Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2018 - 52 spil, hyggesnak

Det er fedt at opleve, hvordan man er blevet bedre og mere bekendt med spillet sidan da. Brugte også røvlang tid på at gennemføre det første gang.
Other M.
  • 0
Citerer manutdxdk:
På et tidspunkt måske, men det er ikke noget jeg har planer om på nuværende tidspunkt. Persona 4 Golden og Detroit: Become Human har jeg dog planer om at skaffe dem i.

Aight, jeg er stadig uafklaret angående platin i AC.
I går fik jeg platin i DOOM

Nu skal jeg overveje, hvad næste spil bliver. Jeg tror måske BO3, det har vi jo lige fået af Sony, tak Sony.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Gennemførte Mario 64 for første gang ever! Jeg kunne overhovedet ikke lide det! Overraskende nok egentligt, jeg plejer at være på når det er Mario. En kamp med forældet styring og et kamera der typisk byder dig at vælge mellem tre lige dårlige vinkler. Jeg har ingen nostalgi med spillet og har aldrig rigtigt prøvet det før, men jeg kan ikke sætte pris på det uden de tekniske landvindinger som Nintendo har nået med dette fede læs ravioli.

Så blev det også til endnu en tur gennem Final Fantasy X, et af de få Final Fantasy spil der stadig holder, og så for lidt ekstra udfordring blev det den japanske version af spillet da Steam tillader at skifte mellem de to som man lyster. Jeg forstod ca. 80% af indholdet (ikke at jeg er så god til japansk, hvorfor jeg også prøver at blive bedre, men det hjælper virkeligt at kunne læse med i underteksterne... når de ellers gider at bruge kanji.) Men måtte stadig ofte slå tegn og grammatiske vendinger op. Må hellere sørge for at grundigt reviewe' den gloseliste jeg fik bygget op undervejs så jeg faktisk får lært lidt af det :3
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Så blev jeg endelig stor nok Risette fan til at få det sidste trophy og dermed platinum i Persona 4 Golden. Det to noget grinding men jeg fik det endelig efter min tredje gennemspilning af det.

Det er dog så godt et spil at dette helt sikkert ikke bliver min sidste. Men Atlus, inden jeg skal i gang næste gang, så må i gerne genudgive P4G til PS4 ;)

Citerer Lilium11:
Gennemførte Mario 64 for første gang ever! Jeg kunne overhovedet ikke lide det! Overraskende nok egentligt, jeg plejer at være på når det er Mario. En kamp med forældet styring og et kamera der typisk byder dig at vælge mellem tre lige dårlige vinkler. Jeg har ingen nostalgi med spillet og har aldrig rigtigt prøvet det før, men jeg kan ikke sætte pris på det uden de tekniske landvindinger som Nintendo har nået med dette fede læs ravioli.

Jeg er meget enig. Det er virkeligt ældet skidt. Og jeg har endda barndoms minder med spillet og deraf det nostalgiske, og jeg kan nærmest ikke spille det i dag. Det grafiske er okay, men styringen og kameraet er frygteligt.
  • 0
Blev 97% færdig med Final Fantasy X-2 på Japansk nu. Har stadig noget optional stuff tilbage i både X og X-2 som jeg næsten synes jeg bør ordne på et tidspunkt men det må blive gjort til lyden af nogle podcasts omkring noget spændende

Så en lille hurtig kommentar til X-2, dette spil er ikke særligt godt! Men nostalgi er en kraftig faktor og selvom plottet har nye friske hjerneblødninger klar til dig rundt om hvert et hjørne er der alligevel noget ved den self-aware lethjertede energi ved spillet som får mig til at holde lidt af det alligevel. Det kunne dog godt bruge en difficulty mod for yikes hvor er det nemt, det er lige niveauet over XV i forhold til anvendte hjerneceller under gameplay. Ellers en skam, der er potentiale i jobsystemet og med de såkaldte Result Plates/Garment Grids men desværre så er det stuck på auto-pilot mode

Citerer manutdxdk:
Jeg er meget enig. Det er virkeligt ældet skidt. Og jeg har endda barndoms minder med spillet og deraf det nostalgiske, og jeg kan nærmest ikke spille det i dag. Det grafiske er okay, men styringen og kameraet er frygteligt.

