, jeg kan selvfølgelig altid afbestille.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!