Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition

Grublr
Grublr
20/52
The stanley Parable
10/10
Timer: 2 timer

Lidt snyd, men jeg har jo gennemført det tusindvis af gange, men nu ville jeg lige have de sidste achievements, og mangler kun den for at spille spíllet en hel tirsdag, og det har jeg tænkt mig at gøre næste uge. Så må det stå i baggrunden hele dagen hvad man da ikke gør for en EZ plat. Har holdt mig væk i 5 år for at for få den achievement, og det var skønt at køre et par gennemspilninger igen, for holder det sgu stadig. Virkelig underholdende fortæller og god humor. Kan helt klart anbefales og spil også lige The Beginner Guide, samme udvikler og rigtig fin historie.

Ved ikke om den er snyd, men nu tæller den med i mit regnskab

Grublr
Grublr
21/52
Rock of ages
8/10
4 timer

Sjovt spil. Man styrer en kugle gennem en bane, og man kan stille køer og artillery som modstand for din rival. Det er ret sjovt og god Monty Python humor. Flot og anbefalet herfra.

The_Dude
The_Dude
9/52
Castlevania (NES)
9/10
Et par timer alt i alt tror jeg.

Fantastisk 2d action spil. Skarp kontrol og stemningsfuldt musik

Y can't metroid crawl ?
Grublr
Grublr
22/52
Far Cry: New Dawn
8/10
18 Timer

Faktisk så... Kunne jeg virkelig godt lide det her spil! Det er skydegalleri uden lige, det er over-the-top til det sidste med plot twist og klassiske Far Cry elementer. Die Antwoord er tilbage, hvem der er BOSS bliver vendt rundt hele tiden og de går all-in på sillyness denne gang. Det er skønt, da jeg på ingen måder leder efter realisme i spil. Der er en smule grind, men ærlig talt fik jeg ordnet det værste grind på 2 timer. Det er et bite-size far cry historie, med med fine karaktere, varierede våben og og farvepalette der er gang i*.

Jeg spillede det umiddelbart efter jeg blev færdig med 5'eren, og var egentlig træt af serien. New Dawn fik mig lidt tilbage, med Eden Powers som double jump, sneaky-Mcbeaky skills og andre OP tiltag. Jeg spillede stortset ikke sammen med vildsvinet, da det dræbte alt uden jeg behøvede at gøre noget. Så det blev Timber hele vejen igennem og jeg tog sgu også sidste bossen med bue og pil. Feeeedt man kan det. Man behøver altså ikke en RPG eller lignede.

Boss fights er tilfredsstillende nok, men det er ikke et super svært spil. Deres AI er stadig lidt bagvendt og glemmer nogle gange at skyde. Andre gange kan de ikke få fingeren af aftrækkeren. Det svinger, men det er helt klart tåleligt. Jeg skulle lige vænne mig til level systemet på fjender, da de bliver rene bulletsponges på et tidspunkt. Men lidt skill-pilleri, så er man hurtigt tilbage på one-shot med snifferen.

Kan helt klart anbefales til fans af Far Cry skørhed og skydegalleri a la Tivoli på en god radioaktiv sommeraften.

Og nå ja, deres photomode er Fan-tastisk. (SPOILERE FORUDE)
https://imgur.com/a/Wpq8ssw

*Reshade kan anbefales (kan det til alle spil)
Få fat i Clarity (Arbejder vidst lidt med Highpass og fungere virkelig godt i alle spil jeg spiller)
Derefeter Colorfullness og Vibrance.
Så noget finesharp (Mode 1)
FakeHDR (Til os fattigrøve)
Farvepaltten er fed i FC:New Dawn, men generelt flade i gengivelsen. Reshade retter op på dette PROBLEM

Missing Avatar
Niceguy69
9/52
Gears of War 2
10/10
6-8 timer
Platform: Xbox360

Fed fortsættelse på sidste generations bedste shooter, men vi venter på Gears 5

Grublr
Grublr
23/52
Fallout: New Vegas
28 Timer
9/10

Spillet på Gog. Deres version er god, og med tilpas mange mods både grafiske, lidt gameplay mechanics og bug fixes så kører det ret det godt og uden for mange crashes. Jeg spillede også lidt af DLC'en denne gang da det var GOTY edition. Kunne virkelig godt lide Honest Hearst og Old World Blues. Resten var lidt meh i min øjne. MEn kan varmt anbefales til fallout boyz hvis du ikke har spillet det endnu. Det' fedt.

Grublr
Grublr
24/52
Shadow of the tomb raider
6/10
14 timer

Kæmpe meh for en fan af serien. Alt, alt for mange ildkampe og alt alt alt for mange klatreture på klippevægge. Der er ingen udfordring i det, spillede på "one with the jungle" sværhedsgraden, og var egentlig kun lidt i problemer med sidste bossen fordi ammunitionen var få.

