SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Reidarm 2018-09-17 23:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er der nogle der har problemer med at købe spil på den amerikanske Xbox Store? Jeg har aldrig haft problemer før end nu. Nu får jeg bare en fejl besked, som siger at der er nogle problemer. Jeg har aldrig haft problemer før og mit kort virker fint. Like Comment Share 0kalle89 2018-09-18 10:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige af nysgerrighed, Hvis jeg går ind på microsoft storen US, og køber et spil, kan det så bare spilles på min xbox, eller skal jeg ind og rode med landekoder og alt muligt for at det virker. For der er jo absurd mange penge at spare ved at købe i dollars Like Comment Share 0Reidarm 2018-09-18 18:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kalle89, Jeg har ihvertfald ikke haft problemer i alle de år jeg har haft Xbox One. Xbox One er jo heller ikke Region locked, som Xbox 360 var. Men nu får jeg det bare ikke til at virke længere Like Comment Share 0 kalle89 2018-09-18 22:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok, så tror jeg da lige det bliver på ud store jeg forudbestiller red dead 2 Like Comment Share 0Reidarm 2018-09-18 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tjek endelig om det virker at købe. Jeg har nemlig problemer lige p.t. Like Comment Share 0kalle89 2018-09-19 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej jeg kunne heller ikke få lov at oprette mit visadankort, uden at finde på falske adresser osv. i USA, det lige mere end jeg orker at gå igang med Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
kalle89 2018-09-18 10:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige af nysgerrighed, Hvis jeg går ind på microsoft storen US, og køber et spil, kan det så bare spilles på min xbox, eller skal jeg ind og rode med landekoder og alt muligt for at det virker. For der er jo absurd mange penge at spare ved at købe i dollars Like Comment Share 0Reidarm 2018-09-18 18:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kalle89, Jeg har ihvertfald ikke haft problemer i alle de år jeg har haft Xbox One. Xbox One er jo heller ikke Region locked, som Xbox 360 var. Men nu får jeg det bare ikke til at virke længere Like Comment Share 0 kalle89 2018-09-18 22:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok, så tror jeg da lige det bliver på ud store jeg forudbestiller red dead 2 Like Comment Share 0Reidarm 2018-09-18 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tjek endelig om det virker at købe. Jeg har nemlig problemer lige p.t. Like Comment Share 0kalle89 2018-09-19 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej jeg kunne heller ikke få lov at oprette mit visadankort, uden at finde på falske adresser osv. i USA, det lige mere end jeg orker at gå igang med Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Reidarm 2018-09-18 18:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kalle89, Jeg har ihvertfald ikke haft problemer i alle de år jeg har haft Xbox One. Xbox One er jo heller ikke Region locked, som Xbox 360 var. Men nu får jeg det bare ikke til at virke længere Like Comment Share 0 kalle89 2018-09-18 22:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok, så tror jeg da lige det bliver på ud store jeg forudbestiller red dead 2 Like Comment Share 0Reidarm 2018-09-18 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tjek endelig om det virker at købe. Jeg har nemlig problemer lige p.t. Like Comment Share 0kalle89 2018-09-19 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej jeg kunne heller ikke få lov at oprette mit visadankort, uden at finde på falske adresser osv. i USA, det lige mere end jeg orker at gå igang med Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
kalle89 2018-09-18 22:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok, så tror jeg da lige det bliver på ud store jeg forudbestiller red dead 2 Like Comment Share 0Reidarm 2018-09-18 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tjek endelig om det virker at købe. Jeg har nemlig problemer lige p.t. Like Comment Share 0kalle89 2018-09-19 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej jeg kunne heller ikke få lov at oprette mit visadankort, uden at finde på falske adresser osv. i USA, det lige mere end jeg orker at gå igang med Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Reidarm 2018-09-18 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tjek endelig om det virker at købe. Jeg har nemlig problemer lige p.t. Like Comment Share 0kalle89 2018-09-19 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej jeg kunne heller ikke få lov at oprette mit visadankort, uden at finde på falske adresser osv. i USA, det lige mere end jeg orker at gå igang med Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
kalle89 2018-09-19 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nej jeg kunne heller ikke få lov at oprette mit visadankort, uden at finde på falske adresser osv. i USA, det lige mere end jeg orker at gå igang med Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!