Nå nå, der kan man bare se
Ja, jeg er lidt vant til at man risikerer at blive overfaldet hvis man har noget andet end en stor lovprisning af kommentar til Super Mario 64, men ja... det er sgu' gammelt! Uden tvivl et vigtigt spil men damn, det er svært at holde af nu
Citerer Lilium11:
Nå nå, der kan man bare se
Ja, jeg er lidt vant til at man risikerer at blive overfaldet hvis man har noget andet end en stor lovprisning af kommentar til Super Mario 64, men ja... det er sgu' gammelt! Uden tvivl et vigtigt spil men damn, det er svært at holde af nu

Yup. Zelda og Super Mario er farligt at kritisere. Uagtet om kritikken er berettiget eller ej
  • 0
Er netop blevet færdig med Crash Bandicoot Remastered trilogien, en bundle som jeg oprindeligt ikke var tilfreds med fordi at styringen føltes anderledes og at frameraten stadig ikke den simple grafik til trods kunne nå et ordentligt niveau, men nu da PC versionen endelig er kommet så tænkte jeg det var på tide at give det et skud mere og så simpelthen blot l2p. Spillede det med tastatur, hvilket nogen måske ville sige er ekstra udfordring men for mig var det bare en god måde at komme uden om muskelhukommelse fra gamle dage.

Nu er det en ganske underholdene samling med nydeligt look, godt stykke håndværk. Måske det kan tages i betragtning til årets top 5, så kalder vi bare PS4 versionen for Early Access udgaven

Anyways, har nu gennemført dem alle sammen 102-108% afhængigt af spil, inklusive alle time trials med Guld eller bedre bortset fra Stormy Ascent som både er langt og ret tricky, særligt mod slutningen. Kommer måske tilbage senere da det er det eneste achievement der mangler - Det er bare lidt på den tedious side fordi det er ret lange forsøg og de sidste fugle man skal hoppe på er bare træls på den grove klinge
  • 0
Så fik jeg lavet en kæmpe væg af tekst!

Har haft lidt travlt med alt mulig andet så har ikke lige fået lavet de korte updates
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Nåh det var godt, et kort øjeblik var vi jo ved at tro du var vokset fra gaming
  • 0
Platin i Horizon Zero Dawn. Ikke voldsomt svært, men rimelig tidskrævende.
  • 0
Så fik jeg gennemført og fik Platinum i Spider-man. Virkeligt godt spil, hvor de fleste collectibles faktisk er ganske underholdende at få, simpelthen fordi det er sjovt at svinge sig rundt på Manhatten. Må dog indrømme at jeg dog blev træt af en af dem til sidst.
  • 0
Så nåede jeg mit mål for i år!

Egentlig ret sjovt at kigge tilbage for synes egentlig det er et godt mix af genrer, størrelser osv
Fra små nuttede mobil-spil til større AAA-titler

Og så er der også smidt utallige timer i Destiny 2... 288 for at være præcis :I
Sad og krummede tæer en del af tiden mens jeg spillede det fordi jeg jo også gerne ville videre med udfordringen her, ikke mindst for at få min backlog ned. Hvilket så er lykkedes alligevel

Der har også været et interessant dyk ned i en for mig lidt ukendt genre som virkelig gjorde op med nogle af mine fordomme - Hidden Objects-spil
Spillede et Mortimer Beckett spil for laaang tid siden og synes egentlig det var hyggeligt nok. Derfor fik det en chance mere i år hvor jeg så kværnede hele serien igennem og fik lyst til mere af den slags.
Det er ikke ligefrem actionpræget gameplay men nogle af de features de inkluderer er ret interessante ud fra et gameplay-mæssigt perspektiv.

