Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition

BumZen
BumZen
7/52
Total War: Warhammer 2
Timer: 15-20 (har ca. 250 timer i det i total)
Karakter: 10/10
Tro det eller ej, men jeg havde sgu aldrig fået gennemført Vortex kampagnen fuldstændig, fordi det bliver så tåbeligt grindy og svært med de mange mega slag til sidst. Men nu bed jeg det i mig, og endte med at have det sjovt hele vejen igennem. Det blev kun gennemført på hard.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
manutdxdk
manutdxdk
25/52
Herkules
Timer: ca. 3
Karakter: 3/10

Synes det var godt som lille, men det er ældet helt horribelt. Gameplayet er virkeligt ikke godt, og det der holder det oppe er mest nostalgi og Herkulade-drik

Lilium11
Lilium11
Citerer manutdxdk:
Herkulade-drik

Så dit indlæg ude fra hovedsiden og var på vej ind for at sige netop dette men det bliver så ikke nødvendigt

manutdxdk
manutdxdk
Citerer Lilium11:
Citerer manutdxdk:Herkulade-drik

Så dit indlæg ude fra hovedsiden og var på vej ind for at sige netop dette men det bliver så ikke nødvendigt

Herkulade-drik står for en meget stor del af det 3-tal, så selvfølgelig skal det nævnes

hjorth
hjorth
8/52
Sekiro: Shadows Die Twice
Platform: PS4 Pro
Timer: 78 timer og 13 minutter
Karakter: Den er under overvejelse, men umiddelbart ligger jeg et sted mellem syv og ni

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
manutdxdk
manutdxdk
26/52
Trails of Cold Steel II - PS4
Timer: ca. 70 timer
Karakter: 9,5/10

Virkeligt godt JRPG. God historie, gode karakterer, interessant verden og godt Turn-based kampsystem. Spillet er tydeligt visuelt flottere end PS3 versionen. Spillet kører samtidig 60 fps og har en lækker turbo mode, som gør at spillet går 2x hurtigere i spilverdenen og 4x hurtigere i kamp. Der er også en masse ekstra VA arbejde, så alt i alt en glimrende remaster af et glimrende spil. Jeg er nu klar til ToCS 3, som desværre er udsat til d. 22/10.

Lilium11
Lilium11
34/52: Thief 2: Metal Age
Tid: Ca. 12 timer.
Karakter: 8

35/52: Doom, den originale
Tid: Ca: 2 timer
Karakter: 8

Meget gode spil for deres tid, ret forældede i dag på mange måder men der er stadig ting som de gør godt som spil i dag har tendens til ikke at være prangende til. Kan anbefale dem begge, men med Doom anbefales Zdoom source porten som tilføjer musestyring og deslige. Ikke at det gør den store forskel når man tænker på hvordan Doom er skruet sammen men det føles bare mere rigtigt med moderne styring.

Begge to er mine første gennemspilninger af to gamle klassikere der stadig holder ret godt

Missing Avatar
Niceguy69
11/52
Gears of war 3
Platform: Xbox 360
10/10

Holder stadig 100%. GoW er uden sammenligning den bedste shooter serie derude

hjorth
hjorth
9/52
Nioh: Complete Edition
Platform: PC
Timer: Ca. 45
Karakter: 7

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Missing Avatar
Niceguy69
12/52
The walking Dead S1
6/10

Man kan virkelig mærker min gamle krydskasse har nogle år på bagen når den skulle trække dette spil. Alt for lang loadtider og hakkende sekvenser. Det trækker selvfølgelig ned, samt Clementine var virkelig belastende!

BumZen
BumZen
8/52
Crackdown 3
Platform: Xbox One X
Timer: Ca. 15
Karakter: 6/10

Al kritikken spillet har modtaget er fair, men jeg endte med at være ok underholdt når først mine evner steg i level.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Missing Avatar
Niceguy69
13/52
Gears of War: Judgment
Platform xbox 360
Karakter 8/10

Klart der svageste spil i serien, men stadig et godt spil. Det nye level system klæder på ingen måde spillet og der nye styring er bare ikke i orden! Man ændre sgu heller ikke på opskriften af mor frikadeller!

manutdxdk
manutdxdk
27/52
Rayman Legends
Timer: ca. 6 timer (Ikke 100%)
Karakter: 8/10

Hyggeligt co-op spil, hvor man både kan hjælpe hinanden og være hinandens største fjende. Pudsigt at spillet kun virker i co-op lokalt og ikke online.

Missing Avatar
Niceguy69
14/52
The Walking Dead: 400 Days
Timer. 2 ca
Karakter. 8/10

Klar bedre historie end TWD S1, Ærgerligt det ikke er længere.

BumZen
BumZen
9/52
Call of Duty: World War II
Platform: Xbox One
Timer: Ved ikke... gætter på 8
Karakter: 8/10

Fik det gratis til X-one, så tænke jeg ville få spillet kampagnen, når nu jeg på PC bare hoppede online, og ikke rigtigt spillede den. Med undtagelse af starten og enkelte missioner hvor man kører bil, er det en virkeligt habil kampagne. Solid historie, sjovt gunplay og ikke helt så meget over the top og dumt som de mange sidste kampagner. Nærmest på højde med MW spillene. Jeg var rigtig godt underholdt.

Lilium11
Lilium11
37/52
Hitman 2
8/10
Tid: Kort, men så gik der challenge jagt i den.

Løb de nye baner igennem igen i anledning af den nye bank-mission, og jeg kunne godt lide den. Du kan generelt bare rimeligt nemt sælge mig på en mission der foregår i en bank. Jeg er nu oppe på 60 timer med spillet, så selvom det er kort så har jeg fået godt med valuta for pengene

Det magiske ved replay-value

Lilium11
Lilium11
38/52
F.E.A.R
7/10
Tid: 5 timer

Fin shooter, lidt for ensformigt level design men jeg synes at AI er ret imponerende for sin tid, det er sjældent det ses bedre i dag. Også meget voldeligt, hvilket jeg ville ønske spil i dag også kunne være bedre til. Ydermere så havde det tillid til at spilleren selv kan finde rundt uden en magisk pil eller et kort. Igen noget som spil i dag godt kunne lære lidt af. På mange måder en dosis af de gode gamle dage, men også på mange måder ret forældet uden at det er på den fede måde, og så er det ikke helt så teknisk skarpt på moderne maskiner.

Overall hyggede jeg mig dog med det

Missing Avatar
Niceguy69
15/52
MarioKart 64
9/10
Platform: Nintendo64
Tid ca. 2 timer

Kørte de 4 grand prixs igennem på Bip Bip Bar i weekenden. Det holder stadig 100%, men deres controller dernede trænger godt nok til en udskiftning!

Missing Avatar
Niceguy69
16/52
Spec Ops The Line
8-10 timer
Karakter 9/10
Platform xbox 360

Fantastisk spil der har alt det en god shooter skal have: Coverbaseret, gode våben der ikke føles som luftgeværer, renegerende liv, intet behov for at hoppe og en af de mest fangende historier jeg har spillet. Eneste grund til det ikke rammer en 10er, er det simpelthen er for svært. Selv på middel sværhedsgrad, dør man konstant og der gjorde jeg flere gange var ved at ragequitte.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!