Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2018 - 52 spil, hyggesnak

Er du med i vores 52 spil challenge ?
Har du nogle tips til gode/sjove spil som man evt. har i sin backlog
Vil du prale af at have speedrunnet Zelda BotW ?
Har du lyst til at snakke om de spil folk gennemfører?
Vil du fortælle hvilket spil du vil spille næste gang?
Har du klaret dit spil 100% eller fået alle achivments/trophy?

Så er tråden her det rette sted.

Jeg er selv igang med Tomb Raider Definitive edition og Fire Emblem Warriors
Det bliver bare en gennemførsel af historien
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Perfekt, jeg er på som altid.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg har gang i Golf Story på Switch, Final Fantasy I på PSP og Dark Souls på PC. De er godt nok alle begyndt før 2018, så de tæller vel ikke?

Jeg vil prøve at deltage, hvis tiden er det. Når Golf Story er gennemført, må det næsten være til Breath of the Wild.
  • 0
Citerer Søren Svanhof:
Jeg har gang i Golf Story på Switch, Final Fantasy I på PSP og Dark Souls på PC. De er godt nok alle begyndt før 2018, så de tæller vel ikke?

Jeg vil prøve at deltage, hvis tiden er det. Når Golf Story er gennemført, må det næsten være til Breath of the Wild.

Læs reglerne i opslaget
De tæller med selvfølgelig
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Skal nok være med igen! Det var ret sjovt og fedt at se så mange forskellige spil nævnt

Regner dog med at få læst så der skrues nok ned for mit niveau i år!
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Hvem mange klarede udfordringen i 2017?
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
1 eller 2 tror jeg
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ah! Jeg havde bare misforstået. Helt sikkert, så er jeg med også.
  • 0
Tror det var formuleringen som måske var lidt ved siden af så du er tilgivet :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Ak-master:
Hvem mange klarede udfordringen i 2017?

Alex2Life gjorde i hvert fald. Jeg holdt op med at tælle da vi havde fundet en vinder, men tror dog ikke helt jeg nåede op på 50... øv bøv.
  • 0
Der er ikke kun en vinder eller nogen vindere overhovedet da det ikke er en konkurrence. Det er da ligegyldigt om en anden kommer først. Det handler om selv at nå målet. Ikke hvor hurtigt man kan nå det.
Y can't metroid crawl ?
Citerer The_Dude:
Der er ikke kun en vinder eller nogen vindere overhovedet da det ikke er en konkurrence. Det er da ligegyldigt om en anden kommer først. Det handler om selv at nå målet. Ikke hvor hurtigt man kan nå det.

Hørt! Det sagt, så fortjener Alex at blive nævnt alligevel. 52 spil, plus han blev far. Godt arbejde!

Jeg skal også være med i denne omgang. Faktisk ikke sikker på hvor mange spil jeg kom igennem. Gav nok op for tidligt. Måske krydsede jeg de 30. Bedre held næste gang!
Other M.
Ja den der klarer det kan vi sagtens lykønske for det er rigtig mange spil at hamre igennem.

Hov jeg er også igang med battlefront 2 kampagnen
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Skal helt sikkert være med igen i år. Målet er så at nå flere end sidste år.
Lige nu er jeg i gang med Dragon Age: Inquisition og endnu en Persona 5 gennemspilning.
  • 0
Jeg hopper på, som de sidste 3 år... Har Life is Strange: Before the Storm linet op til afslutning og så tror jeg det er tilbage til de tunge drenge, Horizon eller sånoget...
  • 0
Så fik jeg gennemført story til battlefront 2. Det var ganske godt

Tillagt 2018-01-03 18:49:
Lillium11 du har brugt 5skala til at give karakter.reglerne siger 10skala så hvis du vil ændre det ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ok, det kan jeg da godt men jeg erfarer tit at der skal være folk der ikke forstår tallene korrekt der tænker 6/10 - lol opmærksomhedssøgende troll men ikke havde tænkt det samme ved 3/5 netop pga. hate out of ten kulturen.

Men alright da, tænkte ikke at det var så vigtigt men det skal da ikke komme an på det
  • 0
Det er bare for at det er ens når man læser det så ikke super vigtig og du har selvfølgelig en pointe

Tillagt 2018-01-04 05:28:
Det er bare for at det er ens når man læser det så ikke super vigtig og du har selvfølgelig en pointe
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Nu har GameReactor jo en officiel redegørelse af hvordan 10-point skalaen forstås, så hvorfor ikke følge den? Jeg ved godt den sjældent gør det, men jeg har brugt den som rettesnor til alle de anmeldelser jeg har skrevet til siden. Det er til trods for at er enig i "hate out of ten"-konceptet.

1/10 Forkasteligt
2/10 Ringe
3/10 Dårligt
4/10 Under middel
5/10 Godkendt
6/10 Rimeligt
7/10 Godt
8/10 Rigtig godt
9/10 Fantastisk
10/10 Mesterværk
  • 0
Jeg synes ikke jeg har 10 forskellige sindelag når det kommer til at forholde mig til et givent spil, så en 5-trin skala giver mere mening for mig. https://puu.sh/yU73f/95b10d16af.png
Heh - Jeg vil helst slippe helt for at bruge nogen skalaer

Så jeg slipper for at nogensinde skulle blive ramt af en "Hur dur, du gav det her lille mobilspil 9/10 men AAA-titlen der udkom i går 5/10!! Totalt åndsvagt!" :I

Har set for mange af den slags kommentarer til at tage karakterskalaer seriøst - Hvilket er lidt synd for skylden ligger mere hos brugere der ikke kan finde ud af at forstå hvordan den slags fungerer :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer Lilium11:
Jeg synes ikke jeg har 10 forskellige sindelag når det kommer til at forholde mig til et givent spil, så en 5-trin skala giver mere mening for mig. https://puu.sh/yU73f/95b10d16af.png

Som sagt, jeg er helt enig.
  • 0
Lige det der Alex er nu noget af det sjove. Jeg husker et tidspunkt hvor Jim Sterling gav en højere karakter til et Miku spil på 3DS'en lige efter han havde givet Mad Max den velfortjente lave karakter, og så skulle man ellers se folk flegne på den grove klinge

Fik tilmed sit eget tag på hans hjemmeside: http://www.thejimquisition.com/tag/better-than-mad-max/

Kan dog godt se hvad du mener. Meget af den bedste dækning af videospil jeg har set har været uden karakterskalaer, så de er på ingen måde nødvendige og de har ofte den sideeffekt at de tager alt for meget fokus, men ikke umiddelbart et dårligt værktøj heller hvis du bare hurtigt skal fortælle folk hvad du synes.

Det skal så bare ikke bruges til anmeldelser, der ser jeg da gerne at du faktisk læser teksten i stedet for bare at kigge på tallet og finde høtyven frem I formatet her er det måske ikke så dumt dog.
  • 0
Jamen hvis der er stemning så lad os fjerne det med karakter
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Man behøver vel ikke rent ud sagt fjerne det, måske bare gøre det valgfrit i stedet for obligatorisk? Som Lilium påpeger, er karakterer til et kort format vurdering som dette jo fint nok.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!