Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition

The_Dude
The_Dude
Så er vi alle forhåbenlig kommet godt ind i det nye år. Nogle til fester, andre hygger med familien og nogle sidder måske og gamer for sig selv. Uanset hvad så er vi alle på denne side af den årsag at vi elsker spil og vi elsker de oplevelser de giver.
i 2018 havde vi en 52 spil challenge hvor det for de uvidende er en challenge man kan give sig selv for at spille og gennemføre flere spil end man måske ellers ville have gjort. Og så konkurrer du med dine medgamere. Der er ingen præmier til den der bliver først færdig så det er udelukkende for ens egen backlogs skyld eller samvitighed man kan hjælpe på vej.
Jeg vil her remse reglerne op for 2019

regler:

1. Sværhedsgrad er op til en selv, ingen krav til noget specifik.

2. ingen krav for 100% gennemførsel eller alle achivments/triophy

3. Main story i spil er nok for at det tæller med

4. DLC og expansions tæller IKKE med i år.

5. Hvis du gennemfører resten af et påbegyndt spil fra 2018 i 2019 så tæller det med.

6. Det er ligegyldigt om det er en indie tittel eller et AAA spil. Det hele tæller så længe det har en historie der kan gennemføres

7. Man må gerne gennemføre et spil man har gennemført før. Det er op til en selv.

8. Alle formater tæller med.

Hvad gør jeg for at deltage/når jeg gennemfører et spil?

Når du har gennemført et spil laver du en kommentar i denne tråd som SKAL se sådan her ud:

antal spil du har gennemført
Titel:
Antal timer: (hvis du kan se det nogle steder)
Kan det anbefales?:

Foreksempel:

1/52
Super Mario Odyssey
Antal timer: 25
Kan det anbefales Ja

Jeg synes tråden her skal holdes ren til kun at skrive når man har gennemført et spil. Jeg har oprettet en anden tråd kaldet "2019 - 52 spil, hyggesnak" Her kan man evt. skrive hvilket spil man vil til næste gang eller hvis man har et tip til et godt spil til sådan en challenge.

Hvis man vil være med så laver man bare et opslag her når man har gennemført et spil.

Sæt igang og god gaming.
May the games be with you.

Tillagt 2018-12-25 09:44:
Vil en mod sticky denne og unsticky 2018

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
1/52
Crash Bandicoot 3: Warped
Timer: N/A
Karakter: 9/10

Missing Avatar
Niceguy69
1/52
Vanquish
8 timer ish
Karakter 8/10
Fin lille Gears klon. Ikke helst samme dybde og karakterene er hurtigt glemt. Styring sidder heller ikke helt lige så skarp og Boss kampene er ikke videre opfindsomme. Men kan klart anbefales hvis man falder over det til billige penge

Missing Avatar
TheMcCandless
1/52
Red Dead Redemption 2
Tid: ?Mange timer?
Karakter: stor 8er eller lille 9er

Ja I har nok allesammen hørt om det. Jeg havde bare ikke nået at spille det færdigt, inden jeg tog til Vietnam i min juleferie. Nu er jeg så tilbage og fik spillet den sidste quest som jeg manglede og derved blev RDR2 det første spil jeg gennemførte i 2019

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Grublr
Grublr
1/52
Watch Dogs
16 timer
Karakter: 6/10

Havde allerede spillet og gennemført det med en del sidemissioner, tilbage på xbox360. Nu fik jeg lyst til lige at tæske historien igennem og fik kun spillet meget lidt side-fluff. Det er ikke et dårligt spil, men historien er ikke den mest spændende og gameplayet er sådan set fint nok, men tror og håber hackingen er blevet udvidet i 2'eren, som jeg tænker at give et skud på et senere tidspunkt.

I hvert fald, årets første spil, done!

Grublr
Grublr
2/52
Braid
cirka en times tid
Karakter: 9/10

Efterhånden en gammel indie klassiker. Jeg genspiller det til tider for at prøve at slå mine gamle tider. Det blev ikke denne gang, men det var et fornøjeligt gensyn. Kan anbefales hvis du er til små-prætentiøse indiespil, der har faktisk har lidt bid.

Lilium11
Lilium11
1/52
Shin Megami Tensei: Nocturne
Karakter: 8/10

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. Fan af hamre, køller og andre remedier velegnet til udøvelse af retfærdighed / Pronomener: Hun/Hende
hjorth
hjorth
1/52

Uncharted: Drake's fortune (Nathan Drake Collection)

Jeg holder ikke rigtigt øje med tiden det tager at gennemføre et spil

Spillet kan klart anbefales, også selvom det oprindeligt udkom relativt kort inde i den forrige konsolgeneration

Karakter: 7/8-10

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
BumZen
BumZen
Sad lige og læste 2018 udgaven. Det er sjovt at følge med, selvom jeg helt sikkert IKKE når de 52 spil.

