Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2018 - 52 spil, hyggesnak

Lilium11
Lilium11
Meh udmærket er jo et godt stykke vej fra pletfri perfektion

Idk, det clicker bare ikke for mig så jeg må nøjes med originalen! Ikke at den er perfekt heller, men den holder nu stadig max, så det overlever jeg nok

https://puu.sh/zlMix/6a75cdd003.png - Speaking of which, det tog lidt længere end jeg havde regnet med, men vi er done!

Satan's datter
Lilium11
Lilium11
Fik gjort mit Super Mario 3D World run gennemført i aften, hundrede procent gennemførsel på nær Champions Road og så klistermærkerne for at gennemføre med alle karakterer. Jeg forestiller mig at jeg muligvis kommer tilbage til Champions Road på et tidspunkt, men jeg blev træt af at forsøge at lære banen uden at få mere end et forsøg af gangen.

Det er lidt en interessant oplevelse, normalt plejer mit problem med spil være den manglende udfordring men lad det lige være kendt at trial n' error uden checkpoints heller ikke er godt nok

Oh well, godt spil. Måske jeg får vendt tilbage til banen senere, men min hånd har smerter efter at have holdt kloen i en times tid og nu er det tid til hvile!

Satan's datter
The_Dude
The_Dude
Citerer Lilium11:
Det er lidt en interessant oplevelse, normalt plejer mit problem med spil være den manglende udfordring men lad det lige være kendt at trial n' error uden checkpoints heller ikke er godt nok

It has been done. Lillium11 is defeated.

Tillagt 2018-02-14 22:34:
Citerer Lilium11:
Oh well, godt spil. Måske jeg får vendt tilbage til banen senere, men min hånd har smerter efter at have holdt kloen i en times tid og nu er det tid til hvile!

Kloen ?

Y can't metroid crawl ?
Lilium11
Lilium11
Tror vist jeg har forklaret kloen før og det gav heller ikke mening den gang, men jeg finder at hver gang jeg sætter mig ned med et Nintendo produkt så ender min hånd i en mærkelig position hvor jeg har en finger på hop, en finger på løb og en tredje finger på styrepinden for kamera-kontrol.

Ikke et problem gennem det meste af spillet da kamera kontrol ikke spiller den store rolle uden for Champions Road. Mærkeligt sted for mig at have bøvl, men alright man skal jo have sit weak spot

Satan's datter
Ak-master
Ak-master
Citerer Lilium11:
Tror vist jeg har forklaret kloen før og det gav heller ikke mening den gang, men jeg finder at hver gang jeg sætter mig ned med et Nintendo produkt så ender min hånd i en mærkelig position hvor jeg har en finger på hop, en finger på løb og en tredje finger på styrepinden for kamera-kontrol.

Oh no
Sorry

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Lilium11
Lilium11
Det er bestemt retarderet, jeg kan så meget mere komplicerede ting i gaming men når det kommer til Nintendo's måde at sætte styring op så får jeg håndkramper. Idk what's up :V

Nå, men ud over det så er jeg blevet færdig med mit Tomb Raider 2013 playthrough, tænkte at jeg lige ville gå dem igennem igen nu hvor vi hører om at der er en ny titel på vej, og min konklusion er at det er en fin lille Uncharted klon, men jeg er lidt i den småprætentiøse ludonarrative dissonans voldgrav, men det er måske mere et spørgsmål om hvordan man ser det.

Jeg troede tidligere at det var deres take på Lara Croft som jeg har et problem med, omend hun mangler den sass og den kant som jeg godt kan lide, men det er ikke så meget det. Det er mere at der mangler konsistens mellem de humøret og følelserne jeg som spiller har og så det som historien forsøger at fortælle. Jamen mit udgangspunkt er jo at det er sjovt at slå folk ihjel (i spil vel at mærke ), jeg håber på at de kaster så mange kroppe ind i min meatgrinder som overhovedet muligt for det bliver sjovere jo hårdere jeg skal kæmpe for det og jeg bliver belønnet for headshots og for at dræbe folk på særligt brutale måder. Der er ikke rigtigt sammenhæng her.

Til sidst, det er for meget Uncharted og for lidt Tomb Raider, kun meget lidt tid er brugt på at løse puzzles og platforming og det er alt sammen på et meget basisk niveau. Måske 2'eren gør det bedre, jeg tror jeg vil tjekke den ud igen næste gang

Satan's datter
manutdxdk
manutdxdk
Så har jeg for første gang spillet et spil i Europa Universalis IV fra 1444 - 1821. Mener derfor godt at det kan kaldes at gennemspille det. Virkeligt et klasse spil.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Gamereactor

Copyright 1998-2018 - Published by Gamez Publishing A/S, Toftebæksvej 6, 2800 Kongens Lyngby, Denmark.