Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilke(t) spil ser I mest frem til? 2018

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Med håb om ikke at blive skoset for plagiat, tænker jeg vi starter tråden tidligt i år.

Jeg venter selv i spænding på par titler. Først og fremmest, ser Vampyr ud til at blive et virkelig interessant bud på årets sniger-oplevelse og jeg håber virkelig det ikke falder i de sædvanlige open world fælder. Monster Hunter: World ser jeg mest bare frem til, fordi det er Monster Hunter på en stor konsol igen. Om jeg skal have PS4-udgaven eller PC-udgaven, ved jeg dog ikke endnu. The Swords of Ditto ser ikke bare nuttet ud, men virker også som solid spiloplevelse, for rollespils-nørder som jeg selv. Og så er der selvfølgelig Consortium: The Tower.

Havde jeg en Switch, var det nye Kirby spil også på listen, men ak og ve.

Hvad ser GameReactor's kære brugere mest frem til i 2018?

alex2life
alex2life
Føler at jeg er ved at drukne i kommende udgivelser da jeg er faldet over så mange indie-spil jeg venter spændt på :I

Men da jeg er ved at drukne har jeg slet ikke styr på hvornår de udkommer, sidder bare og venter spændt på at der dukker annonceringer op til events eller på Twitter fra udviklerne

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Pinligt! Fadæse! Sørgelige tilstande! Ulækkert!

Jeg havde jo helt glemt fortsættelsen til Cyber Sleuth, Digimon: Cyber Sleuth - Hacker's Memory! I den anledning, er det vel også på tide, at genfatte håbet om en europæisk udgivelse af de resterende Digimon Story titler. Selvom det nok aldrig kommer til at ske.

The_Dude
The_Dude
Der er ikke annonceret nogle endnu som jeg kan huske hvert fald

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
Jeg glæder mig til god of war og monster hunter World

nogle der egentlig også skal have MH world ? man kunne gå på jagt sammen så

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer MSThychosen:
Jeg glæder mig til god of war og monster hunter World

nogle der egentlig også skal have MH world ? man kunne gå på jagt sammen så

Som sagt, er jeg stadig på begge sider af hegnet om jeg vil have MH: World til PS4 eller PC. Man kommer ikke til at spille med folk på tværs af platforme, så det er at vægte tålmodighed mod ivrighed.

Joeyvind
Joeyvind
Glæder mig naturligvis til alle de fede PlayStation spil, hvor især Days Gone er begyndt at ligne et Open World TLoU.

Vampyr er dog mit valg, da jeg simpelthen elsker vampyrer.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer Joeyvind:
Glæder mig naturligvis til alle de fede PlayStation spil, hvor især Days Gone er begyndt at ligne et Open World TLoU.

Vampyr er dog mit valg, da jeg simpelthen elsker vampyrer.

Jeg er så spændt, specielt efter de har brugt termer "semi-open world". Min gode skepsis vil altid være vedligeholdt, men Vampyr gør godt nok meget, for at bringe mig op i 'glæder-mig-som-et-lille-barn'-feltet.

Missing Avatar
tommy1980
Hej. Er der et sted hvor man kan se en liste over hvad der forventes udgivet i år?

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer tommy1980:
Hej. Er der et sted hvor man kan se en liste over hvad der forventes udgivet i år?

Hej Tommy. På GameReactors forside kan du scrolle ned til omkring midten, efter nyhederne, og få vist en liste over kommende spil. Du skal blot holde markøren henover fanebladet, så får du vist en liste med de spile de udkommer snart. Håber det hjalp.

Irony
Irony
Jeg tror ikke jeg ET decideret spil jeg udelukkende ser frem til. Men Vampyr ser utrolig spændende ud...Ellers så tager jeg spillene som de kommer.

It's in my blood...Jeg var med fra starten!
Mythos
Mythos
Jeg kan ikke rumme flere titler efterhånden! Jeg er næsten færdig med Horizon Zero Dawn, mangler stadigvæk at blive færdig med forza motorsport 7, og har forudbestilt Sea Of Thieves, i mens det nye Assassins Creed ligger og venter... OMG!

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
The_Dude
The_Dude
Glæder mig faktisk lidt til at tage Titan Quest med på farten

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!