Men er startet på Tomb Raider (2013) hvilket bare skal nydes fuldstændig så jeg kan fortsætte til Rise of the Tomb Raider lige efter og så burde det passe med min fødselsdag så Shadow of the Tomb Raider kan blive smidt i indkøbskurven
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Tillykke med at nå først i mål igen

Jeg nakker dig næste gang
  • 0
Citerer alex2life:
Så nåede jeg mit mål for i år!

Egentlig ret sjovt at kigge tilbage for synes egentlig det er et godt mix af genrer, størrelser osv
Fra små nuttede mobil-spil til større AAA-titler

Og så er der også smidt utallige timer i Destiny 2... 288 for at være præcis :I
Sad og krummede tæer en del af tiden mens jeg spillede det fordi jeg jo også gerne ville videre med udfordringen her, ikke mindst for at få min backlog ned. Hvilket så er lykkedes alligevel

Der har også været et interessant dyk ned i en for mig lidt ukendt genre som virkelig gjorde op med nogle af mine fordomme - Hidden Objects-spil
Spillede et Mortimer Beckett spil for laaang tid siden og synes egentlig det var hyggeligt nok. Derfor fik det en chance mere i år hvor jeg så kværnede hele serien igennem og fik lyst til mere af den slags.
Det er ikke ligefrem actionpræget gameplay men nogle af de features de inkluderer er ret interessante ud fra et gameplay-mæssigt perspektiv.

Men er startet på Tomb Raider (2013) hvilket bare skal nydes fuldstændig så jeg kan fortsætte til Rise of the Tomb Raider lige efter og så burde det passe med min fødselsdag så Shadow of the Tomb Raider kan blive smidt i indkøbskurven

Citerer Lilium11:
Tillykke med at nå først i mål igen

Jeg nakker dig næste gang

Du må nakke ham næste år
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Tillykke med at nå i mål. Sikker på at knægten ikke hjælper til?
  • 0
Citerer manutdxdk:
Tillykke med at nå i mål. Sikker på at knægten ikke hjælper til?

Haha - Han har faktisk afluret hvad controllerne skal bruges til så han har fået en Dualshock 3 han kan gå rundt med

I går gik han over til sin legetøjskasse, rodede lidt rundt hvorefter han småløb over til sofabordet, stirrede op på tv'et og så begyndte han at tæve løs på sin controller
Det endte med lidt brok fordi skærmen jo bare var sort... men det var altså tid til morgenmad ;P

Så desværre - Glæder mig så meget til at jeg kan begynde at spille ting med ham. Det bliver så fedt at introducere ham for LEGO-spillene og alle de gode klassikere vi har efterhånden
Kan jeg sgu godt forstå at du glæder dig til at introducere ham for

Stadig imponerende at du allerede har nået det. Har selv en tendens med at spille længere spil, så det når jeg sgu aldrig
  • 0
Revival!

Platin i AC Origins. Det tog lige over 60 timer - jeg ved ikke, hvorfor jeg bliver ved med at udsætte mig selv for det grind det er at lave platin trofæer...
  • 0
Jeg gjorde det engang men da det efterhånden fes ind at det næsten altid er noget med "sammel alt det her crap" eller noget andet tilsvarende dumt blev det noget nemmere bare at stoppe

Achievements for A ranks, top scores, fejlfri runs, højeste sværhedgrad eller bare selvbegræsning? Ja tak. Collectibles og lange checklister af 'indhold' der udføres så mekanisk som det arbejde jeg udførte på den lokale bake-off produktion? Nej tak
  • 0
Jeg glemte at opdatere med de spil jeg har gennemført
Y can't metroid crawl ?
Den slags sker
Heldigvis kan det nås endnu
  • 0
Jeg kan ikke huske hvilke der er fra i år
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Se det er selvfølgelig et problem
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!