Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilke PS-Ekslusive burde jeg starte med

maaagy
maaagy
Jeg var en heldig vinder af Destiny 2 konkurrencen her på Gamereactor og det vil så sige at jeg har vundet mig en PS4 Pro. Da jeg ikke har haft en Playstation siden PS2 Slim er der en masse PS-eksklusive jeg er gået glip af, og da internet i min nye lejlighed ikke er oppe at køre endnu kan jeg ikke rigtig kaste mig over Destiny 2 så jeg har derfor valgt at gå i gang med de masse singleplayer PS-eksklusive jeg aldrig fik spillet. MEN... HVILKET?

Jeg er godt og vel halvvejs gennem The Last Of Us og tanken om at jeg måske aldrig ville have oplevet det piner mig.
Når jeg nu engang bliver færdig med TLOU så skal jeg jo kaste mig over et nyt men jeg ved ikke hvor jeg skal starte

Heavy Rain?
Beyond: Two Sould?
The Nathan Drake Collection & Uncharted 4?
Horizon Zero Dawn?
Bloodborne?
Nioh?
Journey?

Jeg har det seriøst som et lille barn der skal vælge hvilken som helst is i kummefryseren, så jeg tænkte jeg ville spørge jer til råds om hvilket der ville være godt at skyde sig selv i gang med. Jeg er i humør til historie-drevet, singleplayer gameplay og jeg tænker måske at Uncharted serien er den mest oplagte, men på samme tid kan jeg næsten ikke vente med at komme i gang med Heavy Rain.
What to do?

Lilium11
Lilium11
Bloodborne, Nioh og Persona 5 er mine favoritter, men til den mere narrativt interesserede gamer må jeg bestemt anbefale Last of Us og uncharted spillene, særligt remastered af bluepoint games er rigtigt godt lavet. Persona 5 har også en god historie, første gang jeg har givet to fucks om en spilhistorie i lang tid, men det forudsætter at man er til japansk style historiefortælling med lidt edge

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
BLADUBORNU!

I dag fandt jeg ud af, at Nioh kommer til PC. Så blev man det klogere.

Other M.
Joeyvind
Joeyvind
Horizon Zero Dawn, spillet er utroligt smukt og historien er episk.

Har du husket at føle dig krænket idag?
alex2life
alex2life
Ved ikke om du har set det Maagy men der er faktisk et "Only on PlayStation"-udsalg igang på PS Store lige pt
Det køre vist til d. 19
https://store.playstation.com/#!/en-dk/only-on-playstation/cid=STORE-MSF75508-ONLYONPSTIONPS4/5

De spil jeg vil anbefale er;

Horizon Zero Dawn - Fed kamp, lækker historie og for en gangs skyld en Sandbox der ikke er fyldt med en masse ligegyldigt crap men dog stadig formår at undgå at føles tom

Uncharted 1-4 - Indiana Jones.... og ja, jeg føler jeg kan sælge 4 spil på så kort en begrundelse
Ej, det er bare nogle virkelig medrivende eventyr som virkelig bare er fede

Bloodborne - Når du først kommer ind i spillets rytme så er det et af de mest straffende men også belønnende spil du kan spille

The Last Guardian - Elskede ICO og SotC og dette falde i samme spand. Der er fokus på fortællingen og forholdet mellem drengen og "bæstet". Smæk noget mystik oven på det hele og bum, så har du The Last Guardian.

The Order: 1886 - Forstår godt at nogle virkelig ikke kan lide denne titel - Jeg fandt den dog virkelig medrivende... det var dog lidt skuffende at den sluttede så brat og åbent :I

Journey - Fantastisk spil... virkelig bare et must play for at være ærlig

Tearaway Unfolded - Ret meget et børnespil men hvis du har en barnlig sjæl et eller andet sted vil du elske det
Max hygge og sjov platforming

The Unfinished Swan - Også et must play, men det er lettere hvis du bare ser en trailer/læser beskrivelsen for det

Og jep - Jeg gennemgik bare udsalget for at komme i tanke om de titler jeg vil anbefale

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
maaagy
maaagy
Tak for jeres feedback. Her i går tog jeg hjem til de gamle og fik konsollen på nettet, så jeg har set det store tilbud. Jeg har også købt Nathan Drake Collection og Beyond: two Spuls/ Heavy rain pakkerne.

I er velkomne til at tilføje mig på PS. Jeg har kun få venner:

Maaagyy

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!