1/52
Tom Clancy's: Ghost Recon Wildlands
Karakter: 7/10
Tid: over et år... øh... 80-100 timer.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
manutdxdk
manutdxdk
2/52
Spyro - Remaster
Timer: ca. 7 timer

Fik platinum

hjorth
hjorth
2/52
Dark Souls Remastered
Timer: 59 ca
Karakter: 7/10

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
The_Dude
The_Dude
1/52
Kingdom Hearts
Timer: ca. 20
Karakter 8/10
Godt jrpg men dog for mange gentagelser

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
3/52
Soulcallibur VI
Timer: ca. 3 timer

Rigtigt godt kampspil, hvor storymode dog er lidt ligesom i resten af genren. Den er der og så er der ikke meget mere at sige.

Grublr
Grublr
4/52
Huniepop
Timer: omkring 10
Karakter: 10/10

HAr svært ved at give et spil some Huniepop en rigtig karakter så 10/10 baby!!

Rigtig fint match-3 spil. Hvis man er til det, og det er jeg engang imellem! Har spillet Bejewled 3 til døde og trængte til luft forandring. Det fik jeg i høj grad med Huniepop. Ægte neckbeard spil, men jeg kunne lide det

Grublr
Grublr
5/52
Hitman (2016)
Timer: 15 cirka.
Karakter:7/10

Ikke helt på linje med 2'eren og jeg ved ikke om det var fordi jeg spillede Legacy versionen, men den var fyldt med gamebreaking bugs, så som missioner der stoppede eller NPC'er der rendte forvirrede rundt. Stadig virkelig et godt spil med mange muligheder, men jeg syntes de har rykket det lidt op i 2'eren. Stadig anbefalet dog, men tænker original versionen kører bedre end Legacy.

The_Dude
The_Dude
2/52
Travis Strikes Again: No More Heroes
Timer ca. 8
Karakter: 8

Godt spil. Masser af gang i den. Spot on humor. Travis er og bliver genial.

Y can't metroid crawl ?
Lilium11
Lilium11
2/52
Metro 2033
Ca. 15 timer for 2 gennemførsler.
Karakter: 7

Fedt spil, kunne godt tænke mig muligheder for at skippe lidt i indholdet dog. 2. playthrough for at få de sidste achievements var godt nok kun 5 timer langt men stadig, meget venten rundt på at få lov til at gå videre. Desuden kunne der godt være *nogle* prompts på Ranger Hardcore mode medmindre det åbenbart er tiltænkt at være så hardcore at man end ikke kan se hvilke knapper man skal trykke på under QTE's

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. Fan af hamre, køller og andre remedier velegnet til udøvelse af retfærdighed / Pronomener: Hun/Hende
Lilium11
Lilium11
3/52
Resident Evil 2 Remake
5,5 timer første gang som Leon, 2,5 timer som Claire

4/52
Resident Evil 2 Not-Remake (Det må man vist godt )
Omkring 2,5 time per for begge.

hjorth
hjorth
3/52
Diablo 3 kampagnen
15-20 timer
8/10

Udemærket spil, men har man kørt kampagnen igennem nogle gange mangler der efterhånden en ny expansion eller et nyt kapitel i serien

Missing Avatar
Niceguy69
2/52
Life is Strange
2/10

Så fik jeg endelig kæmpet mig gennem dette makværk.

manutdxdk
manutdxdk
4/52
Spyro 2: Ripto's Rage - Remaster

Mangler et par trofæer for at få platinum, men ellers er alt klaret

Missing Avatar
TheMcCandless
2/52
God of War
Timer: No clue
Karakter: vi snakker 9 eller 10

Det var ederpisme et godt spil. Spil det, hvis I ikke allerede har.
Jeg har en kæmpe stak spil liggende, men overvejer stadig at lave platin i det her, because it is so good.

Eneste kritik punkt er, at selv med PS4 pro kan man ikke få en stabil 30+ framerate.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
manutdxdk
manutdxdk
5/52
Spyro 3: Year of the Dragon - Remaster

Så blev det også gennemført samt jeg fik skaffet platinum

Grublr
Grublr
6/52
Subnautica
Timer: omkring 10-12 timer.
karakter: 8/10

Som jeg har sagt så mange gange før, så er det her et fantastisk survival spil. Det har dog en del tekniske problemer og det trækker ned på karakteren, desværre. Udover det, så kan jeg virkelig anbefale en gennemspilning eller to

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!