Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Lego DC Super Villains release dater??

Missing Avatar
Davir
Hej der

Jeg troet at jeg her i dag skulle spille Lego DC Super Villains så jeg gik ind i Xbox store og ville købe den der, men så så jeg at datoen er den 19 i den her måneden

Jeg undersøgte det så, fordi jeg har læst på nettet at det skulle være den 16 i den her måneden her, fandt ud af at det kun er i Nord Amerika at datoen er den 16 og rest af verden er den 19 i den her måneden her

Det mener jeg er uretfærdig og hvorfor skal amerikaner havde den først, når Lego er dansk, ja jeg ved da at DC er amerikansk, men det er stadigvæk uretfærdig at vi andre skal vente mens de i USA for lov til at spille den først
Dt er sku da uretfærdig det her (Jeg ved godt det kun er 3 dage, men)

hvad siger i til sådan noget der

Lilium11
Lilium11
Ved ikke 100% om man kan det her på Xbox, men på Playstation kan du oprette en konto i de andre lande og tilgå deres butik. Har selv en japansk og amerikansk konto på min PS4 for netop at slippe for at skulle vente på spil der først kommer her senere. Og så er der også ofte bedre priser.

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!