LIVE
Live broadcast
Skip
logo hd live | Katana Zero
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition

Missing Avatar
Niceguy69
3/53
Metro: Last Light
6/10
Et af de bedre FPS jeg har været i gennem på det sidste, dog trækker det kraftigt ned våbnene føles som legetøj og selv på easymode skal fjenderne skydes 14 gange for at dø. Lækkert at få lov at skyde nogle kommunister dog

Missing Avatar
Mandela
3/52
BulletStorm: Full Clip Edition
7/10
Underholdende shooter som var en fryd at spille på PS4 takket være de 60 fps.
Jeg startede spillet på sværeste sværdhedsgrad, men blev nødt til at sætte den en tak ned i sidste kapitlet, da jeg efter 12 forsøg i et bestemt område indså, at jeg sad lidt fast.
Der var bogstaveligt talt kun en halv times spil tilbage efter det område, så det var lidt et nederlag.

Men spillet var sjovt og "gratis" via PS+
Kan varmt anbefales til alle dem der finder glæde i en velfungerende ikke seriøs shooter.

https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y
Missing Avatar
Niceguy69
4/52
Assassins Creed Chronicles: China
9/10
Virkelig gennemført fedt spil. Normalt er jeg ikke til try and error, men dette fengede mig. Mon ikek Idian og Russia også ryger gennem boxen i løbet af i år?

hjorth
hjorth
4/52
Rise of the tomb raider
7-8/10
Tid: Aner det ikke

Udemærket spil som forbedrer formularen fra det første spil

Citerer Mandela:
3/52
BulletStorm: Full Clip Edition
7/10
Underholdende shooter som var en fryd at spille på PS4 takket være de 60 fps.
Jeg startede spillet på sværeste sværdhedsgrad, men blev nødt til at sætte den en tak ned i sidste kapitlet, da jeg efter 12 forsøg i et bestemt område indså, at jeg sad lidt fast.
Der var bogstaveligt talt kun en halv times spil tilbage efter det område, så det var lidt et nederlag.

Men spillet var sjovt og "gratis" via PS+
Kan varmt anbefales til alle dem der finder glæde i en velfungerende ikke seriøs shooter.

Du starter simpelthen med spil 3/52, det var pudsigt Dine to første skulle vel ikke være red dead 2 og god of war ? ;)

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
Grublr
Grublr
7/52
Strange Brigade
Timer: 9
Karakter 9/10

Virkelig fint coop shooter, med en god og sjov fortæller som gør oplevelsen bedre. jeg spillede blandet coop og solo og havde det sjovt på begge modes, men som altid nok bedst med venner Eller randos kan også gøre det! i hvert fald sjovt, useriøst og meget flot third-person horde shooter.

The_Dude
The_Dude
3/52
Diablo 3
Timer: N/A
Karakter: 8/10

Stadig et godt spil og så er det fedt at kunne spille det håndholdt på switch

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
6/10
Fire Emblem Fates: Revelations

Grublr
Grublr
8/52
Crash Bandicoot 2 Remastered
Timer: omkring 10 timer for 102%
Karakter: 10/10

Best crash evar

Grublr
Grublr
9/52
Monster Hunter World
Timer: 77
Karakter 9/10

Startet i 2018 sluttet i 2019. Fantastisk spil fra start til slut. Er kun igennem main quest, så der er masser at gå igang med nu. Aldrig spillet et MH spil før, men det bliver bestemt ikke det sidste. Eneste minus jeg har er "sidste bossen". Det sidste monster i main quest var alt for nem i forhold til foreksempel Teostra eller bare en Diablos. Men udover den sidste kamp, så er spillet udfordrende hele vejen igennem og holder dig bestemt ikke i hånden, selvom de har tilføjet nogle QoL ændringer i World.

Endte som LvL 29 efter softlocken kom af Hunter Ranken, så har grindet en masse gear inden jeg gjorde mig færdig med hovedhistorien

ANBEFALET

Carmillah
Moderator
Carmillah
1/52 (ja, det går ikke så hurtigt her, jeg får travlt!)
Crypt of the NecroDancer - Nintendo Switch
Timer: Pas
Karakter: 7/10

Virkelig fedt lille spil med en vis charme og god udfordring. Der er stadig mere at lave i spillet efter rulleteksterne, men ikke noget jeg føler for at gøre mere ud af og jeg betragter det derfor som afsluttet. Ærgerligt der kun er fem baner, jeg kunne godt være fortsat længe endnu, hvis der havde været flere.