Glæder mig til ar spille igennem uden at følge historien og bare spille for tombs skyld. Har gemt de fleste til sidst, så går nok for en 100%, bare for old times sake.

Setting for spillet var dog meget fed og historien var ikke så ringe som "de andre to". Men tomb raider har for mig aldrig rigtig været i historien, men udforskningen og udfordringen men de fejler lidt på de punkter i rebooten, syntes jeg.

The_Dude
The_Dude
10/52
Darkwing Duck til NES
8/10
1-2 timer
Fint 2d platformer. Som alle de andre Disney platformere på NES er der ikke meget at sætte en finger på.

Y can't metroid crawl ?
Adoo
Adoo
1/52
Spinder-Man (PS1)
6/10
Timer: 7 timer
Kort og OK. Har de typiske kameraproblemer. Grafiken er ret flot, bortset fra personerne. Selv i cutscenes ser de forfærdelige ud. Det er også ret nemt, bortset fra kampen mod Mysterio. Tog en del forsøg.

2/52
Tomb Raider (PS1)
3/10
Timer: ca. 17 timer
Det holder ikke længere. Mekanisk styring, ulogiske puzzles, kedelig level design, langt mellem saves, mange fælder der dræber en med det samme, man er lost 80% af tiden, trial-and-error gameplay. Glad for det er overstået.

3/52
Rayman Revolution
5/10
Timer: 11 timer
Det er ret flot grafisk, når man tænker på at det var et tidligt PS2 spil. Men det har en del irriterende problemer. Hub world er forvirrende og man ved ofte ikke hvor den næste bane er. Man har ikke altid kontrol over kameraet, og ofte giver spillet en virkelig dårlige kameravinkler. Selve platform delen i spillet er faktisk ret nemt, men der er en del irriterende og svære mini games man skal igennem.

4/52
Prince of Persia: The Sands of Time
6/10
Timer: 10 timer
Skuffende. Det ligger på 92 på Metacritic. Det synes jeg slet ikke det fortjener. Styringen, kameraet og gåderne er helt fint. Men kampsystemet er forfærdeligt. Det er ensformigt, kedeligt og irriterende. Det føles sløvt og upræcis. Fjenderne omringer tit en og tæsker en fra alle sider. Kampene er også alt for lange, med for mange fjender der bliver ved med at komme frem. Historien er også basic og uinteressant.
Når der er sagt, så er det også tydelig at spil som Assassins Creed, God of War og Uncharted er stærkt inspireret af spillets gameplay.

Lilium11
Lilium11
26/52
Yakuza Kiwami
Ca 35 timer
7/10

Det blev lidt dumt med Majima Everywhere systemet, krævede noget grinding og held at få de sidste evner låst op og det kunne de virkelig godt have ladet være med.

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. Fan af hamre, køller og andre remedier velegnet til udøvelse af retfærdighed / Pronomener: Hun/Hende
Missing Avatar
Niceguy69
10/52
Wolfenstein: The old blood
5-6 timer
6/10

Lidt mere snaeky shooter end jeg er vant til, men ok underholdning. hverken gameplay eller historie berettiger det dog til med en en solid 6er

Grublr
Grublr
25/52
Simulacra
4 timer
8/10

ret genialt FMV spil. Er normalt ikke til genren, men måden man løste gåderne på og historien var nok til at holde mig fanget. jeg fik ikke den bedste slutning, men tænker at køre det igennem igen for at se nogle af de andre udfald. Det er ret godt udført, med at rode gennem en telefon og finde spor på mysteriet. Jeg holdt mig langt væk fra guides og lignende og var godt underholdt hele vejen. Følte mig lidt som en moderne sherlock holmes, selvom jeg ikke tror man kunne gøre meget forkert. Man kunne selvfølgelig få en dårlig slutning, men ellers er der ikke de store konsekvenser. Kan helt klart anbefales, da det også fås til en billig penge. God stalker simulator.

manutdxdk
manutdxdk
20/52
Crash Team Racing Nitro-Fueled
Timer: ca. 6
Karakter: 9/10

Det er et fremragende remake, som rammer controls, mekaniker og sjæl fra det oprindelige på fremragende vis. Mine forventninger var høje og de er blevet indfriet. Det er virkeligt flot, stilen er holdt, det er underholdende, det er svært som det gamle og det er fedt med venner. Samtidig har Activision holdt sig fra microtransactions indtil videre.

Mario Kart kan godt gå hjem og lægge sig, for kongen er kart-racing er tilbage!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!