LIVE
logo hd live | Battlefield V - Firestorm Update
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition

hjorth
hjorth
6/52
Accounting+
Platform: PSVR
Timer: Ingen anelse, men det føltes som 20 minutter. Det føles dog også til at der er meget jeg ikke har prøvet endnu
Karakter: 8/10

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
BumZen
BumZen
2/52
Titanfall 2
Platform: PS4
Karakter: 8/10
Timer: Mellem 6-8.
Mens jeg elskede spillet til PC, så er det lidt dødt, så købte det til PS4 enormt billigt. Der er det endnu mere dødt. Så i weekenden kværnede jeg igennem den fremragende kampagne for at få bare lidt ud af spillet.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Lilium11
Lilium11
13/52
New Super Luigi U Deluxe
8/10

100% gennemførsel. Sjovt spil, kan anbefales.

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. #freemandela / Pronomener: Hun/Hende
Grublr
Grublr
13/52
Transistor
Timer: 7 timer for 2 gennemspilninger.
karakter: 10/10 soundtrack: 1000/10

Spil det. Yndlings isometriske spil. Gameplayet er fantastisk, udfordrende og man kan virkelig køre noget hurtig taktik. Soundtracket er noget for sig selv, og faktisk fulgte hele 2 soundtracks med spillet. Et normalt soundtrack, og et hvor sangerinden nynner alle sangene. Det er så godt. Og på hvilket som helst tidspunkt i spillet kan du trykke på en knap og så nynner hun med på den sang der spillet i øjeblikket. Årh. Få det spillet! Det er et kort mesterværk.

Missing Avatar
Niceguy69
6/52
CoD Infinite Warfare
Platform Xbox One
Karakter 6/10

Ok Shooter med fede våben, men historien var rodet og flyvedelen trækker ned. Stadig meget bedre end det Dice har smidt ud de sidste par gange

Lilium11
Lilium11
15/52
Aragami
6 timer
4/10

Ikke specielt inspirerende, tekniske problemer.

16/52
Call of Duty: World at War
4,5 time.
8/10

Dengang Call of Duty spil var gode. Ret tough på Veteran, god kampagne og dejligt voldeligt. Seriøst, det er som om at spil ikke må være voldelige mere nogle gange :/

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. #freemandela / Pronomener: Hun/Hende
manutdxdk
manutdxdk
11/52
Pokemon Let's Go Eevee
Timer: N/A
Karakter: 6/10

Kan rigtigt godt lide flere ting ved denne titel, men det er simpelthen for let. Derudover trækker det ned at man ikke kan spille med elite controller, samt Pokemon GO elementerne trækker ned. En ganske fin titel, men jeg savner et godt main series spil, som heldigvis kommer med Sword and Shield

12/52
Persona 5
Timer: ca. 90 timer
Karakter: 10/10

Gennemspilningen blev startet sidste år og er gjort færdig nu.
Stadig et af et de bedste spil jeg nogensinde har spillet.

BumZen
BumZen
3/52
Platform: Xbox One X
Ryse: Son of Rome
Timer: Ca. 6 timer
Karakter: 5/10

Solid underholdning, solidt kampsystem, elendige bosskampe og stadig virkelig flot. Det blev slettet sekundet efter credits rullede frem på skærmen.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!