- En dude i forklædning..
manutdxdk
manutdxdk
7/10
Crash Bandicoot - PS4
Timer: ca. 5 timer
Karakter: 9/10

Tæskede spillet igennem sammen med en ven. Ikke gennemført 100%, men hyggeligt at gennemføre det på den måde som i gamle dage

Vonand
Vonand
antal spil du har gennemført: 1
Titel: Portal
Antal timer: 2
Kan det anbefales?: Ja, jeg hyggede mig med puzzles der krævede lidt ovedtænken, uden at det blev alt for svært. Fandt det havde en tilpas længde til at det kunne gennemføres, når der er begrænset tid til at spille.

Grublr
Grublr
10/52
Far Cry 5
Omkring 30 timer
7/10

Stor fan af Far Cry serien og syntes egentlig 5'eren står stærkt sammen med resten i serien. Der var måske ikke nok fornyelse til jeg var helt oppe og ringe, men bare mere af det man kender og mindre af noget af det man hader (radiotowers).
Kan godt lide man aldrig rigtig vinder i et far cry spil. Man er efterhånden blevet lidt vant til det fra deres side, men det hører sig også næsten til. Nu er jeg spændt på hvor meget New Dawn har rykket sig.,. Tænker ikke det store om det, men det skal da prøves på bud. Og ja, jeg kan godt anbefale Far Cry 5, specielt hvis du er fan af serien og bare gerne vil have mere FC.

Grublr
Grublr
11/52
Portal
Omkring 1 time
9/10

Har længe haft lyst til at genspille Portal serien, men der har været så meget godt og nyt så har aldrig fået gjort det. Fri-weekend og jeg tænker at nuppe 1'eren (done), 2'eren, portal stories: Mel og Aperture Tag. Ved ikke om den sidste gælder som fuld titel, da det egentlig er en mod, men det gør mig heller ikke så meget, vil bare gerne spille dem igen

Helt klart anbefalet, men når nu du er igang, så tag da lige 2'eren med i købet ;) Det er endnu bedre!

manutdxdk
manutdxdk
8/52
XCOM 2: War of the Chosen

Startet i 2018 og færdiggjort i dag

Lilium11
Lilium11
5/52
Doom 2016
Tid: Idk
Karakter: 10

Jeps, stadig fedt.

6/52
Half Life
Tid: Ca. 2 timer
Karakter: 9

En klassiker jeg nok aldrig får nok af. Jeg behersker ikke speedrun teknikkerne, men jeg er efterhånden ret kvikt igennem det spil, og ja jeg har det totalt bare med for at få nogle nemme hits på min liste

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. #freemandela / Pronomener: Hun/Hende
Grublr
Grublr
12/52
Portal 2
Tid: 6 timer
karakter: 10/10

Det blev til mindre computer tid, og når det var, så for meget Apex. Så "mission:portal" er blevet aflyst! Men kom da igennem 2'eren og det var et godt gensyn. Har sgu savnet ham Wheatley!

Lilium11
Lilium11
7/52: Half Life: Opposing Force
Tid: 1 t. 23m
Karakter: 8

8/52: Half Life: Blue Shift
Tid: 1 t. 13m
Karakter 6

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. #freemandela / Pronomener: Hun/Hende
Mythos
Mythos
1/52: Shadow of the tomb Raider
Tid: dunno
Karakter: 8,5

2/52: battlefield 5
Tid: 6 timer
Karakter: 7

3/52: injustice 2
Tid: dunno
Karakter: 8

Det er det jeg har nået indtil videre, men bruger også størstedelen af min tid på multiplayer titler.

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Lilium11
Lilium11
9/52: New Super Mario Bros. U Deluxe
Tid: idk

Gik efter 100% og blev faktisk færdig denne gang. Sjov platformer, skal klart også give New Super Luigi U et skud også.

manutdxdk
manutdxdk
9/52
Nier Automata
Karakter: 10/10

Fremragende spil. Intet mindre

10/52
Pokemon HeartGold
Karakter: 9/10

Havde en gammel save fra sidste år som jeg fik gjort færdig.

Missing Avatar
Niceguy69
5/52
CoD Modern Warfare 3
Tid ingen ide
Platform XBox 360

hjorth
hjorth
5/52
Titel: Bloodborne
Tid: Laaaang tid
Platform: ps4 pro
Karakter: 9/10 stykker

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
Lilium11
Lilium11
10/52: Half Life 2
Tid: 4 timer
9/10

11/52: Half Life 2 - Episode 1
Tid: 1,5 timer
6/10

12/52: Half Life 2- Episode 2
Tid: 2.5 timer
8/10

The_Dude
The_Dude
4/52
Dead or Alive 6 story
Antal timer: 2 tror jeg
Karakter: 7/10

Forvirrende opstillet. Men selve gameplayet er klasser over andre kampspil.

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!